petak, 14.03.2008.

Komad prošlog vremena...

Voljela bih nestati, samo na 1 dan...
zaboraviti ko sam i kome pripadam...
obrisati ove suze, zaboravit na tugu,
Jer ne želim ovako živjeti-u začaranom krugu..
Želim nestati odavde, biti ono što volim,
a ne da cijeli život plačem, žalim i molim!
Ne mogu ovako, prazni su mi dani..
polako ostajem sama, nemam nikog na svojoj strani.
Snovi mi se gase..sve nestaje polako,
a ja samo želim vratiti vrijeme, ali neznam kako..
Osjećam se jadno..s tugom se borim...
Želim vratiti sve koje volim!
Sad je kasno..nemam nikog da me voli..
Ostavljaju me samu..i bez toga dosta boli...
Mijenjam se, to više nisam ja..
polako postajem samo komad prošlog vremena...

by:ja

alone

Evo, za sve, NAPISALA SAM NOVI POST!!!!
Dobro sad?? beljbeljbelj
Veliki pozdrav mojim sekicama Amaliji i Pauli i onda Luciji (mojoj ZLOCHI i provokatorici!! smokin), Teni, Nini, Martini.... i jedan veeeeeeliki pozz mojim frendovima iz sela! Zna se na koga mislim!
Pusa svimaaa!!!!!!!!!!!!


15:40 | Give me a sign (118) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.