petak, 25.04.2008.

Hej ljepotice, moja prijateljice!

Hvala ti za radost, suze i smijeh,
hvala ti za svaki skriveni grijeh.
Hvala ti za riječ što i suze briše,
jer takva se prijateljica ne nalazi nikad više!


Mogu ti samo zahvaliti na svemu kaj si napravila za mene.....na svemu kaj si me naučila do sad (iako možda toga nisi bila svijesna).
Naučila si me najvažniju stvar u životu-kak praštati!
Dokazala si mi da si mi prava i iskrena frendica kad si mi dva put oprostila istu pogrešku.
I tad sam shvatila kolko mi je stalo do tebe i našeg prijateljstva!

Forever friends

Naučila sam od tebe kak biti jaka i u najtežim trenucima, kak se nositi s problemima.

Nemaš pojima koliko te volim!
Uvijek si uz mene,
ti si jedina koja me razumije
i tješi kad mi je najteže....

Još par razloga zašto ju toliko volim:

zato što voli čokoladu
zato što je plava!
zato što ju trebam
zato što me uvijek utješi
zato što mi uvijek uzima stvari
zato što mi diže živce sretan
zato što mi uvijek čita poruke
zato što prekrasno piše
zato što je posebna
zato što želi da budem sretna
zato što mi priča svoje tajne
zato što mi traži dečka sretan
zato što joj je stalo do mene
zato što pomaže čistiti kad zagusti
zato što me uvijek izvlači
zato što smo prošle puno toga skupa
zato što ju znam već 16 god.
zato što voli izlaske
zato što mi posuđuje odjeću
....
zato što je nezamjenjiva!!


Friends

Stvarno je teško pronaći pravog i iskrenog prijatelja u ovom malom, ali okrutnom svijetu.
Teško je nekome vjerovati i otvori dušu i srce..
Teško je naći svoju srodnu dušu,
nekog ko te razumije i shvaća...
ali ja sam pronašla osobu s kojom dijelim svoj život..svoje uspomene...sve dobre i loše trenutke.
Sjaj lažnog prijateljstva brzo nestane...ali ovaj.....ovaj sjaj je vječan. I trag koji ostavi pravi prijatelj nikad se ne briše...ja njezin nosim u srcu.
I sve što joj želim reći je:
VOLIM TE! NAJBOLJA SI!!!

Zašto toliki ljudi nemaju ništa od života?
Jer nemaju prijatelja,
jer ne poznaju nikog ko bi bio uz njih,
jer ne vide nikakva znaka da ih netko voli...
jer nama cvijeta koji za njih cvate...
Ja sam sretna jer sam upravo našla
iskrenog prijatelja,
a to si ti!


for. friends


Pružit ću ti ruku kad osjetiš samoću,
pružit ću ti zagrljaj kad osjetiš hladnoću..
za svaku tvoju bol pronaći ću ljek,
onaj pravi prijatelj bit ću ti zauvijek!



09:21 | Give me a sign (85) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.