...nesto o meni...

Zovem se:Ivona
Prezivam se:Cerkasin
Sestra/brat:sister nazalost i to
jos blizanka
razred:osmi a zauvijek najbolji
skola:Tin Ujevic
volim:svoje prijatelje,mamu,tatu,
sestru,decka...
nevolim:bezobrazne i sebicne
ljude,narodnjake...
Slusam:sve osim narodnjaka!!!!
Naj frendica/frend:dajana,
lara,martina,
patricija,rada,serpa,boza,
kristina,frnja,
pere,domba,ma ima ih...
wavemahnut:naughty

Moj msn:totalno_opicena_jug2@hotmail.com

eo vam mal slichica..

eO vAm JeDNa PiKcR oD moG brAtIca I nJEgOvOg FrEnDa...
StAvLJaNo kOd NjEGa Na KoMpU...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ljubav...

Sjedim na klupi sama
i razmišljam o tebi...
Prolaziš kraj mene
i ne primječuješ me,
ne primječuješ moje poglede,
poglede pune tuge,
pune čežnje za tobom...
Gledam dugo za tobom,
i divim ti se,
divim se tvom savršenom liku,
tom savršenom tebi...
Za mene, ti si cijeli svijet,
cijeli moj život,
sve moje pjesme,
želje i snovi...
Neznaš ni da postojim,
neznaš da postoji netko
tko bi dao sve
za samo jedan tvoj poljubac,
za samo jedan zagrljaj...
VOLIM TE!!


eo malo slikica od mojih frendova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dovoljan je jedan tren da nekoga zavoliš,
a premalo čitav život da ga preboliš...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naučio si me da volim.
Sada me nauči kako da zaboravim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikada te se neću morati sjećati...
jer te nikada neću zaboraviti...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nikada te se neću morati sjećati...
jer te nikada neću zaboraviti...






Da li da plačem ili da zaboravim?
Da li da tugujem ili da nastavim?
Da li da te volim kad te mrziti ne mogu?
Ma k vragu i sve, bez tebe ne ide!




Free Music

Free Music



Free Music


Oprosti mi molim te,
oprosti što sam te srela,
što sam te odmah zavoljela.
Oprosti što su mi se tvoje oči
učinile meke i blage
i postale u tom trenutku
tako bliske i tako drage.
Oprosti mi, oprosti,
oprosti što ti se divim,
oprosti mi, oprosti
oprosti što živim...



Hvala ti što si me naučio da volim,
hvala ti što si me naučio da ljubim,
hvala ti za neprospavane noći,
hvala ti za uplakane oči...
Hvala ti za sve napisane pjesme,
hvala ti za čarobne trenutke,
hvala ti za razrezane vene,
hvala ti što volio si mene...


dokle god volimo nekoga zbog njegovih vrlina,
to nije ništa ozbiljno.
kad ga počnemo voljeti zbog njegovih mana,
onda je to ljubav...


teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je
naći voljenog koji te voli...

L is for LOVE, baby
O is for ONLY you that I do
V is for loving VIRTUALLY everything that you are
E is for loving almost EVERYTHING that you do
R is for RAPE me
M is for MURDER me
A is for ANSWERING all of my prayers
N is for KNOWING your loverman's going to be the answer
to all of yours


Pustit ću te u kuću,ali u sobu NE!
Pustit ću te u sobu,ali na krevet NE!
Pustit ću te na krevet,ali na sebe NE!
Ma pustit ću te na sebe,ali sa sebe
NE!

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

...:::Opis bloga:::...cool

sve i svasta po malo..heh
Image Hosted by ImageShack.us


Free Hit Counters




...:::Linkovi:::...thumbup

Napisi n0vi p0st
J3l3na
m@j@
m0j@ s3str@
s@r@
d0r1s
tin
vl@d0
v3dr@n
Š@rk@
J@V3
M0J DRUGI BLOG
CAJANKA IDI PA RIJESI
NENSY-sminkerica barbie
SANJA
KATARINA


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 27.02.2007.

...evo mene again..=)

eo sta da
vam kazem..jucer bila u skoli
i bilo tako ludo dobila sam dva iz testa
iz
hrvatskog headbangi pisala test iz matoske
ma bolje da niam ni bila u skoli al stas..
mora se
joj i danas us kolu...sad sam se probudila i
neznam
sta da radim malo se dosadujem tak mi se
neda ucit
povijest a pisemo test...joj ubite me...i tak mi se jucer
zajebavali...ko zna sta nismo radili ....al
ugl.majo pozzz
posebno tebi i gorani eo ovako sad cu nesto
napisat malo
o sebi posto neki traze....ovako joj odakle
da pocnem...
imam 13 godina kao sto svi znate..pohadam
os skolu tin
ujevic..idem 7 razred...imam sestru blizanku
od koje se
uopce neodvajm..stalno smo zajedno...imam
jako puno
frendova i frendica...bez njih neznam sta bi
...puno mi znace..
naj frendice su mi:ZELJKA,MAJA,DORIS,
DAJANA,GORANA,
SARA,KRISTINA,MIRJANA...to je to...a
naj frendovi su mi:
najbolji frend mi je ARIJAN....mozda ga
svi neznaju al je
super frijatelj..voli se salit i zezat....onda
dalje PANDICA...
mali ANDREJ najbolji nogometas u
razredu...IVAN H.spaljen
opicen i sve ostalo..DINO I DAMIR...
HRVOJE ma ugl.imam ih
jako puno a to bi blo nesto o tome...
da nastavim nesto o sebi..
jako volim slusat glazbu...slusam najvise
EVANESCENCE...to je naj
grupa super su....nevolim citati knjige to
me ubija u pojam...mzim
knjige i lektire ...nevolim sebicne,bezobrazne
i one ljude koji samo
misle na sebe...gade mi se taki ljudi...headbangburninmadbanguzas...
volim se druziti i izlaziti van
najvise vremena sam ili van ili na compu...
od compjutera se
neodvajam..neznam sta bi beznjega..obozavam
ga neznam zasto
al eto...naj predmet mi je ENGLESKI..super jezik
..a najgori HRVATSKI I SVI OSTALI...hahahahha
...u ljubavi bas i nisam neka
al sivda mi se jedan decko al mislim da znate
koji nebi sad u javnosti...hahah...joj sta da
vam jos kazem o sebi...sve sam vec rekla uf
..koliki post idem sad i usput pozdrav svim
mojim naj
frendovima i frendicama..mojoj simpi i svima
koji citaju ovaj blog...
se yaaa and a law yaaa...haha..



| Just Say SomeThiNg (61) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 24.02.2007.

...::eo mene nakon malo duze vremena::...=)

eo ljudi i mene napokon da vam se javim bas nesto
nisam dugo jelda??hahah...ma nes mi se komp smrdo
nisam mogla na internet al eto me sad da nekazete da
nepisem nista malo mi dosadno ko i uvijek al sta se moze eto
zivi se ide nekako...bwahahah...ugl htijela sam reci maji da
moram malo napisat i viceva hahah... e da usput majo
nemoj da mi brises blog budem te ubila..eto...sam da zna...
ovak vidim da mi bas neostavljate puno komentara pa se meni
ni neda pisat postova...al eto morala sam malo...danas subota wee
jedva cekam da izadem van tu se sad dosadujem neznam ni sta da
pisem pa mao bunam i tako...ugl pozz mojo naj frendici zeljki i katarini
koja je stvarno cool cura onak dobra i to stvarno iskrena...ae pusa veika
jojjj boze neznam vise sta da pisem..danas moram pravit enki plakat iz
eng a tak mi se neda...kao sto su neki mozda cula bokte nasa raska oce
da mi nosimo boce da si kupimo za razred neke zastore pitaj boga sta
de ajde nebum se ja tak sramotila al dosta sad o tome da vas pitam kao ste??
ma super niste ko ja nneki mrzovoljni bas mi je dosadno...bila jucer mao vani
sa frendovima i tak zaj** se mi i glupirali..joj mislim da bi bilo dosta sad
malo sam vam puno napisala budete se vi nacital al nema veze ae idem sad
pa vam se javim kasnije kisach svima koji citaju ovaj blog kisach mojem cijelom
razredu i mojoj naj fendici....i da kisach i bigg hug mojoj simpi...kisss svimaaa



| Just Say SomeThiNg (21) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 11.02.2007.

...::e0 vAm mAl0 vIcEvA...::=)

policajci...
U gluho doba noći, sjede klinci na kiosku i piju pivo.
Nailazi dežurni policajac: 'Ej, mali!? Jel ti i kod svoje
kuće tako sjediš na kiosku?'

U zatvor došao novi policajac za posao čuvara, pa ga šef upozorava na zatvorenike koji su jako neposlušni.
A on će na to: 'Ko ne sluša ima da leti van!'

Policajac zaustavlja vozača i kaže:
'Prijatelju, pa četvrti put te zaustavljam i
govorim kako ti nešto curi iz kola!' A vozač će:
'A ja tebi ponovo kažem da je ovo cisterna za pranje ulica!'

'Morat ću vas kazniti sa 50 kuna', govori policajac vozaču.
'Ma, to je sitnica', odgovara vozač: 'Jučer mi je za manji
prekršaj vaš kolega uzeo vozačku dozvolu.'

Turist priđe uniformiranoj osobi: 'Oprostite, jeste li vi policajac?
' 'Ne, ja sam tajni agent.' 'Pa zašto onda nosite uniformu?'
'Danas mi je slobodan dan!'


Stoje dva policajca pored auta, jedan piše prednju, a
drugi zadnju tablicu.

Zašto na policijskim kolima, na vratima
piše policija?
Da ne bi ulazili kroz prtljažnik.

Zašto policajci i policijski psi testove
pišu odvojeno?
Zato da policajci ne bi prepisivali!

Policajac zaustavlja vozača: 'Ne valja
vam kočnica. To će vas koštati 300 kuna.
'Super! Za isto su mi u servisu htjeli uzeti 1.500!'

Ulazi policajac u kafić, prilazi mu konobar i
pita ga: 'Što ćete popiti?' 'Može pivo.' '
Hoćete u limenci?' 'Ma neka, ovdje ću...

Voze se dva murjaka na motoru. Onaj iza viče:
'Daj stani malo, piša mi se.' 'Strpi se još malo
.' Ne prođe dugo, a ovaj opet viče: 'Boga ti,
ako ne staneš, upišat ću se.' Zaustave se, o
vaj otrči u grmlje, te se vrati sav upišan.
'Pa što je bilo?' 'A ništa, drž'o sam se za pendrek.'

Zašto se policajci nikada ne kupaju?
Zato što čekaju da se na bojleru upali zeleno svijetlo

Pita policajac policajca: 'Šta je to, vodom
ide ne brčka, šumom ide ne šuška?'
Drugi odgovara: 'Da nije zagonetka?'

Prolazi policajac ulicom i spazi prostitutku:
'Molim vas osobnu iskaznicu!''Nemam, jel'
može putovnica?' Može...' 'Nemam!'

Stoje policajac i plavuša pored jezera, a u
jezeru pliva patka. Plavuša uzvikne: '
Vidi roda!' Policajac odgovara: 'Nije to roda,
nego pelikan. Od njega se rade gumice.'

Vozi se baba i udari u ležećeg policajca.
Otpadne joj guma, a policajac kaže:
'Gospođo, ne brinite se, tu blizu je automehaničar!'

A baba će na to: 'Ma nije mi do gume,
ali niste morali vašeg kolegu baš tu sahraniti!'

Zašto policajac vodi ljubav s curom na balkonu?
Zato jer ga je zamolila da svrši vani!

Policajac priveo par muškaraca na razgovor.
Dođe do posljednjeg pa ga pita: '
Čime se ti baviš?' 'Ja sam biokemičar.'
'Nisam te pitao što si bio, nego čime se baviš!'

Dva tipa pričaju viceve. 'Zašto policajci uvijek
idu po dva?' 'Jedan zna čitat', a drugi pisat.'
Na to dođu dva policajca kojima su dojadili
vicevi na njihov račun, pa kažu: 'Dečki,
osobne!' Ovi daju osobne, a policajac koj
je uzeo osobne kaže drugom: 'Piši...'

Zaustavio policajac vozača i vidi da nema brzinomjer.
' 'Čovječe, pa kako možeš znati koliko brzo voziš?'
A ovaj odgovori:
'Na 40 lupa cijev auspuha, na 60 lupaju zadnja
desna vrata, a na 100 moja žena vrišti!'

Policajac baca cigle u vodu i viče:
'Gle čuda! Gle čuda!Drugi policajac upita:
'Što je, u čemu je čudo?' 'Ja bacam cigle,
a ispadaju krugovi!'

Policajac zaustavi studenta i zatraži ga osobnu kartu
. Student odgovara: 'Nemam.' Policajac: 'A čime
možeš dokazati tko si?' Student: 'Imam indeks.
' Student mu preda indeks, policajac gleda, gleda,
i na kraju zaključi: 'U, al' si se ti naputovao.'

Policajac se odlučio objesiti. Nađe neko drvo i
objesi se, ali grana pukne i on padne u vodu.
Nekako se dovuče do obale i kaže: 'K vragu i
vješanje, skoro sam se utopio.'

Stručni tim doktora ustanovi da policajac nema
ništa u glavi osim jedne žice. Glavni kirurg kaže:
'Ajmo prekinuti žicu pa da vidimo što će biti.
' Prekinu žicu, a policajcu otpadnu uši.

Pozove policija ženu na identifikaciju
muža kojeg je pregazio kamion:
'Prepoznajete li ga?' 'Hm, da nije Picasso?'

Priča policajac prijatelju: 'Išao sam
jučer na Bijelo dugme! Najviše mi se
svidjela pjesma 'Sanjao sam noćas da te lemam...'


Zaustavi čovjek policajca na cesti:
'Opprrostite, ggdje je šškola zza mmuccanje?'
A policajac će: 'Što će ti škola, pa super mucaš!'

Tko ima kvocijent inteligencije 180?
Sto osamdeset policajaca!

Turist priđe uniformiranoj osobi: '
Oprostite, jeste li vi policajac?' 'Ne,
ja sam tajni agent.' 'Pa zašto onda
nosite uniformu?' 'Danas mi je slobodan dan!'

Policajac zaustavio vozača, vidi da
nema brzinomjer pa ga pita: 'Kako
znaš koliko brzo voziš?' 'Na 40 lupa
auspuh, na 60 lupaju zadnja desna
vrata, a na 100 moja žena vrišti!'

Zašto policajac ima jednu nogavicu
mokru? Gasio je cigaretu koju je bacio
u zahodsku školjku.

Zatraži policajac dokumente od prolaznika
na ulici. Kad ih je pregledao, upita ga što
je po zanimanju, a prolaznik kaže: 'Ja sam
biokemičar!' 'Ne pitam što si bio, nego što si sad!'

Policajac: 'Ovo što vi vozite ne može se ni
nazvati automobilom!' Vozač mu odgovara:
'Pa rekao sam vam, zato i nemam vozačku dozvolu!'

Uzbuđeni građanin telefonira policiji: 'Halo,
policija, ukrali su mi auto!' 'Jeste uspjeli vidjeti lopove?' 'Nisam, ali sam uspio na brzinu zapisati broj registracije.'

Kako se ugušio policajac? Pojeo je
žumanjak Kinder jajeta!

Policajac ugleda dijete kako puši: 'Zar nisi
znao da cigarete skraćuju život? Koliko godina
imaš?' 'Nisam znao. Imam 12 godina,' kaže mu
dječak. 'Da nisi pušio, imao bi 15!'

Policajac izgubio pendrek. Prilazi mu klinac noseći
u ruci pendrek i reče: 'Oprostite, je li ovo vaš pendrek?
' 'Nije, ja sam svog izgubio!'

Zašto policajci i policijski psi testove pišu
na odvojenim mjestima? Zato da policajci
ne bi prepisivali!

Što radi policajac kad dobije na lotu? Kupi
si križanje pa radi privatno!

'Pijani ste, oči su vam crvene,' upozorava
policajac vozača. 'Ako ćemo se vrijeđati, vama
su uši klempave,' odgovara ovaj.

Ulazi policajac u Duty Free Shop i pita
prodavačicu: 'Do you speak English?' 'Yes.' 'Marlboro.'

Kako prometnik smanjuje gužvu na
kružnom toku? Ode na pauzu!

Zašto svim uniformiranim policajcima
na motoru na leđima piše 'POLICIJA'?
Da ne bi pratili jedan drugog!

Zaustavio policajac vozača i vidio da
nema brzinomjer. 'Čovječe, pa kako
možeš znati koliko brzo voziš?' A ovaj
odgovori: 'Na 40 lupa cijev auspuha, na
60 lupaju zadnja desna vrata, a na 100
moja žena vrišti!'

Stoji debeli policajac pred dječjim vrtićem.
Prilazi mu odgojiteljica i pita: 'Oprostite, vi čekate dijete?'
'Ne, to mi je od piva!'

Policijska izjava: 'A sada test, da vidimo
koliko si pijan - je li Mickey Mouse bio pas ili mačka?'

Zaustavi policajac svećenika zbog prebrze
vožnje, a svećenik ga zamoli da mu oprosti
jer i on oprašta ljudima.
'Dobro, oprošteno vam je,' reče policajac
'ali za pokoru ćete platiti 300 kuna!'

Čovjek zaustavlja automobil i pita policajca
: 'Mogu li ovdje parkirati?' 'Ne', reče policajac.
'A što je s ostalim autima ovdje? Kako su
oni parkirali?' 'Pa oni me nisu pitali!'

Došao policajac kod šefa u stanicu i kaže:
'Nismo mi policajaci više najgluplji.'
'Kako?'
'Pitam ja nekog čovjeka na cesti koliko je
sati, a on kaže 5 i 5. Budala, mogao je
odmah reći 10!'

Pita policajac vozača: 'Što imaš od zimske
opreme?'
'Duge gaće!'

Policajci u jednoj stanici dobili novu opremu,
a između ostalog nove, specijalne satove.
Narednik im objašnjava: 'Ovo su posebni
satovi, s njima se možete i kupati.'
A jedan policajac pita: 'A gdje se pušta
topla voda?'

Spremaju se policajci za akciju pa počnu
s usklađivanjem satova.
Nadređeni im kaže: 'Sada je točno 11:48,
a za one s digitalnim satovima to su dva
pendreka, okrenuta stolica i snjegović!'

Nekad su policajci patrolirali u paru - jedan
je znao čitati, a drugi pisati.
Danas svugdje idu trojjica - jedan zna čitati
i pisati, a druga dvojica čuvaju genijalca.

Negdje oko ponoći policajac zaustavlja
studenta na ulici i traži ga osobnu. Student mu reče
: 'Nemam osobnu, je li može index?'
'Može.'
Student mu da index, ovaj prelistava pa kaže:
' Uh, a jesi se ti naputovao...'

Znaš li kad je policajac mudar?
Onda kad na testise istetovira slovo 'r'.

Policajac Mirko vratio se iz smjene pa ga
nadležni upita kako je bilo.
'Šefe, sve u redu, osim što me napastovala
jedna prostitutka.'
'Mirko, nadam se da si je ignorirao.'
'Jesam, šefe, tri puta...'

Otišla dva policajca u kafić i počeli piti.
'E, brate, što ti stoji prazna čaša? Hoćeš još jednu?'
'Pa što da radim s dvije prazne čaše?'

Ide policajac i nosi dvije kifle iza leđa.
Prilazi drugom i kaže: 'Ako pogodiš koliko
kifli imam, dat ću ti obadvije.' 'Tri!'

Ulazi policajac u kafić, prilazi mu konobar i pita ga
: 'Što ćete popiti?' 'Paaa, može pivo.' 'Hoćete u limenci?
' 'Ma neka, ovdje ću...

Zašto se policajci voze u plavo-bijelim autima?
Pa da ne bi išli pješice!

Došao policajac kupiti biljege na kiosk pa
kaže prodavačici: 'Imate li biljege od deset kuna?
' 'Imamo!' 'A pošto su?'

Pošla dva policajca na posao. Veli prvi: 'Hoćemo
li pješice ili autobusom?'
'Čekat ćemo pa što prvo naiđe

Koja je razlika između policajca i zviždaljke?
Zviždaljka ima kliker!

Policajci zaustavili auto i pitaju gospodina u auto:
'Jeste li pili što?'
'Zašto? Zar opet imam ružnu ženu u autu?'

Policajac zaustavi vozilo na cesti te mu se
učini da je vozač malo pripit.
- Izađite iz vozila, pijani ste! - zapovjedi policajac.
- Ma ne...hik..nemojte!! A otkud vam ideja da sam
pi...hik...pijan?? - zbunjeno upita vozač.
- Vidi se na vama. Nos vam je potpuno crven!!
- strogo obrazloži policajac.
- A...hik...ako ćemo se vrijeđati, vi i...hik...
imate klempave uši!

'Pričaju dva policajca:
'Jučer sam kupio četku za WC...'
'I, kakva je?'
'Ma ne znam, ipak više volim papir...'

Stoje policajac i Mujo na kolodvoru, i
tako pita Mujo policajca: 'Znaš koja je razlika
između tebe i ovog vlaka?'.
Policajac: 'Ne znam.'
Mujo: 'Ovaj vlak ima dva razreda,a ti jedan'
Policajac: 'A znaš li ti koja je razlika između tebe i ovog vlaka?'
Mujo: 'Ne znam.'
Policajac: 'Ovaj vlak ide sa stanice, a ti u stanicu!!!!'

'Pita policajac prolaznika: 'Oprostite, koliko je sati?'
'5 i 5', odgovara prolaznik
'Budalo, pa što odmah ne kažeš 10!'

Policajac privede Eskima na ispitivanje i pita:
'Gdje ste bili u noći između 25. svibnja i 10. siječnja?'

Rješava policajac križaljku i pod 2 okomito
pročita 'vidi sliku' i upiše 'Vidim'.

Zašto policajac naručuje tri kave?
Da popije srednju.

Kako policajci peru auto?
Jedan drži spužvu, a drugi vozi auto naprijed-nazad.

Dobili policajci nove satove. Objašnjava načelnik:
'Ovo su specijalni satovi. S njima se možete i kupati.'
Ustaje jedan policajac i pita: 'A gdje se pušta topla voda?'

Traži policajac studenta osobnu, a ovaj mu da indeks.
Nakon dužeg pregledavanja kaže policajac:
'A jesi se vala ti naputovao!'



| Just Say SomeThiNg (26) | PriNt sOmeThinG | # |

....::m0jA aBeCeDa:...

A-Anja (ime moje sestre...hahah..lud)
B-banane(moje naj voce..njami)
C-coca-cola...(hmm...moje naj pice)
D-Damir(ime mog najboljeg prijatelja..thumbupthumbup)
E-engleski(moj nj predmet u skoli..obozavam ga to se zna!!deaddead)
F-filmovi(obozavam ih gledat...nut)
G-gegrafija(mrzim ju!!!bangburninmadheadbang)
H-hlace(njih najvise nosim...thumbup)
I-Ivona(moje ime pocinje sa i...bangbang)
J-jabuka(ih..voce koje bas nevolim)
K-kuca..(u njoj zivim..hahah...greedy)
L-lizalo...(hahah..volim ga lizat..njamigreedy)
LJ-ljubav(nemogu bez nje...hahah...cerekcerek)
M-marijan(ime moje simpatije..haahhaha..pusaakisskissnutnaughtycerek)
N-nogomet..(moj naj sport)
NJ-(njemacka...hahah...headbang)
O-Orlando Bloom..(hmm..moj naj glumac..cereknut)
P-patike...(njih najvise nosim..)
R-ruke...(s njim se sluzim..hahha)greedy
S-split..(super grad)
T-tata..(haha....super bice..)
U-utrke(volim gledat utrke konja)..haha
V-vanja(jedno super ime)
Z-zemlja..(na njoj zivim)



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 08.02.2007.

a eo da vam se javim...al bas mi i niej do pisanja al eto
mora se nes i napisat...hehehe...kao sto i naslov kaze
ooo da da imam gripu...kmeee šmrccc...sad nemogu u skoli
oo da da ni danas nisam isla u tu fuck skolu a jos i bolje
barem mogu biti na kompu cijeli dan ...ma ne bas cijeli dan
da se neodvajam al ono dok nema moje sisterice koja je u skoli
a ja kod kuce i tako...joj mrzim biti bolesna uffff....grozno...
e da da samo da vam se jos zahvalim sto me redovito posjecujete
i ostavljate po koji komentar...i da da kao sto ste culi sad prevladava
gripa zato se cuvajte..(nisam ovo mislila tako..heheh)...salim se
joj koja dosada ovih dana za nepovjerovat..ma neznam vise sta da pisem
i da joj jedva cekam valentinovo i da ozdravim...kao sto su neki culi iz
moje skole npr...ono shit za valentinovo onaj neki ples kmeeeeee
moram s DINOM iz mog razreda...koji shit..al nema veze ae neka
bar neko dobar thumbupthumbupthumbupthumbup
ae ljudovi moji sad vas ostavljam i idem polako...a vi se
zabavljajte...kisachhh svima koji posjecuju ovaj blog...
a posebno mom cijelom razredu i neka mi svi brzo
ozdrave a sad ode..papa see yaaaaaa..kisachhhkisskiss



| Just Say SomeThiNg (8) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 03.02.2007.

ewo m3n3 op3t....

h3h3h3h3...i ja se odlucila napisat post...
3o m3m3 malo ubiti dosadu...bas mi s3
n3sto pis3 post n3znam zasto a i bas n3znam
sta da wam pis3m...al nad3 s3 n3sto...ma 3o ljudowi
za poc3tak da vas pitam kako st3 mi wi ja sam
f3nom3nalno ovih dana j3dnostavno m3 niko n3moz3
izbaciti iz takta...h3h3h3 ma malo se salim...ovako da
usput pozzzzz katarinu j3dnu koja j3 stvarno cool osoba
mislim koliko ju znam ono stvarno j3 cool... a sad n3sto
o mom3 fucking lif3...ovako ljudowi ja bila malo danas wani
oko 8 dod3m kuci j3l sam s3 vani smrzla ko l3d....stvarno s3
nisam dugo smrzla tako...al ugl..da skratim bila ja kod dvoran3
sa looodim fr3ndowima..i mi s3 zaj3bavali...kad odj3dnom dod3
moa simpa...h3h3h3h3..i tak da mi j3 bilo ugl f3nom3nalno...
a3 id3m sad ljudowi moi pozdravljam was do iduc3g citnja...h3h3h
bud3m ja jos napravila j3dan blog ali sa fr3ndicom pa vam javim
adr3su i tako al ugl...citamo s3....biggg kisachhh svima
i poz mojoj simpi i mojoj sistr3rici i jednpoj cool osobi....ae
kisachhhhhh od3 ja sad....



| Just Say SomeThiNg (20) | PriNt sOmeThinG | # |