Image Hosted by ImageShack.us ŠPANCIFEST, JEDNOSTAVNO PREDOBRO... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

subota, 02.09.2006.

ŠPANCIFEST, JEDNOSTAVNO PREDOBRO...

i tako bijas,o u varaždkinu na špancirfestu jučer bilo jebeno,došli smo vlakom koji smo a jebga preplatili, osim kaj smo se vozili s najskupljim i najbržim,žena na blagajni nam nije htjela prodat karte, pa smo ih morali kupit u vlaku, tak da nas je u jednom smjeru koštala ko i povratna...
naravno ko i obično mile,mojca te fran s njima su morali kasniti tak da smo imali brzinski šoping cuge....
malo smo se na početku nečkali zbor činjenice da nismo u kupeu, al to nam kasnije nije smetaslo, brijem da je vlak tak odvratno bazdio...

Image Hosted by ImageShack.us

tu smo stigli u varaždin, zbuksali smo se u parkiću koji neodoljivo podsjeća na ribnjak,samop kaj je puno manji, uglavnom cijeli grads je ko recimo našcentar, uličice, i to i da možeš se izgubiti, iakoje minijatura, ja jesam... došla sam slučajno na drugi kraj grada, a sad ovak da bi s jednog kraja grada došli na drugi treba vam 15min hoda... baš jebeno... ljep grad...

Image Hosted by ImageShack.us

dosta je bendova sviralo alse sad ne mogu sjetiti koji su sve bili jerbo mi bili sam na pipsi, ionak su oni bili i glavni razlog zbog kojeg smo išli...
koncert je bio prejeben...
jedino mi je žao kaj nismo ostali još jedan dan jerbo denes je urban... alzbog SOLIDARNOSTI(?!) sam odlučila otićs ljudofima doma kakav je i bio prvobitan dogovor, jerbo ak smo već zajedno došli, red je da se i zajedno i vratimo...

Image Hosted by ImageShack.us

nakon koncerta smo otišli u kult na after... bile prejebeno,tam smo se isčagali... kak su frajeri spaljeni... svirali su piksibneri, u svojim traper-tregaricama, šeširićina i benjom, ma predobro, mojca nas malo osramotila, jerbo nije uspjela zeksat pivu... albože moj bit će vremena za iskupljenje...

aj pozzz i vidjamo se...
- 18:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>