utorak, 15.04.2008.

Heroji ne placu i kad gube, pobjedjuju..heroji ne mole, zube stisnu i prebole

.....da...heroji ne plaču....i kad gube pobjeđuju...
možda sam i ja pobjednik u svemu tome. yesyes
Istina, izgubila sam jednu jako važnu osobu u svom životu, osobu kojoj sam vjerovala, koju sam trebala.....ali ta osoba nije bila vrijedna moje ljubavi..
Drugi bi rekli da onda nisam izgubila ništa i da mi je bolje bez njega. Istina, ali taj poraz..ili ti gubitak, previše boli.
Nije lako kad nekome pokloniš svoje srce, a on ti ga nemilosrdno zgazi....
i nestane..............tuzan
i više se nikad ne vrati......
ko da ga nikad nije ni bilo.......


Lonely

Halid Beslic
Cardak

A gdje si sada da s tobom nazdravim
a gdje si sada da s tobom ozdravim
sudbine vjetar Bosnom prosarao
ociju tvojih zeljan sam ostao

Ref.
Ne cuje se sa cardaka
pjesma stara, pjesma laka
otkad tebe nema kraj mene

Vino pijem, tugu krijem
nista vise isto nije
otkad tebe nema kraj mene

A gdje si sada da s tobom zapjevam
i ovu dusu da ti jos jednom dam
to nisu suze u mojim ocima
to dusa place za nasim nocima

Ref.


...al najteže od svega je kad ostaneš sam....
kad su oko tebe samo tužne misli....i tad počne boljeti...onak jako....
...ubija te iz nutra....
...a nemaš kud....


"POBJEĆI SAD OD SVEGA ŽELIM..." crycrycrycry

WOMAN CRYING

Borim se sama protiv sebe....vodim bitku protiv svojih osjećaja...
al više nebrem...nemam snage...
često poželim da me nema...i pitam se:
"ŠTA JE MENI OVO TREBALO..??"headbangheadbangheadbang
Ali, ma kolko god mi bude teško,kolko god me primi nostalgija za njim, sjetim se kolko me povrijedil kad smo bili skupa (cry), kolko sam ga ja voljela, a on je radil budalu od mene.... bang
I uvijek nađem snage da se borim, da mu pokažem da ja MOGU bez njega i da ga više ne trebam!!

Nisam više ona djevojčica mila što je lude snove snila,
svoje suze krila i sve oprostila.
Naučio me život što su boli, uzeo mi je sve što srce voli,
al ja se još i sad borim da vratim koga volim...
Nisam ona što se predaje lako,
naivno uzima što nudi joj svako.
Ja znam kako suze peku
kad tako jako niz lice teku...
I znam što je tuga kad pogledam sudbini u oči...
i znam kako je svaku večer zaspati u samoći...
al ja vjerujem bit će bolje
i sve će jednom proći...
Znam, nisam ista ko i prije, polako tuga me ruši,
al ja tražim snagu, jer jaka sam u duši!
I naći ću snage da dignem se iz dna
i opet budem, kao prije,
ona ista ja!

by:Dinna


Evo, za sve one koji su me nagovarali, napisala sam novi post!
I nadam se iskreno da niste očekivali da bude ovog puta malo pozitivniji, veseliji...jer nije!
Ja uvijek pišem depresivne postove.... belj
Zato i imam ovaj blog-da se ispušem na njemu!
Veeeeelike puse šaljem:

AN_ANGEL_IN_PAIN

YEBBI

SEKICI

I šećer na kraju......

AMYCI-MOJEM ŠEĆERU!!! :))

I pozdrav svima ostalima koji čitaju moj blog, a NE KOMENTIRAJU!!! burninmadburninmad
He he he!!!
pusa!!!!!!!!!








15:07 | Give me a sign (75) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.