< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Kika dizajn :)

Malo o meni

ime:ivana
prezime:nije važno
razred:5f
škola:brliči vtc
volim:iskrene i dobre osobe čokoladu svoje prijatelje istinu ples
ne volim:ljude koje lažu neke dečke školu i naravno moju rasku-dasku
naj frendice:tenyx,mala slatka,nikita,wxy,ivona,ana-marija
ema tea i lana
naj fredovi:ištva toni šutalo bruno nany i još neki
ljubav:jadna ja sam sama kmeeee (za sad)




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Malo slika

ref="http://www.bedzevi.com" target="_blank"> bedzevi.com,button,badges,priponke,Bad girl

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ljubav, srce

bedzevi.com,button,badges,priponke,Sexy

funny,funny


PRIJATELJI



srca dva


GLITTER


rihana


50cent

ugh

Photobucket
moja naj frendica iva mala slatka
super frednica možeš joj sve reči

četvrtak, 10.04.2008.

ewo da se javim

eeyy,šta ima ljudi drago mi je da ste počeli komati (napokon)kiss
meni je danas jako dosadno i jedva čekam 6 sati da oidemo po tenu i da idemo
na ples napon ovaj dan jakoo sporo prolazi samo vi i dalje meni koajete i budite svoji idem
sada pozzz svima mahthumbup

ja sam

Bad Girl

evo mog lijepog imena

Ivana

utorak, 08.04.2008.

ja se vratila na ples

eyy ljudi danas sam se vratila na ples pitate se zašto vratila pa bila sam več išla 2 god
pa odustala a nije mi se dalo išla sam na rukomet he hesmijeha eto biloo je
ludoo na plesu jedva čekam četvrtak ee i hvala teni i wxy što su me
nagovorile da se vratim kiissoonnjjaa njima evo samo da se javim idem sada ljudi laku noč i lijepo sanjajette zzoopppmahmah

subota, 05.04.2008.

eyy

šta ima novoga ljudi nisam dugoo pisala post evo danas sam se išla nač s tenom brunom i misavom malo smo
pričali i tak....zekali se.....onda je došo bogati njegova sister anica bilo je supačč
pa kada su dečkji otišli ja i tena smo bile čekali wxy jel je trebala doć onda je došla išli smo
u kaufland pa po lanu i paulu tamo smo malo bile pa smo išli na igralište tamo su bile ema i tea ma
ljudi moji bilo je nezaboravno šteta šmo smo morale domaheadbangcry ali šta je te ju !!!!bang
ja člu se upisati na ples he heyes šteta ja neznam misalw se tak trudi oko tene a ona jednosavno neče biti s njim
a šta da ja radim joj ma oni su meni super neznam zašt tena neče biti a njimcerek ajde idem ljudi uživajte u vikendu pozzzz milswu i tenicerekcerek

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.