Image Hosted by ImageShack.us jAcA & jAcAburAz

jAcA & jAcAburAz

utorak, 25.07.2006.

BLAGAJNICA OĆE IĆI NA MORE

eto jaz se opet dohvatila ompa, čoeće ne mogu vjerovat, otvorim blog pogledan na counter a kad tamo 6666, prejebeno, ovo mi je uljepšalo dan, ne iz nekih sotonističkih pobuda, vać iz tog razloga kaj je 6 moj sretan broj...
i tak, bobo mi se danas vratio u zagreb, jučer smo bile na cugi u zadru...
uglavnom ciječlo vrijeme provodim sa mare a navećer okupljanje na plaži...
i tak, da ne dužim više pozdraf svima i ... viđamo se...
- 19:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 23.07.2006.

SAMO NA BRZINU...

EV da se i jaz javim, inače u bibinju sam to vam je kod zadra... ovdje super, al prevruče, no dobro to je svigdje i tak, sad grem na ručak pa nemerem dužit, aj pozdraf

Viđamo se...
- 13:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 21.07.2006.

ODOH JAZ NA ZASLUŽENI ODMOR, AJ UŽIVAJTE ...

waveNEMOJTE SE PREVIŠE PRETRGNUT OD POSLA smokinparty
- 16:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 18.07.2006.

DADOH UVJET

Yes yes, sad fakat mogu reć da me živo boli kurac za sve postigla sam ono kaj sam htjela i sad semogu cijelo ljeto zajebavat, više-manje...
jučer sam si toljepo proslavila, i bašsam sad sretna, jučer je biodan za zajebanciju, ne znam kaj je bilo svim jučer alsvi su bili nekak dobre volje i bilo mi zabavno...
sad idem neš radit, idem idem...
Image Hosted by ImageShack.us
sad mi svira fear of the dark i tak sam jebeno sretnaq, pa šta li ću od te silne sreće, snave i suza mi se upisale na željena fakultete, još samo ane ostaje...
bobo mi se javio jučer, falim joj i želi da što prije dođem, trebala bi u petak dogegat se do dole, truleži ošli danas na kampiranja, baš me zanima kolko će dugo ostat,ma sam d asedobro zabave, zapiju i šta ti treba više...

update
ev javih mi se ana javlja da je upala...

aj viđamo se ljudo poz
- 13:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 13.07.2006.

PARADAJZ vs MARELICA

ne znam... šta sad... prvo jutro il ti podne da sam se probudila a da mi neki glasić u glavi nije govorio da moram učit, ljep osječaj... spavala sam 13h, kako ljepo...
imala sam jučer ispit iz prava, i to u 8, s tim da baš i nisam bila pretjerano spavala jerbo sam morala učit i tak...
bilo mi ljepo jučer... bila sam u kinu, gledala sam preko ograde, gubica je crtić, najviše mi se svidjela vjeverica...
trebala bi dobit uskoro silent hill, film naravno,jedva čekam...
u zadnje vrijeme, provedoh mnogo vremena kod mojce,koja radi jebene palačinke i tople sendviče...ironično al meni sendviči i nisu najbolja strana...
vani izgleda tak ljepo, al najrađe ne bi išla van, al ću morat...
e ovo sad po gradu je prestrašno, uglavnom kak od kad studiram sam u gradi po cijele dane tko sam primjetila da penzići vladaju gradom od negdje 10-11 do popodneva...
i taj period se natziva "zora živih mrtvaca",fakat ne kužim, koji kurac njih tjera van po ovakvom vremenu, temperature, sparina... fascinantna pojava...
jebote ja po ovim temperaturama nemam volju ni snage za gibanjem, al oni jošuvijek mogu trčati brže od olimpiojaca kad ugledaju prazno mjesto...
strašno...

prošli ljudofima prijamni, još neki čekaju rezultate, na fakultetima kao što je politologija gdje se ispiti ispravljaju ručno, a štaš...
čestitam onima koji su upali, i tak...

aaaaaaaaaa ovo vani me živcira živcira,ne ću više gledat van, neću oduprjet ću se, fuj...

aj viđamo...
- 14:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.07.2006.

SLATKA IGRA SUDBE


Počnimo sa jednom jako dobrom vijesti... PROŠLA SAM INFORMATIKU... to je bio ispit koji me najviše zajebavo, al sam ga uspjela rješit, jest da je bio iz trećeg pokušaja, al bože moj prolaz je prolaz, još pravo imam 12., i ak to dam a potrudit ću se da prođem, dala sam uvjet... jeeeeeeeeeeeeeeeeej...
Denes mi ujutro bio upis ocjena, ljepo mi se indeks puni...

poslje upisa sam išla sa starom u zagorje posjetit tetu,kumče, baku, dedu i tako redom,kak mi je kumče smješno...

jebote koji je kurac s tim mobitelima, al svakoj osobi moraju il ukrasti mobitel il ga ona mora izgubit, ne znam zaš al ... uglavnom ukrast mobitel il ga pronać i zadržat je poprilično glupa stvar jerbo se lako pronalazi, svaki mobitel ima ssvoj broj odnosno kod pod kojim se javlja u mrežu i tako ga se locira, tak da mojca mobitel će se brzo vratiti u tvoje ruke...
jeste možda primjetili da na tv-u u zadnje vrijeme se vrte samo reklame za mobitele, po cijele dane ... kaj se desilo s ostalim oglašivačima odnosno tvrtkama?
kolko nam se život promjenio, i to ne mislim na nas kao pojedince već na cjelokupan razvoj čovječanstva, po tome bi se dalo zaključiti da smo prezaposleni, odnosno nemamo dovoljno vremena a mobitel je taj koji nas kolko tolko spaja sa svijetom... a kaj je najtužnije to je i istina...
prije se moglo reć da je mobitel statusni simbol, jerbo je to i bio, rijetki su ga si mogli priuštiti, ali razvitkom tehnologije i sve ubrzanijim tempom života ti mali uređaji su nam postali prijeko potrebni, nekak mi je teško zamislit život bez njega, u biti znam kak je to jerbo kad su mi ga ukrali jedan kratak period sam bila bez njega, ne znam osječala sam se pomaloodsječena od ljudi, dok kad ga je buraz izgubio, on je ima čis drugi osječaj, osječao se kaj ja znam slobodnije...
pružnam baš ono kak se zove mobilnost...

aj viđamo se ljudi...smokin
- 23:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.07.2006.

JA SANJAJUĆI UVIJEK IDEM K TEBI...

Helooooo dugome ne bijaše kao ni mog biraza, zapustili mi blog, ubiti nisam ga zapustila jednostavno nisam imala vemena... uglavnom mnogo toga se zbilo u vremenu od zadnjeg posta, koji je bio... hmmm davno...
izmedu ostalog pojetila sam s mojcom bandek...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
igrale smo se, e bašmi je bilo jebeno ko da sam opet malo djete, fakat mi falilo pentranje, glupiranje, ljepo je biti dijete...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

u međuvremenu buraz proslavio rođendam sad je pizdek koji ima 19... bijasmo na kupanju na bandeku, bolje mi je nek na jarunu, manje je čišće, ima park za tinejđere he he...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

tjedan dana nisam bila na internetu tjedan dana... bijah to vrijeme kod bobe, bilo super bilo bi ljepo tak živjet sam da se marko malo pokrene koji put... svašta smo radile a najviše učile joj ispitni rokovi moram dat ova dva sad u sedmom mjesecu i boli me kurac...
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
kak mi je falila moja bebica... zloča jedna, bila se tak zmazala i pomalo usmrdila dk me nije bilo alsad smo je okupali, sad je opet ljpa i mirišljava...

kak mi je dobar onaj film kaj je bio jučer sad je repriza Opsesija brijem da se zove, fakat su mi neke stvari fascinantne npr. kak su se prije ljudi zaljubljivali jedni u druge i koja je to ljubav bila, jebote oni jedva da su se vidli a kamoli dotaknuli... dobro ne svi, uglavnom tak se bar tad držalo te neke čednosti, daj zabri zaljubit se tak u nekog, prestrašno... uglavnom film super super, kako tuđi životi mogu biti zanimljivi...
idem jest jes jes....
puno sreće svima na ispitima i prijamnima i da se svi upišete osobito to želim snave i suzi... ma vi 100% upadate...
pozdrav i viđamo se...
- 15:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>