Image Hosted by ImageShack.us A KO BI ZNAO... - jAcA & jAcAburAz - Blog.hr

jAcA & jAcAburAz

četvrtak, 17.08.2006.

A KO BI ZNAO...

Polako se stvari više manje vračaju u staru rutinu, vratih se na posao... pa i nije tak loše, više manje se cijelo vrijeme zajebavam, još sam da se uspijem natjerat da počnem učit, bilo bi još bolje...

ćini mi se ko da ljudi i situacije oko mene postaju sve čudnije i čudnije... nekak mi se čini ko da se odnose drugačije prema meni nego inače... ne znam moždami se samo čini il neke stvari nisam primječivala, a ne znam...

a istina je da se ljudi s vremenom mjenjaju, kao i ono što si stariji to si gluplji, priroda se fakat pomalo poigrala s nama. Kad si klinac točno znaškaj želiš i kako to ostvariti, najmanji problem ti je upoznat nekog, lupišga u pješčaniku i najbolji ste prijatelji, pa zašto onda sada sve moramo komplicirati, kaj je ljudimna postalo tak dosadno da sami sebi rade sranja u životu, zar ljudi imaju toliku potrebu biti depresivni il im jednostavno fali nešto u životu, pa moraju sve probati, a time i pobiti svoje riječi i obečanja...
čini mi se koda ljudi više ne znaju biti svoji, posustat će na najmanjem izazovu... i onda požale... u zadnje vrijeme gledam sve više i više takvih slučajeva i ljudi...
a ko bi nas skužio, ko uopće ikog kuži, svi smo mi na kraju krajeva mala dječica i svakim danom sve veća i veća...

dosta od mene za sad...

viđamo se... poz
- 14:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>