brojler

  veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
izmisljotine, uglavnom. i poneki san...


free counters


lud

izmišljeni
20.02.2010., subota
Sarkastična priča


Na jednom portalu za upoznavanje sam već više od dvije godine. Upoznao sam puno ljudi, žena on line,pod nekim drugim imenima....

Par puta sam se našao na piću sa nekim. Jedna posebna koja čita ovo zna to. Iako smo osjetili strast, onu povezanost, kad jedno započne rečenicu, a ono drugo je nastavi. medju nama nije bilo ništa. Ona dva, ili tri puta kad smo se našli u hotelu na auto putu, moram priznati da sex je bio fenomenalan.Ona zna što muškarcu treba.Objasnio sam joj, neki dan kad smo sreli dok sam bio poslovno u njenom gradu.

Ne mogu ostaviti ženu i obitelj jer sam im potreban, a i ona je nesretno udana, onaj njen mlakonja po cijeli dan je na poslu, kad dodje doma stalno je na kompjuteru, ne pričaju puno. Djecu ne viđa. Misli da može sve kupiti novcem. A nju zanemaruje,

Moja žena i ja imamo savršen odnos.Bar sam mislio tako. Mnogo radim, i često me nema kod kuće i nažalost moram često posao nastavljati kad dodjem kući. Laptop mi je uvijek otvoren. nažalost, nemam puno vremena za posvetiti se djeci, ona je ta koja brine o njihovim potrebama. Dam novac za sve njihove potrebe. Kao i njoj za potrebe kućanstva.

Zato,kad sam prije neki dan došavši kući kasno sa službenog puta našao ju kako spava ispred upaljenog kompjutera.Jadnica, čekala me pa zaspala, Prije nego što sam je probudio, pritisnio sam ikonu Start za shut down. Imao sam što i vidjeti!
Šokirao sam se!

Ona je logirana na portal za upoznavanje!!! Vodi prepisku s nekim izmisljenim likom i evidentno je da su se jebavali!!! Kurvetino!!!! Droljo!!! Suzdržao sam se da je ne ubijem na licu mjesta!!! Kako mi je to mogla napraviti??? Još joj ovaj piše kako mu je to najbolji sex u životu, i da je ona cijelu noć svršavala???? Drolja jedna, zašto sa mnom nikad ne svršava, ako joj je do toga????

Ne znam šta ću? Pomagajte, savjetujte me!!!!
- 09:59 - hmm.. (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>