brojler

  veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
izmisljotine, uglavnom. i poneki san...


free counters


lud

izmišljeni
16.02.2010., utorak
lumbalna bol

Patim i bolujem od bolnih ledja. Skolioza, kaže dr. Željko, ako ne želiš na operaciju, plivanje, i svakodnevno vježbe. Ne želim na operaciju, naravno, pa sam se posvetio vježbanju. Cijelo ljeto, sve do kraja listopada sam ulazio u more i plivao. Ledjno, tako je najbolje. I svako jutro vježbe koje mi je doktor Željko prepisao. Jednom u mjesec ili dva odem na masažu ledja kod babe u Vukovarskoj. Baba otprilike godina poput moje mame, ali se dobro drži. I masira pet- šest pacijenata dnevno! U svojoj potleušici izmedju crvenog i plavog nebodera.



Svaki put kad dodjem kod nje, poželim joj dobar dan, skinem se u bokse i legnem na onaj njen stol. Poslije tretmana, moj donji dio ledja bude kao kad sam imao 25 J



Jučer sam legao na stol, potrbuške a baba je počela masirati. Od stopala, na gore. Nismo ništa pričali, opustio sam se i lagano skoro u san utonio. Naravno da je lijepo kad te netko masira.



Ona mi je masirala noge, pa guzu, pa donji dio ledja, pa guzu, pa guzu, pa guzu…



Odjednom sam shvatio da mi već 10 minuta masira guzu!



Khm, khm, - oh oproostite, tako ste napeti da vam treba malo razbiti tu napetost…



Brzo sam se ustao, pokupio odjeću i bacio joj novac na stol. Poluodjeven sam istrčao van sjeo u auto i odjurio. Šator na boksericama je popustio na četvrtom semaforu….



Možete li mi preporučiti kakvu dobru maserku? Mladju, molim Vas:…

- 14:00 - hmm.. (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>