...nesto o meni...

Zovem se:Ivona
Prezivam se:Cerkasin
Sestra/brat:sister nazalost i to
jos blizanka
razred:osmi a zauvijek najbolji
skola:Tin Ujevic
volim:svoje prijatelje,mamu,tatu,
sestru,decka...
nevolim:bezobrazne i sebicne
ljude,narodnjake...
Slusam:sve osim narodnjaka!!!!
Naj frendica/frend:dajana,
lara,martina,
patricija,rada,serpa,boza,
kristina,frnja,
pere,domba,ma ima ih...
wavemahnut:naughty

Moj msn:totalno_opicena_jug2@hotmail.com

eo vam mal slichica..

eO vAm JeDNa PiKcR oD moG brAtIca I nJEgOvOg FrEnDa...
StAvLJaNo kOd NjEGa Na KoMpU...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ljubav...

Sjedim na klupi sama
i razmišljam o tebi...
Prolaziš kraj mene
i ne primječuješ me,
ne primječuješ moje poglede,
poglede pune tuge,
pune čežnje za tobom...
Gledam dugo za tobom,
i divim ti se,
divim se tvom savršenom liku,
tom savršenom tebi...
Za mene, ti si cijeli svijet,
cijeli moj život,
sve moje pjesme,
želje i snovi...
Neznaš ni da postojim,
neznaš da postoji netko
tko bi dao sve
za samo jedan tvoj poljubac,
za samo jedan zagrljaj...
VOLIM TE!!


eo malo slikica od mojih frendova
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dovoljan je jedan tren da nekoga zavoliš,
a premalo čitav život da ga preboliš...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naučio si me da volim.
Sada me nauči kako da zaboravim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nikada te se neću morati sjećati...
jer te nikada neću zaboraviti...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nikada te se neću morati sjećati...
jer te nikada neću zaboraviti...






Da li da plačem ili da zaboravim?
Da li da tugujem ili da nastavim?
Da li da te volim kad te mrziti ne mogu?
Ma k vragu i sve, bez tebe ne ide!




Free Music

Free Music



Free Music


Oprosti mi molim te,
oprosti što sam te srela,
što sam te odmah zavoljela.
Oprosti što su mi se tvoje oči
učinile meke i blage
i postale u tom trenutku
tako bliske i tako drage.
Oprosti mi, oprosti,
oprosti što ti se divim,
oprosti mi, oprosti
oprosti što živim...



Hvala ti što si me naučio da volim,
hvala ti što si me naučio da ljubim,
hvala ti za neprospavane noći,
hvala ti za uplakane oči...
Hvala ti za sve napisane pjesme,
hvala ti za čarobne trenutke,
hvala ti za razrezane vene,
hvala ti što volio si mene...


dokle god volimo nekoga zbog njegovih vrlina,
to nije ništa ozbiljno.
kad ga počnemo voljeti zbog njegovih mana,
onda je to ljubav...


teško je voljeti, još teže ne voljeti, a najteže je
naći voljenog koji te voli...

L is for LOVE, baby
O is for ONLY you that I do
V is for loving VIRTUALLY everything that you are
E is for loving almost EVERYTHING that you do
R is for RAPE me
M is for MURDER me
A is for ANSWERING all of my prayers
N is for KNOWING your loverman's going to be the answer
to all of yours


Pustit ću te u kuću,ali u sobu NE!
Pustit ću te u sobu,ali na krevet NE!
Pustit ću te na krevet,ali na sebe NE!
Ma pustit ću te na sebe,ali sa sebe
NE!

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (9)
Studeni 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

...:::Opis bloga:::...cool

sve i svasta po malo..heh
Image Hosted by ImageShack.us


Free Hit Counters




...:::Linkovi:::...thumbup

Napisi n0vi p0st
J3l3na
m@j@
m0j@ s3str@
s@r@
d0r1s
tin
vl@d0
v3dr@n
Š@rk@
J@V3
M0J DRUGI BLOG
CAJANKA IDI PA RIJESI
NENSY-sminkerica barbie
SANJA
KATARINA


Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 30.11.2006.

...::eo vam malo slichica od mog razreda::...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo nadam se da se ove curke iz razreda neljute na
mene sto sam ih stavila na blog al eto ja ih ipak stavila...
pozz mojem razredu u iducem postu ce bii jos slika...
ae ja sad idem pa se vidimo u iducem postu...



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

ponedjeljak, 27.11.2006.

...::da vam se javim::...

eo people da vam se javim...bas si nekako mislim
nisam dugo!! hahahaha...moram se i ja malo
salit joj kako je dosadno i hvala onima koji mi ostavljaju
komentare i u to ime pozdravljam maju koja mi cijelo vrijeme
ostavlja komentare i hvala joj zato cu ja doci i do njezinog
bloga eto da zna bila ja danas u skoli i imali engleski
a ja jedva cekala da dobijem rezultate iz testa i evo dobila
ja iz gramatike 3 a iz pismenog 4 ja sva happy weeeee
cudo pa znam!!hahahaha
kad sam se vratila mal nest ucila napisala zambacu iz
matoske i ode ja van!!i tak bila ja vani jedno 3 sata
nemojte se cudit ja sam vam uvijek tak dugo vani
bila sam sa Horvatom koji bas i nije pri sebi sa skaricom
ako ga znate sa svojom ludom sestrom i mirjanom tak da nam je bilo
fakat dobro!!zabavljali se mi i bacali petarde a ljudi nas mal cudno gledali
ae dobro!nek nas gledaju!!!i nakraju dodem ja kuci i odem na internet
posto mi je bilo dosadno kad na kraju nikog na chat pa odlucila napravit
post ovaj post je malo duzi nego inace al nema veze barem cete se nacitati
ako ova sranja iko i citaheadbangbangae idem ja sad pozz
mome cijelom razredu pogotovo hoci i skarici mahwavevidimo se
ostavljajte mi punokomentarcica citamo se!!



| Just Say SomeThiNg (11) | PriNt sOmeThinG | # |

nedjelja, 26.11.2006.

...::eo vam malo slichica dugo ih nisam stavljala::...

MySpace

MySpace



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...::nedjelja::...

eo people da vam se ja javim..nisam dugo..hahahah
joj jedva cekam skolu...tako je dosadno bez skole...
neki misle da sam poludila bangjel ocu u skolu...a
sta se moze neka...barem cu biti pametna...hahaha
kako ste mi vi???jel vama isto boring ko meni??
ak vam je boring ostavljajte mi puno komentarchica
a ja cu vam pista postove!!!idem sad ponovit za sutra
napista zadacu i onda idem vam posto je lijepo vrijeme
ae vidimo se do iduceg posta pa-pa
kissmahwave:



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 25.11.2006.

...::eo mene opet::...

eo mene opet da napisem post..
kak ste mi vi?ja sam dobro,ali mi je malo dosadno pa sam na
internetu..danas je bas ljepo vrijeme pa cu izac malo van...
ae idem ja sad pisat zadacu,malo ucit pa se vidimo opet...
poz mojem cijelom razredu sestri,i svima vama koji sada
citate ovaj post!!wavewavekiss



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

petak, 24.11.2006.

...::mrzim bezobrazne i dvolicne ljude::...

eo da vam se ja javim kako su me sad neki
ljudi nanervirali i to jako...uh sto mrzim bezobrazne i dvolicne
ljude a takvih ima previse...mrzim ih..
kao na primjer neke iz mog razreda...necu ga imenovat...
idem ja sad...ae vidimo se...pa-pa



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

...::pjesma koju upravo imam na blogu je barbie girl::...

AQUA LYRICS

"Barbie Girl"

Hi Barbie
Hi Ken!
Do you wanna go for a ride?
Sure Ken!
Jump In...

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation
Come on Barbie, let's go party!kisscerek

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a blond bimbo girl, in the fantasy world
Dress me up, make it tight, I'm your dolly
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pink,
kiss me here, touch me there, hanky panky...
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"

(uu-oooh-u)

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

Make me walk, make me talk, do whatever you please
I can act like a star, I can beg on my knees
Come jump in, bimbo friend, let us do it again,
hit the town, fool around, let's go party
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"
You can touch, you can play, if you say: "I'm always yours"

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

I'm a barbie girl, in the barbie world
Life in plastic, it's fantastic!
you can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation

Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

Oh, I'm having so much fun!
Well Barbie, we're just getting started
Oh, I love you Ken!
cerekkiss



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...::moj razred::...

ja...
Friendster images



moja sestra...
Myspace layouts



doris...
image hosting file



maja...
image hosting file



nensy...
image hosting file



loreta...
image hosting file



mirjana...
image hosting file



valentina...
Blog images



sara...
Blog images



gorana...
Friendster



a sad malo decki...horvat...
MySpace Layouts




pando...
Image hosting



kruno...
Image hosting



to bi bilo to za sada...ostavljajte mi puno
komentarchica i ja cu vam redovito pisat
postove...ae idem ja sad pa-pa poz cijelom
mome razredu,mojoj best frendici i svim koji citaju ovaj
blog!!!see ya!






| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

...::moja najbolja serija preason break::...

zakon brace....
Image Hosted by ImageShack.us

jos jedna...
Image Hosted by ImageShack.us

bas je cjut...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

to je to..



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

Myspace

Myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...::eo vam malo slichica o nogometu::....

sam da vam kazem da nisam zaboravila na nogomet...
sad cu vam stait nekoliko slichica o nogometu i zbog
oga hocu da mi ostavljate puno komentarchca!!!!ae
pa-pa uzivajte!!!

barca...
Image Hosted by ImageShack.us

messi...
Image Hosted by ImageShack.us

jos jedna od njega...
Image Hosted by ImageShack.us

to bi bilo to....ae vidimo se do iduceg posta...
pa-pa!!!



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...::eo vam malo slichica::...

moja naj frendica Jelena...
puno ju pozdravljam i zahvaljujem sto mi pomaze
da si uredujem blog...zato joj saljem jednu veliku kisskiss
i jako ju puno lolim!!!
Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

...::kad te policajac zaustavi iduci put probaj nesto od ovih stvari::...

1. Pitaj ga možeš li vidjeti njegov pištolj.
2. Ako ne da, nego te pita zašto, reci da hoceš vidjeti je li veci
od tvojega.
3. Pitaj ga gdje je dobio takvu ludu odjecu.
4. Pitaj ga da li ti posudi svoj kostim.
5. Pretvaraj se da si peder i pitaj ga hoce li izaci s tobom.
6. Ako kaže ne, pocni plakati.
7. Ako kaže da, prijavi ga nadredenima.
8. Ako te hoce pregledati i kaže da moraš raširiti noge, reci mu da te ne zanima.
9. Reci mu da ti se svidaju muškarci u uniformi.
10. Potkupi ga slatkišima.
11. Probaj istovremeno s njim reci: "Dobro vecer gospodine, vozacku i prometnu molim."
12. Ako ti da nešto za potpisati, prvo se poceši po guzici pa onda uzmi njegovu olovku u ruku.
13. Ako ti da kemijsku u ruke, skrivaj je, rastavi i izvadi uložak.
14. Pitaj ga ima li kcerku. Ako da, reci mu da ti je poznato njegovo prezime.
15. Nek ti sve objasni dvaput.
16. Ponovi potiho sve što on kaže.
17. Pricaj sam sa sobom.
18. Probaj mu prodati svoj auto.
19. Pitaj ga, hoce li ti prodati svoj auto.
20. Ako te hoce voditi u policijsku postaju, pitaj možeš li ti sjediti
naprijed.
21. Ako moraš sjediti straga, probaj ga pipkati po glavi kroz rešetku.
22. Prije nego krenete provjeri jeste li svi vezani.
23. Brzo uzmi limenku piva i otvori prije nego dode do tvojega auta.
24. Nek ti pridrži pivo dok tražiš dokumente.
25. Reci mu barem dvaput da prtljažnik ne treba pregledavati.
26. Pitaj ga je li on jedan od Village People i pitaj gdje su ostali.
27. Pitaj ga je li ikad ubio covjeka.
28. Ako odgovori da, pitaj je li to bilo na poslu.
29. S osmjehom na odlasku mu reci: "Pozdravi ženu i moju djecu"
30. Drži gajbu piva na suvozackom sjedalu, naravno, vezanu.
31. Kad mu pružaš vozacku, uvali unutra mito od 2 lipe.
32. Pitaj ga ako moraš puhati, hoce li prije dezinficirati svoju zviždaljku
33. Glumi da ne možeš otkopcati pojas, pa ga zamoli da ti pomogne. Ako on lud to i ucini, pa kaže; eto uopce nije bio blokiran, reci da to nije remen na koji si mislio.
34. Reci da ti se zablokirao volan. Pa ga pitaj jel on zna spojit
žice da se upali auto bez kljuca i otkljuca volan.
35. Ako je vecer, stavi suncane naocale. Ak pita da ih skineš, reci da imaš ružne podocnjake nakon tuluma.
36. Dok kopaš po pretincu, ponudi ga upotrijebljenom pepermint žvakom i pitaj jel treba rabljene baterije za svoju svjetlecu lizalicu.
37. U prometnoj drži upakirani prezervativ. Ak pita zašto to, reci da ne ideš u promet bez zaštite.
38. Kad ti se približi, ukljuci brisac zadnjeg stakla. Ak te traži da
iskljuciš, pitaj ga hoce li ti on onda tjerat muhe s dupeta.
39. Kad te pita imaš li vozacku, pravi se da ne cuješ dobro, pa kad se približi da ti ponovi, reci; digresija gospodine, morate pit
kvalitetnije vino. Od ovog vam smrdi iz usta na kilometar.waveheadbangburninmadbangrolleyes
40. Kad vas zaustavi odma recite da niste vi i da vas je cinkao pravi krivac.
41. Pitaj kak to da neki policajci imaju bijele rukavice/narukvice i
pokrivala za kape, a neki ne drže do higijene i jel to onda kažnjivo?
42. Prvu pomoc izvadi iz kutije i drži u korištenom papirnatom
škarniclu iz mesnice.
43. Ako imaš elektricne podizace stakla, dok ti prica, igraj se njima pa se pohvali: "A jeste vidli? Bez ruku! A da samo vidite automatski servo volan!"
44. Pitaj ga da ti objasni kad je vec tu, kako to, da ti škrguce
mjenjac kad 'oceš prebaciti u Reli brzinu?
45. Kad te zaustavi, pitaj jel može samo trenutak pricekati, da se ideš pomokriti.
46. Ne stišavaj glazbu i reci da su novi tapecirungi u vratima zbog novih zvucnika, a ne zbog šverca droge od prošli tjedan.



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 23.11.2006.

...eo i mene...

bok ljudi da vam se i ja javim...bas mi je nekako dosano...
a i taj me kompjutre jako zivcira prespor je i jako sporo mi otvara blog
ubit cu se...bila ja vani a vani ni zive duse...odem prosetam do skole
a ono kod arbanasa banda...boze sacuvaj...tak da mi je dan bio grozan...
cetiri dana nema skole blago nama jelda?barem cemo uzivat
joj sto nevolim ucit a inas razred je specialan,imamo pijance u razredu..
joj sto mrzim sto sam ziva samo me maltretiraju...
nista sad mislim da je bilo dosta vidimo se uskoro...molim vas da mi
komentirate blog inace cu biti jako tuzna...ae idem ja sad pa-pa
pozz mom cijelom razredu,mojo sestri i naj frendici Jeleni....
kisskissmahwave



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

VOLIM TE NA NA SVAKOM JEZIKU

Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bengali - Ami tomake bhalobashi
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Chamorru - Hu Guiya Hao
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Chinese (Hakka) - Ngai Oi Ngi
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Corsican - Ti tengu cara (to female)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
English - I love you
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Minä rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Ginahigugma ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia `oe
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Nakuagigikpin
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgish - Ech hun dch gr
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Native American (Navaho) - Ayor anosh'ni
Native American (Cherokee) - Agwadageyuhv
Native American (Sioux) - Techihhila
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Papiamentu (Dutch Caribbean)- Mi stimabo
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo (or) Amo-te
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gradh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,/,,/ (represents position of fingers when signing 'I Love You')
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sinhalese - Oiyata atharay
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag älskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh lib
Yoruba - Mo ni fe e
Zulu - Ndiyathanda



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...EO VAM MALO COOL VICEVA...

ne znam šta da vam pišem,pa et stavit ću malo viceva... uživajte

Vidjela sam sliku Pabla Picassa "žena koja plače"... I ja bi plakala da sam onako ružna.

Koliko treba beba da se prekrije krov škole?
=> Ovisi koliko tanko režeš.

Pita unuk Babu:
- Baba, jesi mi vidjela neke tablete na stolu?
A Baba odgovara:
- Ma kakve tablete, jesi nam vidio zmajeve u kuhinji?

Dođe mama maloj slijepoj kćeri i kaže joj:
- Noćas će ti doć jedan čovjek i ukapat će ti kapi u oči i ujutro ćeš opet vidjeti.
Ujutro se mala probudi, otvori oči i ne vidi ništa. Pita mamu:
- Mama, mama! Ništa ne vidim!
Odgovori joj mama:
- Haha! Prvi april!

Zašto se muškarci i žene ne razumiju?
Žena kaže:

Tu je takav nered!
Daj, nas dvoje moramo to pospremiti.
Tvoje stvari leže na podu
i ako ih ne operemo odmah,
sutra ćeš biti bez odjeće.
A evo što je muškarac čuo:
Bla, bla, bla, bla, DAJ
bla, bla, bla, NAS DVOJE
bla, bla, bla, bla NA PODU
bla, bla, bla, ODMAH
bla, bla, bla, bla, BEZ ODJEĆE.

Došao seljak na poljoprivredni sajam i kupio stroj za mužnju krava. Kad je vidio kako stroj radi, odluči on ugurati u njega svoju kitu kako bi ga stroj zadovoljio. I tako njega stroj zadovolji prvi put, pa drugi put. Seljaku dosadi, pa uzme upute da vidi kako se stroj isključuje, a tamo piše:
Automatski se isključuje nakon 10 litara.

Razgovaraju Hrvat, Crnogorac i Mujo koje su im najveće želje. Kaže Crnogorac:
- Da je zemlja meka k'o more, kako bi se lako kopala.
Kaže Hrvat:
- Da mi je neku veliku peglu, pa da ispeglamo ona naša hrvatska brda, koju
bismo mi zemlju imali, pfiiiii...
Ispruži Mujo ruku pa kaže:
- Vidite li vi ovaj pazuh i ovu ruku?
- Vidimo! - odgovore ovi.
- E, da mi je još dva jaja pod pazuh, koji bi ovo kurac bio.

Napije se pijanac i zaspi na klupi. Dođe peder, izjebe ga i ostavi mu 10 eura. Probudi se pijanac i vidi 10 eura u džepu, ode i napije se za tih 10 eura pa opet zaspe na klupi. Opet dođe peder, izjebe ga i ostavi mu 10 eura i tako nekoliko dana. Jedan dan se probudi, nađe 10 eura i ode se napiti, ali sada je u trgovini naručio obično pivo jer ga od crnog piva boli guza.

Kako se latinskom kaže impotencija?
=> VIDI, MENI, VISI.

- I tako ti ja, bolan Haso, sjednem u avion i pravac Frankfurt, kad za pola sata pojavi se neka raja, zauzmu avion i kažu da su otmičari. A mene baš zaboli, ono, nije moj avion, briga me, 'ladan k'o Clint Eastwood. Bijah miran sve dok nisu krenuli silovati jednu žensku. Tu je meni puk'o film. Dig'o se ja i dreknem, onako k'o šerif: Pustite je!!! I pustili je na miru, ali postavili meni ultimatum: Il' skačeš, il' te svi guzimo!?!"
Haso se sav uživio u priču.
- I, jesi skak'o???
- Jesam malo u početku... Dok mi se guzica nije razradila!

Šeta se govno po šumi i sretne drugo govno. Drugo govno će:
- Jel govnaru, gdje ćeš?
- Idem u šumu da si nakupim drva za zimu!
- Mogu li i ja s tobom?
- Može.
Šetaju dva govna šumom kad sretnu treće govno. Treće govno će:
- Je li govnari, gdje ćete?
- Idemo u šumu da si nakupimo drva za zimu!
- Mogu li s vama?
- Naravno.
I tako ti šetaju tri govna šumom kad sretnu proljev.
- Je li govnari, gdje ćete?
- Idemo u šumu da si nakupimo drva za zimu.
- Mogu li i ja s vama govnari?
- Ne možeš, mi trebamo čvrste momke.

Sere Mujo i nateže se:
- mmmmmmm, mmmmm...
Odjednom nestane struja i Mujo počne vrištati:
- AAAAAAAAAAAAA...
Ulazi Fata sa svijećom u wc:
- Što ti je bolan Mujo, što se dereš?
- Ništa, dobro je, ja mislio ispale mi oči!

Sjedi mali Ivica u tramvaju kraj vrata i priđe mu bakica, pa ga pita:
- Sinek bi se mi mogli zamjeniti?
Mali ju pogleda ispod oka pa kaže:
- Kaj, ja da budem baba?

Hoda kralj Edip Bronxom i naiđe na crnca pa ga pozdravi:
- Yo brother!
A crnac će njemu:
- Yo motherfucker!



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

...:::P0n0vni p0c3tak::::...

3v0 0dlucila sam nan0v0 p0c3ti pisati bl0g...
p0st0 j3 bl0g.hr n3s sv3 sj3ba0 pa sam 0dlucila nan0v0....
a i ni3 mi s3 n3s svidal0....et0...nadam s3 da c3 vam s3 svidj3ti...
et0 n3cu dug0 pisati p0st0 j3 t0 prvi p0st...h3h3
p0zzwave i kisskiss sv3 k0ji mi d0laz3 na bl0g...m0j 7a razr3d...
i J3l3nu k0ja mi p0maz3 0k0 bl0ga....kiss..
By.Iv0n@


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.