< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (16)
Kolovoz 2008 (24)
Srpanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Opis bloga




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!







Tko vam je najljepsi clan iz US5
Mikel
Chris
Richie
Jay
Izzy
Vince
  
pollcode.com free polls





US 5

Da, istina je! Mikel je napustio US5. Mikel se odlučio za solo karijeru jer više nije mogao biti u grupi. Dečki, navodno, traže novog člana i bez obzira na to što više nisu kompletni, rade punom parom. Sredinom studenog objaviti će novi singl, a kako su objavili, biti će to neka laganica. Detalje čuvaju kao najveću tajnu, a objavili su da će uoči Božića izdati novi ALBUM. Dotada svoju US5 maniju zadovoljavali su čitajući kako su sami sebe opisali Jay, Richie, Izzy i Chris. Na listi je i Mikel, jer ti ga još uvijek smatraš djelom US5…

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Chris:
Naj predmeti su mu bili sociologija,etika i psihologija.Osjećajan je pa voli govoriti o takvim stvarima.Kako je u tim predmetima bilo važno izraziti vlastito mišljenje imao je pretežno dobre ocjene.No nije bio štreber iako su mnogi mislisli da ne ispušta knjigu iz ruke.

Richie:
Uvijek je volio engleski i biologiju.Na nastavi biologije čak je uzgajao patke.(kaže da su mu najviše prirasle k srcu).Kad su se pačići izlegli bili su mu tako slatki da ih je čak 12 odnio kući.

Michael:
Jako je volio tjelesni.Ali fizika i kemija su mu također bile cool.Na satovima kemije često je izvodio pokuse sa kiselinama.Jednom mu je tako eksplodirala epruveta i sve iz nje se razletjelo po zidu.Svi su se smijali ali meni tada nije ni bilo do smijeha mogli smo se povrijediti-kaže michael

Jay
U Berlinu je pohađao francusku gimnaziju.Iz nje je zamalo izbacen jer je svakodnevno pravio nerede.Jednom je s frendovima otišao na krov škole i odatle bacao razna pomagala na prolaznike.Direktor škole je dakako poludio htio je izbaciti sve koji su to radili.Sva sreca da nije doznao da je i Jay bio među njima.

Izzy:
U osmom razredu izbačen je iz škole.Jedna cura mu je zalijepila lizalicu u kosu pa je morao odrezati.Bio je toliko ljut da je sljedećeg dana došao u školu i nju potpuno ošišao!Zbog toga je dakako morao promijeniti školu.Inače omiljeni prdmet uvijek mu je bio likovni jer jako voli crtanje.



Za Chrisa:
Šta radiš ili na šta misliš prije nego što zaspiš?
Chris:Često navečer kada ležim dođe mi neka melodija,pa moram ustati da je snimim,inače ih sve ujutru zaboravim....Osim toga pokušavam prije spavanja da malo treniram,par vježbi,ali rijetko kad to upali.Ali ipak,ako uspijem da se «nakanim» obično uradim 100 sklekova i 3 minute trbušnjaka....
I šta prvo uradiš kada se probudiš?
Chris:Ja sam mala spavalica,obično mi treba malo duže ujutro.To je i zbog mog životnog ritmusa.Jer u međuvremenu sam postao skroz noćni aktivan,tako da i čak do 2,3 sata noći hodam po mojoj hotelskoj sobi.
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Chris:Sa Mandy iz grupe Monrose.Skroz je slatka.
Na kojim mjestima si do sada imao s*x?
Chris:Na mašini za veš(perilici),na podu,na stolici i u kadi.Iako u kadi nije mi se baš posebno svidjelo(smije se).Misliim da bi s*x u sauni bio extra.Bio bi erotičan i imao bi smisao.
Za Mikela:
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Mikel:Dopadaju mi se djevojke poput Salme Hayek,Alysse Milano,Catherine Zeta-Jones ili Jennifer Love Hewitt.To su moje trenutne favoritkinje.Kod njih bi odmah popustio.(Sve 4 su brinete!:P )
Na kojim mjestima si do sada imao s*x osim u krevetu?
Mikel:Generalno s*x mi se najviše sviđa kada je spontan i kada je na iznenadnim i neobičnim mjestima.Udobno u krevetu ležati i imati s*x je isto tako lijepo,ali sve ostalo ima nešto posebno.Zato sam isprobao nešto spontano kao npr. U kuhinji na stolu ili u liftu.
Tvoja najgora noćna mora?
Mikel:Ležim na kolosijeku i čujem zvuk voza.Zvuk je sve jači i jači,a voz sve bliži i bliži.U onom trenutku kada bi me zvuk zgazio onda bih se probudio sav mokar....Ovu noćnu moru sam imao češće kao djete.
Za Izzy-a:
Šta radiš ili na šta misliš prije nego što zaspiš?
Izzy:(smijeh)....ono što vjerovatno rade svi muškarci.Samozadovoljavam se(pišem samo ono što piše u orginalu....)jer svaki to dečko radi,ili?!Inače slušam muziku,pa obično zaspim sa slušalicama u ušima.
Sa kojom poznatom curom bi volio dijeliti krevet?
Izzy:Sa Steffi iz Silbermond.Ona je stvarno hot.Sa njom bi rado svaku noć dijelio moj krevet.A možda za jednu noć i sa Liza Li.(smijeh)
Tvoja najgora noćna mora?
Izzy:U tom snu me je đavo potajno tražio i napao.San je bio tako realan da sam osjetio u čitavom tijelu,da sam se sa njim borio.Inače se rijetko kojeg sna sjećam.

Pitanje:Kako se osjećaš kao novi član US5?

Vincent(zvani Vince):Super je!Ne mogu da dočekam šta će nam budućnost donijeti...

Pitanje:Vince jel imaš djevojku?

Vince:Ne....još uvijek sam single...

Pitanje:Je li Vinnie upoznao Mikela?

Jay:Ne,još ne...ali nije bilo namjerno...sigurno će ga u bliskoj budućnosti upoznati...

Pitanje:Jel' ti se Vince uči njemački?

Vince:Da,naravno!Hoću da razumijem šta drugi govore ovdje.Već sam naučio "Alles klar!" i "Ich liebe dich!"(to su bile i prve fraze koje je Richie naučio!)...

Pitanje:Gdje živi Vince sada?

Jay:Sa svojom majkom u Berlinu.

Pitanje:Vince,jel se raduješ na turneju?

Vince:Da,i to kako...malo sam uzbuđen...ali nadam se da će me fanovi prihvatiti...

Pitanje:Richie,kakav je osjećaj da ne budeš najmlađi u bendu.?

Richie:Super....osjećam se čak malo i starije,i mogu se malo brinuti o Vince-u...

Pitanje:Kada će novi single?

Izzy:Uskoro....krajem novembra...

Pitanje:Nedostaje li ti kuća,Vince i kako ti se sviđa Njemačka?

Vince:Da,nedostaju mi jako moj stariji brat Nikolas i mlađa sestra Diandra....a Njemačka je u svkaom slučaju najljepša zemlja koju sam ikada posjetio...

Pitanje:Jesi li naučio koju pjesmu od US5,Vince?

Vince:Da,skoro sve...stalno ih pjevam,i pravo mi se sviđaju...samo još da ih snimim...

Pitanje:Kada će novi album?

Chris:Uskoro...biće sve stare pjesme i nove sa Vincom...;)

Pitanje:Da nisi postao jedan od US5-ovaca,šta bi bio?

Vince:Hmmm...glumac ili sigurno igrao tennis...
ovo je slika od vincenta tomasa

US5 - Without You
I like when you wisper softly
things that i should hear that lead me on
go home.
I like the way that you're smiling at me
make me feel like nothing can go wrong
go home.

Tell me this will last for ever
don't you ever leave

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe

I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I love when your eyes
wanna show me
what the look only I could tell what's on your mind
noooooooo
I love the way that you find me
whenever I've lost my way you're just in time
jeah
(now listen)
Baby we've got something starting
say we'll never stop

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe


I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
Yo-I don't wanna be
without you

I lock up my heart
and throw away my key
that's what it takes
to keep you loving me
you open a door
to all that's good in me
I can't deny the truth
that I could never be without you

Chorus:

I don't wanna
be without you
dream without you
walk without you
talk without you
babe
I never take a chance without you
dance without you
nothing is the same without you
babe
Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (I wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Jay:
Yeeaahh Ohhhooohhh Hooohhhoohhoo Yeeaahh


Michael:

She’s the kind of girl makes you look twice
Makes the fellows nod their heads
So fine that every man would wanna hold her hand - it`s crazy oh yeah.


Richie:

Looking so good to me, she was so tight
Simple words just can’t describe
She was something like a beauty queen
From a fashion magazine - oh Maria.


Alle:

Deep inside, girl I can`t deny it
What I feel, I can`t really hide it
Mi amor, girl my heart is true for you
I need you Maria.


Refrain:

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
Cómo estás my sweet Senorita?
Looking so good I would like to meet ya
Oh Oh Oh Oh Oh Oh

Ma Ma Ma Ma Ma Ma Ma Maria
I get a chill whenever I see ya
Shorty I like the way that your booty rolls
Oh Oh Oh Oh Oh Oh


Michael:

Ey yo Ma Maria (Mmmh)
I wanna see ya (i wanna see ya)
Oh can you feel it, too?


Chris:

She’s the perfect teen and she knows it
From her head down to her toes
The kind that makes me want to settle down and just get married
oh yeah.
I could never be without you
heal without you
be gee without you
inner without you
babe I'm in need
I can't breathe
no I don't wanna be

babe I'm in need
I can't brathe
no I don't wanna be
WITHOUT YOU!
MIKEL

MIKEL TRAŽI ŽENU SVOJIH SNOVA!!!!!!!!!!
Volim O.C. Californiju. To mi je najdraža serija jer govori o životu mladih.
Spava s maramom na glavi da mu se frizura ne bi pokvarila.
Mikel mrzi nedjelju jer mu je djed umro jedne nedjelje prije 5 mjeseci.
Brijem se 1 put u 2 tjedna, to zaista mrzim!!
Moj omiljeni parfem je GUCCIJEV RUSH.

Volim pjesmu WE BELONG TOGETHER koju pjeva Mariah Carey. Moj nadimak je
M-JAY. Od svih životinja najviše volim bijele tigrove, a alergičan sam na mačke. Znam kuhati za početak lazanje, palačinke i špagete.
Kada budem imao djecu, moja kći zvati će se LATISHA, a sin DARREL. Znam izvoditi trikove s kartama. Nosim leće u boji kako bi mi moje smeđe oči bile još više svjetlije i ljepše. Uvijek nosim u torbici školjku koju mi je poklonio djed…..


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



headbang

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 14.09.2008.

Cure, vežite se! Slijeće US5

Čini se kako je ova petorka okupirala i tvoje srce. Luckasti dečki iz benda US5 totalno su in, a ti nisi jedina njihova obožavateljica jer gotovo sve tinovke lude za njima. Dovoljan je bio samo jedan hit...

Kada je ljetos objavljen njihov singl Maria, bilo je jasno da će ova petorka postići veliki uspjeh. Nije se moglo ne primijetiti da dobro pjevaju i plešu, a još bolje izgledaju. Ovaj neobični američko-njemački bend teško da te mogao ostaviti ravnodušnom! Chris, Izzy, Jay, Michael i Richie odlučni su u osvajanju svjetskih top-ljestvica, ali i ženskih srca... Dečki ne samo da dolaze iz različitih gradova nego i iz različitih dijelova svijeta, ali to očigledno nije prepreka za uspjeh benda. Dapače, upravo to što su svi različiti čini ih jako zanimljivima.

Izzy Gallegos
Datum rođenja: 19. listopada 1983.
Mjesto rođenja: Orlando , Florida
Visina: 173 cm
Kosa: crveni dreadlocksi
Oči: smeđe
Izzy se glazbom bavi od 15. godine, a neko je vrijeme imao i vlastiti bend, Exact. Odličan je plesač, a sve pokrete sam smišlja i povezuje u cjelinu. On je najzaslužniji za atraktivne koreografije grupe US5. Bez problema će u plesne korake uklopiti raznorazne akrobacije, poput salta koji mu zbog redovitog treniranja ne predstavlja nikakav problem.
Prije je bio razuzdan i danonoćno je tulumario, a sada, za dobrobit benda i karijere, okrenuo se zdravom životu. Bavi se borilačkim sportovima, a kada uhvati malo slobodnog vremena, piše pjesme. Za sebe kaže da je jako osjećajan. Ima 15-godišnju sestru i 14-godišnjeg brata koji s roditeljima žive u Kaliforniji, pa Izzy nastoji što češće svratiti doma.
Naj detalji: Ima četiri piercinga i 13 tetovaža, a prvu tetovažu si je napravio sam, uz pomoć žice sa svoje gitare. Dreadlocksi su mu simbol duhovnosti.

Chris Watrin
Datum rođenja: 7. kolovoza 1988.
Mjesto rođenja: Köln, Njemačka
Visina: 178 cm
Kosa: plava
Oči: plave
Za Chrisa je članstvo u grupi US5 ispunjenje životnog sna. Kako sam kaže, glazba i aktivnosti benda su njegov život i spreman je dati sve od sebe kako bi bili što uspješniji. Njegova druga životna strast je fotografiranje, a motivi koji ga najviše privlače su ljudi.
Turneje i nastupi popraćeni plesom zahtijevaju mnogo energije i dobru formu, pa se Chris bavi raznim sportovima, a najviše voli surfanje i odbojku. Još uvijek živi s roditeljima, s mamom učiteljicom, tatom trgovcem i 20-godišnjom sestrom Efom koja studira jezike i kulturu.
Naj detalji: Chris je još uvijek školarac, ali profesori imaju mnogo razumijevanja za njegovu glazbenu karijeru pa mu maksimalno izlaze u susret. Srećom, uskoro će završiti srednju školu pa će se u potpunosti moći posvetiti svojoj najvećoj strasti, glazbi.

Jay Kahn
Datum rođenja: 13. ožujka 1982.
Mjesto rođenja: Orlando , Florida
Visina: 188 cm
Kosa: smeđa
Oči: smeđe
Od svih članova benda, Jay se najduže i najozbiljnije bavi glazbom te punih sedam godina surađuje s jednom producentskom kućom u Berlinu. Piše glazbu i tekstove te intenzivno radi na školovanju svoga glasa. Svaki dan ga se može vidjeti u glazbenom studiju, a kolege ga opisuju kao profesionalca koji zna što hoće i koji je spreman dati sve od sebe da to i ostvari. Trenutačno najviše truda ulaže u osmišljavanje svega onoga što s bendom izvodi na pozornici. Jayevi najveći fanovi su mlađa braća, 13-godišnji blizanci kojima je njihov stariji brat totalno cool.
Naj detalji: Jay je rođen u Londonu, ali se još kao klinac sa starcima preselio u Berlin . Tečno govori engleski, njemački i francuski jezik, jer je maturirao u francuskoj školi. Živi s tatom u stanu koji je zapravo umjetnički atelje.



100 caka o dečkima iz US5

I dalje su pri vrhu ljestvice tvojih najdražih faca. Kako Jay, Richie, Izzy, Mikel i Chris kod tebe izazivaju strašnu znatiželju, donosimo ti sto stvari koje još ne znaš o njima

Dečki su preživjeli priče o raspadu, svađama i još koječemu i sada rade punom parom. Sredinom studenoga objavit će novi singl, a kako su najavili, bit će to laganica. Detalje čuvaju kao najveću tajnu, no zato se možeš utješiti gledajući njihov novi spot za pjesmu Top secret. Uoči Božića objavit će novi album i sigurno ga s nestrpljenjem očekuješ. Do tada svoju US5 maniju zadovolji čitajući kako su sami sebe opisali Jay, Richie, Mikel, Izzy i Chris.

Jay
Veliki zavodnik
1. Ja sam veliki zavodnik! Obožavam cure, zaljubljenost, ljubav! Mislim da je to naj cool osjećaj na svijetu!
2. Moja omiljena životinja je mačka. Volim je zato što je pomalo divlja, nepredvidljiva, svoja.
3. Eva Longoria mi je najdraža glumica zato što je slatka i vrckava.
4. Svakog jutra telefonom se čujem s našim menadžerom Louom Pearlmanom.
5. Najgori dan u mom životu bio je kad su se moji roditelji vratili u London, a ja ostao sam u Berlinu.
6. Moj mobilni telefon je Sony Ericsson T900i. On mi je poput dragog prijatelja.
7. Volim seks na neobičnim mjestima.
8. Na parkingu sam doživio najbolji seks u životu.
9. Moj favorit među automobilima je BMW X5.
10. Mikelu bih poručio: "Nemoj se tako često gledati u ogledalo!"
11. Najsmješniji događaj mi je bio kad mi se ptica pokakala na rame na jednom sastanku.
12. Na sebi mrzim svoje uši - malo su klempave.
13. Sviram gitaru i klavir.
14. Već osam godina imam plišnog medu po imenu Koala.
15. Plašim se pasa. Bojim se da ne skoči na mene.
16. Od slatkiša najviše volim "Balisto".
17. Moja omiljena uzrečica je "cool".
18. Skupljam CD-ove i imam ih više od 2000.
19. Posljedni put sam plakao prije tri mjeseca, bio sam na rubu živčanog sloma zbog stresa.
20. Omiljena mi je hrana piletina.

Chris
Lud za Jessicom Albom
21. Najgori dan u mom životu bio je dan kad je umrla moja baka.
22. Najneugodnija situacija u životu bila mi je kad sam glasno prdnuo na jednom intervjuu.
23. Moj svakodnevni jutarnji ritual je pravljenje frizure uz pomoć gela Nivea.
24. Prvi CD koji sam kupio bio je Love is all around DJ Boboa.
25. Prvi koncert na koji sam otišao bio je koncert grupe Kelly Family.
26. Moj nadimak je Heini.
27. Volim surfanje! Obožavam osjećaj nesputanosti i neizvjesnosti na vodi.
28. Omiljena stvar mi je moj novi fotoaparat koji sam platio 1500 eura.
29. Najdraža mi je glumica Jessica Alba, ona je pravi komad!
30. Od životinja najviše volim pse, oni su doista najbolji čovjekovi prijatelji.
31. Nemam omiljenu uzrečicu, ali imam psovku, a to je "sto mu svetaca".
32. Na sebi ne volim oblik svojih bradavica.
33. Ne patim za novim mobitelima, još imam staru Nokiju 6210 na kojoj ne radi tipka 6.
34. U djetinjstvu sam često šišao sestrine lutke.
35. Kada sam bio mali, htio sam raditi u praonici automobila.
36. Alergičan sam na grinje.
37. Bojim se visine. Sve iznad prvog kata mi je previsoko.
38. Obrezan sam još kao beba.
39. Najbolji seks imao sam na stroju za pranje rublja.
40. Svađam se s dečkima iz grupe jer oni tvrde da mi smrde noge.

Izzy
Voli spavati gol
41. Najviše volim piti jägermeister.
42. Najviše volim pozu 69.
43. Moj omiljeni auto je dodge viper plave boje s crtama.
44. Moj omiljeni pjevač je Chester Bennington iz grupe Linkin Park.
45. Prvi CD koji sam kupio bio je debi album grupe Backstreet Boys.
46. Imam piercing u obje bradavice, to mi donosi sreću.
47. Richiju bih rekao da malo manje lupeta.
48. Moj sin, kad ga budem imao, zvat će se Gambit.
49. Najdraža faca sa scene mi je Kelly Clarkson. Totalno je super!
50. Majmun je moja omiljena životinja.


EVO IAKO NE VOLIM TOKIO HOTEL EVO NEŠTO ZA ONE KOJI GA VOLE!

Tajna veza Billa i Toma

Njih su dvojica okosnica tvog omiljenog benda Tokio Hotel. Zato te sigurno zanima kakvi su uistinu ovi otkačeni blizanci!

Sve je privukao jedinstven izgled i neobično ime njemačke rock atrakcije Tokio Hotel. No, najveća je pomama za blizancima Billom i Tomom. Pjevač Bill predstavio se crnom manga frizurom, otkačenim rockerskim stilom, tetovažom svog sastava na vratu te s dva piercinga na desnoj obrvi i jeziku. No, najviše je pažnje privukao svojim očima dramatično obrubljenim crnom olovkom i sjenilom te noktima lakiranim u crno. Pozornost je privukao i njegov jednojajčani blizanac Tom, stilski posve različit od svog brata Billa: odijeva se u hip-hop stilu, kosa mu je spletena u dredlockse te ima piercing na usni. Evo što popularna braća kažu o sebi.

teen: Koliko ste povezani vas dvojica?
Tom: Ne bih mogao zamisliti život bez Billa. Zajedno smo od samog početka. Jako je dobro kada imaš brata blizanca - baš je lijepo kada si s nekim toliko blizak!

teen: Događa li vam se da sanjate iste snove?
Bill: Zvuči nevjerojatno, ali događa se! Ponekad kada ujutro pričamo što smo sanjali, skužimo da su nam snovi identični.

teen: Da li, kao neki blizanci, osjećate tugu i radost onog drugoga?
Bill: Veselimo se istim stvarima - i iste stvari nas mogu rastužiti. Kada jedan od nas ujutro ustane neraspoložen, onda je obično i onaj drugi loše volje.

teen: Jeste li se jednako odijevali kao klinci?
Tom: Kada smo bili mali, mama nas je često odijevala u jednaku odjeću. No, kada smo krenuli u školu, poželjeli smo nositi različite stvari. Već u osmoj godini bili smo totalno različiti!

teen: Kakvi ste bili kao klinci?
Tom: U vrtiću smo svoje odgojiteljice dovodili do ludila. Imali smo majice na kojima je pisalo Tom i Bill, ali smo ih namjerno međusobno zamijenili. Na kraju, kada više nitko nije znao koji je koji, stali bismo sa strane i smijali se. Nažalost, ta fora nam nije mogla proći u školi jer smo se tada već dosta razlikovali!

teen: Znači, kad ste krenuli u osnovu školu, poželjeli ste biti totalno različiti?
Tom: Da. Mislim da je dobro što različito izgledamo. Ne želim biti kao Bill, a Bill ne želi biti kao ja. Ne mogu zamisliti da se krećem uokolo kao kopija svog brata.

teen: Koji su vaši talenti?
Tom: Bill je kreativniji, voli slikati i kreirati odjeću. Ja ispisujem grafite i vozim BMX. Obojici nam je glazba omiljeni hobi.
Bill: Uvijek kada bih želio naučiti svirati neki instrument, odustajao bih ako mi to ne bi pošlo za rukom nakon jednog vježbanja. Tom je uporniji od mene u tim stvarima. Ima dobar glas, ali ja sam ipak bolji pjevač od njega.

teen: Krećete li se u istom društvu, tko vam je najbolji frend?
Tom: Naš najbolji prijatelj zove se Andreas. Uvijek smo zajedno. Među nama nema ljubomore i ne svađamo se. Mislim da nas Andreas obojicu podjednako voli!

teen: Što najradije jedete?
Tom: Sve što ja volim jesti voli i Bill i obrnuto. Volimo fast food, pizzu, rižu na mlijeku i tjesteninu. Jedemo samo ono što nam je dobro poznato. Ni jedan od nas ne zna kuhati.


A SADA OPE NAJBOLJI US5!

Nježna strana US5

Ljepotani iz US5 pokazali su još jednom svoju nježnu stranu. Pri susretu s dva tjedna starim štencima totalno su se rastopili. Čak su i neki, ne baš frajerski strahovi, u igri s umiljatim psima-bebama potpuno nestali

Oni su i dalje tvoji favoriti broj 1. Želiš znati sve o njima: gdje su, što rade, koga ljube, što vole. Dečki su nedavno pokrenuli svoj časopis koji izlazi u Njemačkoj, Austriji i švicarskoj, a u njiemu sve pršti od zanimljivih detalja o njihovu privatnom životu, druženju s obožavateljicima, nastupima. Dečki rade punom parom, koncerti su im rasprodani, jure iz grada u grad, no ipak imaju vremena i za slatke predahe. Već smo dosta toga napisali, a sada te potpuno iznenađujemo temom o tome kako su se dečki iz US5 snašli s malim slatkim psima.

Chris -ipsi su mi najdraža živa bića
Cijelog svog života imao sam nekog psa, baš nikad nisam bio bez četveronožnog ljubimca. I prije mog rođenja starci su imali psa, tako da sam odrastao uz njega. Bio je to preslatki jazavčar, imao je vlastitu fotelju na kojoj nitko osim njega nije smio sjediti, smatrali smo ga članom obitelji, i mislim da je i on sebe tako doživljavao. Uginuo je kada sam imao šest godina, jedva sam prebolio njegovu smrt, bio sam beskrajno tužan. A onda su roditelji odlučili nabaviti novog psa. On se zove Balou, još ga imamo i mogu reći da je on moj najvjerniji i najodaniji prijatelj. Svako malo se igram s njim, a dok smo razdvojeni silno mi nedostaje. Psi su mi definitivno najdraže životinje i mislim da ću cijeloga života imati nekog psa.

Izzy i njegova Dama
Kao dijete imao sam kujicu koja se zvala Lady. Dobili smo je kada sam imao tri godine, bila je preslatko štene i meni je kao klincu bila silno zanimljiva.

Osvoji dečke iz US5!

Jedna si od onih kojima su Izzy, Richie, Chris, Jay i Micahel jako slatki. Evo na kakve cure padaju dečki iz US5

Izzy, Richie, Chris, Jay i Michael imaju posla preko glave, ali publika nikako da ih se zasiti. Dečki su nedavno pokrenuli svoj časopis koji izlazi u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, a u njemu sve pršti od zanimljivih detalja o njima. Sličice, intervjui, novosti u njihovu privatnom životu, druženje s obožavateljicama... sve to fanovi su doslovce razgrabili pa od prvog broja lista u prodaji nije ostao ni jedan jedini primjerak.
Velika europska turneja pobudila je golem interes, US5 imaju pretrpan raspored, nemaju gotovo niti dan predaha, a karte su traženije od kruha. Tako, primjerice, nastupe u jednom gradu i koncert im je rasprodan do posljednjeg mjesta. Sutradan nastavljaju u susjednom gradu, udaljenom samo nekoliko desetaka kilometara, a a ulaznica ni za lijek.
U čemu je štos? Čime je to ovaj njemačko-američki bend stekao toliku popularnost? Sve cure koje ih vole slažu se da su dečki zgodni, zanimljivi, talentirani i imaju stila. Svaki od njih petorice poseban je na svoj način, a međusobno su različiti, pa svaka obožavateljica iz ovog ili onog razloga ima svog favorita.
A kakav je njihov ukus za cure? Svaki od njih pali se na određeni tip cure, iako svi tvrde kako je super-cura, super-cura, bez obzira na tip. Ipak, ono što im se svidi na prvi pogled kod svakog člana US5-a je različito.
Izzy: Voli freaky cure, kako ih definira. Važno mu je da cura voli otkačenu modu i da ima isto takvu osobnost. Mora biti spremna na svakakve ludosti i ne smije robovati strogim pravilima. Cure koje ga fasciniraju su divlje i energične, imaju stav i usude se naglas reći svoje mišljenje makar se nitko ne slagao s njima. Piercing i tetovaža? Dapače, to donosi dodatne bodove. Kao primjer cure čiji mu se styling i izgled sviđa Izzy navodi Avril Lavigne, ali naglašava: "Sviđa mi se samo njen styling i izgled. Inače, zgodnoj i zanimljivoj curi ne trebaju pomodne krpice, takva cura zna nositi i bezveznu odjeću na fora način".
Michael: Priznaje da je slab na elegantne cure. Ništa ga ne može tako privući kao damsko odijevanje i držanje. Uvijek će se okrenuti za curom u seksi večernjoj haljini i visokim potpeticama, ali isto tako brzo će se razočarati ako skuži da nema smisla za humor. Samouvjerenost mu je također jako važna jer se, navodno, uvjerio kako je s nesigurnim curama jako teško.
Znamo da te zanimaju svi detalji o zavođenju dečkiju iz US5.


Evo sada spot a ispod njega tekst!!!



Shake it down my love
US5!

Richie:
I understood the plan,
I’m gonna be the man
(You changed my history, no doubt it’s plain to see)
One life is all we’ve got
Don´t let them make you stop
(Let´t fight for what is right- we'll make it through the night)

Bridge:
Girls are you ready for me?
Girls are you ready for me?
Girls are you ready for love?
(now everybody dance)

Chorus:
Don’t let the rhythm die,movin' your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it
Don’t let the rhythm die, work your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it

Alle
Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
Shake it to the left (oohoo)
Just dancin into it
Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
That makes the rhythm of life

Richie:
Last night I had a dream
It was a crazy scene
(music was everywhere, the rhythm took us there )
People from all around, made up a brand new sound
(they lived in harmony until eternity)

Bridge:
Girls are you ready for me?
Girls are you ready for me?
Girls are you ready for love?
(now everybody dance)

Chorus:
Don’t let the rhythm die,movin' your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it
Don’t let the rhythm die, work your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it

Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
Shake it to the left (oohoo)
Just dancin into it
Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
That makes the rhythm of life

Jay,Richie:
I never saw a crowd so into it
All the girls in the club get into it
You're not into it? Get into it!
‘Cause I've never heard a crowd so into it
All the boys come around get down with it
Grap a girl on the floor get down with it
You're not down with it?
Get down with it!
Everybody everywhere no time to quit

Jay:
Now it’s up to you
to make a change in life
So let it through
Just look inside your soul, and take control
No more deny
the rhythm of life
(let’s dance, let’s dance...)

Chorus:
Don’t let the rhythm die, work your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it
Don’t let the rhythm die, work your body to it
Don’t let the music die, put your soul into it

Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
Shake it to the left (oohoo)
Just dancin into it
Shake it to the right (oohoo)
We're movin' to it
That makes the rhythm of life

Evo kada gledam ovaj spot i kada se sjetim Mikela i Chrisa dođe mi da cry

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.