sve po malo :)

četvrtak, 13.07.2006.

narodno

eh...poput mnogih trendova koje nas pogadaju tako smo svi u transu narodnjaka...vec par mjeseci samo se vrti narodno...to je ono sta me smeta...mozda je ta tema stotinama puta prijedena ali...

mozda...mozda sam ja malo premlad kako mi kazu pa se ne kuzim u to ali jedno je sigurno sto svatko vidi...mi smo se borili protiv srbije and co. i umirali da stvorimo ono sto danas imamo,ono sveto ono nase...imamo Hrvatsku takva kakva je,puna korupcije ali je nasa!i zasto sad "pišat" po nasoj muci i po prolivenoj krvi, proplakanim suzama...zasto se jednostavno nemozemo oduprijeti tom utjecaju?kad malo bolje pogledas...
zamislimo ovako...igraju Hrvatska:Srbija...sport nije bitan bitno je da se igra u Hrv.I Hrvatska izgubi...i sad naravno navijaci se potuku s srbima jer ne mogu podnijeti da su izgubili od neprijatelja...zavrsi tekma doticni navijac sjedne u auto gnjevaan zbog poraza,psuje ima majku cetnicku pali radio i pocne slusat narodno?!? pa stani malo ...cemu to...pa imamo mi svoje pjevace/ice netrebamo sad slusat ono sto zapravo mrzimo?!?

no dobro nije to domene...na kraju krajeva boli mene briga sta ko slusa ali treba malo razmisliti o svemu...

no opet...to je ipak misljenje mene malog covjekka...

13.07.2006. u 13:36 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

moje gluposti iz dosade

malo o detaljima

kolko vas ima od...13.7.06., 01:07

free hit counter code

koko je sati:

kolko nas ima...trenutno...







Number of online users in last 3 minutes




Knjige end filmovi

KNJIGE:
Image Hosted by ImageShack.us
Mladi Indiana Jones i:
- Krug smrti
- Pustolovina Titanic
- Grobnica straha
- Tajni grad


FILMOVI:

RADIO:Image Hosted by ImageShack.us
-ul: C.G. Junior
Rijec je o retardiranom djecaku koji postane heroj škole.Odličan film,rađen po istinitim dogadajima

neki blogovi i linkovi

BLOGOVI VRIJEDNI MOG DIVLJENJA:
benedictus
bonzai


LINKOVI:
metcafe