Image Hosted by ImageShack.us NE ZNAM ŠTO ŽELIM... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

srijeda, 20.09.2006.

NE ZNAM ŠTO ŽELIM...

ev napokon novi post, vidim neke stvari su se promijenile, jeb ga nisam mogla prije, nisam imala vremena, a još k tome je stari, neš napravio s modemom tak da doma nemožemo na internet, kaj da vam kažem, seljak...
uglavnom, trenutno vam se javljam iz nsb-a, ovdje sam od 11h točnije 11:20, i učim kaj statistiku i moram priznat da je zamimljiva, ko bi reko... uglavnom jučer pisala gospodarstvo, a nadam se prolazu, još čemo vidit...
bilo jebeno ovaj vikend, u biti cijeli prošli tjedan...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
možda malo previše pelina, al sve je to za ljude... jbga ne mogu mu odoljet, i tak između ostalog bili u skvotu, di mi mrfica svirao, bilo supernut malo separty, pa negdje igubih pokaz, no ni bed...
bijaše mi josipa ovdje za vikend... iz bibija inaće...
pa ju otfurala malo đir, kako bi oni rekli, bili na dolibasiji... mmmmm pa neću bit baš njihov fan, i ostalo bile još malo, onaj drugi bend mi bio ok, al smo morale otić jerbo nas je ćeko beba, išli u rout, bilo ok... subota čvara... jebenoooo...

Image Hosted by ImageShack.us
e da pozdrav emo ženi...

i tak malo sam nabrijana na učenje u zadnje vrijeme...
jučer smo nakon dugo vremena svi bili na ručku, niš posebno... doma mi bez veze, pa baš i ne provodim pretjerano vremena tamo,, nemam kaj za radit, bez veze...

bili smo u posjeti srednjoj, u biti profesorima, šokiral me kaj su nas svi prepoznali, ima gro promjena... npr. galaxy više ne radi, kad se sjetim vremena provedenih u njemusmokin, dosta stvari se sredilo i tak... uglavnom profesori su nam rekli da se svake godine pomlađujemo i da izgledamo ko da idemo u 2 srednje...
a neko i to mora...

aj vidjamo se
- 19:47 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>