nedjelja, 23.12.2007.

Vruče je u kadi i u kupatlu!!

E ljudi znate da je u 12. mjesecu tj. sad u ovom mjesecu Božić...ahaa...jest!!

Božić je.
Nije još...al čuj...bit če!!
Ljudi se ponašaju čudno.
Sve što rade čine nagonski...o_0'
Jednom če se i to zvat bilo je.
Ne piše se "če"...nego "će".
Ma daj.
Da. (točka)

Moj je poklon veći i izgleda perporšnije...
Ma daaaj..
aha
i mekan je...
a dajj...ne volim poklone koji su mekani onda znam da je unutra neka plišana živina koja nema nikakvu učestalu funkciju...
eehheej...da...pa to je ona ista majica koju sam jučer i prošle dvije godine nalazila u svom ormaru...da...hvala...-_-'

Ljudi su zli.
A vama poklon...neču više pisat blog...neda mi se....neeedaa mi se...e Jazo pitaj svoju ženu dal mi 'oče piskarat postove...plačam đabe!!!
xD

- 21:46 - Predrasude (4) - žblam - x)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle