Image Hosted by ImageShack.us

get in the ring motherfucker

03.06.2006., subota

axl... zašto si peder?

eto ljudi moji dogodilo se meni headbangSRANJEheadbang izbrisala san ne samo post ili box koji san s mukom radila, nego cili BLOG!!! i tako sad ću pokušat napisat post sličan onome.
e, pričala san vam o tome kako san nedavno saznala da je Axl Rose frontmen najboljeg benda na svitu PEDER!! gay, dvocjevka, kako god oćete! to mi je rekla jedna ženka, opsjednuta Gunsima. tu information nisan provjeravala, a i ne želin! bojin se istineno
i otad san baš u kurcu! pa zašto svi amo reć lipi muški, muški koji nešto vride moraju bit tako.. bolesni.. pederi... čini mi se da je taj pederluk uzea maha u današnje vrime!

zašto ovaj sexan mora podmazivat muške šupke?!?




a sad.....

za moju dickinsonicu:
mike majica je savršena, tako je moćna! pazi sad ovo; ide sanja teslinom i jedan će ti đikan njoj: gaaaanss een rouuuzzess bejb!!! a malo kasnije još jedan onako smireno; alo mala gunsićka! naughty

za moju super priju sestru svog brata čiji je prijatelj Mr.Cucak:
ano knjiga je geenijalna. sad ću moć mirne duše kresnit i boga i isusa i cilu ekipu. bez iti malo grižnje savjesti ( ka da san je dosad imalawink). pun pogodak!

za onu šta se voli igrat žiletima:
ajme ta kravica, kako mi lipo posluži u kasno na večer, toliko kasno da je više i ranorofl a onaj emerald.... sad ti barem više neću bazditnaughty




- 19:23 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ukratko: u ovon blogu necete nac podatke kad san se jutros digla, koliko san puta danas pišala i kenjala, je li me neko vidia dok san kopala nos i sl...ova pizdarija će bit posvećena prvenstveno gunsima(i tome koliko oni seru i pišaju hehe)...paaaa.....kome se ne svida može mi soknit kokotića!

Image Hosted by ImageShack.us

koliko vas je dosad sinjalo ovi blog:

Web Counter
Web Counter

malo vas je, malo vas je, pičkice!!!!!


još uvik ne mogu odlučit za kojeg ću se udat... : cerek

njegovo veličanstvo DUFF...



njegovo veličanstvo SLASH...



njegovo veličansto AXL...

gilby: the kralj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

brban moj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

judi sinjajte jovo...

kraljica metala
kraljica ima 2 bloga, stoga sinjajte i ovo
suzy legendaaa
mala sa žiletom
tutunka carica
roleta grenđerica-luda na kvadrat
carica opsjednuta gunsima ;)
prejak blog o gunsima by axl62 ;)
matt sorum - tu vam je i njegov blog ;)
samo za najhrabrije, pazite da vam starci ne ulete eek
ovo svi MORATE vidit!! nemojte prekidat, i idite do kraja!! obećajen vam da ćete se doslovno USRAT OD STRAHA!!! eto, kunen vam se!!

loša kopija s dvd-on Use your illusion na strateškom mistu....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ma prostakuša jedna....


ovo smo ja i moja loša kopija, ja mislin da je to za drugi rođendan

blog

blog
ev vako-rekla bi loša kopija
20.05.1990.mama nas je istovarila na ovaj svit
jednu u 17:20, a drugu u 17:22 h. tako je ova starija pobrala svu pamet, a ovoj mlađoj je osta šipak.obadvi žive u selcu podno kozjaka- mašogradu (kaštel sućurac-za neznalice).
starija ide u II. jezičnu, a mlađa u grafičku. starija je pametnija i više koristi mozak, mlađa isto ali sve u manjoj mjeri. starija zna kad je dosta sa zajebancijon, mlađa nema granica. zato mlađa uvik jede govna one starije. i i zato mlađa uvik spuši od staraca.naughty trenutno nam je promaja u glavi pa molimo sve koji nam žele pomć da zatvore prozore ludlud starija ne zna šta bi više rekla, pa joj mlađa kaže da privede kraju ovo besmisleno baleganje. i zato će starija kasnije još nešto nadodat. a sad bye bye


blog

blog



guns n' roses molitva:
u ime Axla, Slasha i Duffa svetoga
oče naš koji jesi na nebesima sveti se ime gunsa; sjedini ih kraljevstvo tvoje;budi volja fanova; kako bijaše 90-ih tako i sada i vazda vijeke vjekova. guns n' roses 4ever.u ime Axla, Slasha i Duffa svetog








Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...I don't like you, I just hate you I gonna kick your ass... get in the ring! this song is dedicated to all the guns n' fuckin' roses fans who stuck with us through all the fuckin shit and to all those opposed...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
ajme ovi duff.... kako ga mašo volin...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...attitude, 'tsa fuckin' attitude,
I can't believe what ya say to me,
you got some attitude
inside that bitter braint
there's gotta be a whore
if you don't shut your mouth,
you're gonna feel the floor...


Image Hosted by ImageShack.us

vidite ga je cakani.... aymeee!!! rastopit ću see!!!
Image Hosted by ImageShack.us
ljudi moji pojist ću ga!!!

a lipoto moja!!!
Image Hosted by ImageShack.us