rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Druga strana moje podvojene ličnosti, bez ustezanja, bez glume, izvan svakodnevnih granica normale.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ja bez maske
23.09.2006., subota
Popustila napetost

Popustila je napetost u kući...majstori otišli, proljepšalo se vrijeme, polako nas je napustio umor pomješan s depresijom. Idemo dalje... Ali, jedini problem koji imamo (jer ostale su brige zanemarljive) nismo riješili. Nezadovoljstvo mog dragog svojim poslom. To stoji već godinama kao kamen od tone na našim leđima. Taj posao, gledan iz perspektive mnogih ljudi, je daleko od lošeg: nema fizičkog iscrpljivanja, odijelo i kravata, kontakt s ljudima, pristojna zarada za naše prilike...e sad ono loše: nedostatak slobodnih dana, šefovi s dva grama mozga i s manje škole, ali podobni po lokalnim i rodbinskim vezama. I ono najvažnije, njegova tvrdnja da ogromnu energiju i talent za druge stvari troši na nezadovoljstvo na tom poslu. Što je najbitnije, čini mi se da dijelom mene okrivljuje, kao meni je sve «potaman», ja sam gospođa na svom radnom mjestu, mogu si organizirati sve kako hoću, napredujem (jer je to kod mene moguće), a njega već godinama kočim da preuzme rizik i ostvari svoje snove. Iako se ponosi sa mnom (pred drugima), čini mi se da mu sve teže pada neki moj uspjeh (premda ih ne ističem)... Cijeli tekst zvuči kao ono «Draga Savjeta, reci mi da li....», ali stvarno mi recite....
- 10:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.