Ivi u Pragu

06.11.2006., ponedjeljak

počelo je, počelo...

Nedjelja ko nedjelja. Ništ. Kiša pada, tmurno je, mračno, sivo i jako hladno. Dom je prazan: Mato spava jer se zarakijao sinoć, Matouš spava jer je radio u klubu sinoć,Nike nema, ostali spavaju. Peto mi kuca na vrata da je kupio mrtvu pečenu kokoš u Delviti i da je nemre riješit sam. Ma kako nebi pomogla kolegi u nevolji. Žrtvujem se i izjedam pola koke s kruhom. Nakon pola sata dahtanja i puhanja odlazimo na kavu. Svi spavaju. Ni u Hospůdky nema nikoga. Odlazimo se prošetat po obližnjem groblju jer, njima su 4. 10. Dušički. Blizu doma je malo groblje, drugo najstarije u Pragu (nakon Vyšehrada, naravno). Odlazimo i do Břevnovské crkve koja je naravno zatvorena pa sjedamo obližnju birtiju za redovnike(!!!!). Meni grog, njemu kuhano vino. Mato mi šalje sms: mama, tužan sam, svašta mi se grozno sinoć desilo, skuhaš mi kavu? Nisam u sobi sine, s Petom sam u birtijetini, dođi. Al ja vam ne bi smetao. Ha?? Daj ne zajebavaj, dolazi. I eto mi sina. naletio sinoć na neku bivšu curu i bla, bla... on bi nju opet, ona njega neće i tako to. Popijemo jos po koju i odlazimo u našu Hospudku. I kreče priča o domskim tračevima. I saznam da sam već s trećim frajerom otkako sam stigla. Prvo sam bila s Johnnyjem, onda s Matom a sad me Peta preoteo. Ok, znam da su Mato i Peto takvi likovi, štoviše, i na mene su se bacili kad sam stigla, al mi smo se vrlo brzo i vrlo efikasno dogovorili da sam ja ipak malo starija teta koju takve stvari ne interesiraju. Od mene su naučili svoju prvu hrvatsku riječ: NESTANI! i kao dva jako dobro izdresirana čeha, odustali od bilo kakvih daljnjih pokušaja. Jako zanimljiva večer. :) Smijala sam cijelo vrijeme gledajuć kako nas ljudi gledaju, u stilu, kak sad oni tri mogu bit skupa na cugi kad je ovaj njemu preoteo komada...

Danas sam se probudila s inficiranim prstom. Srednjim na lijevoj ruci. (znam kaj ste pomislili, prostaki jedni! Vec mi se to jednom desilo s istim prstom na desnoj ruci pa imam spremno bar 79 fantasticnih oddgovora na pitanje: hihihi, a kaj si to radila s tim prstom da ti je tak upaljen, ha, malička? hihihi... Razbila arkadu tipu koji mi je postavio jako glupo pitanje pa mi je puko prst.) I teta u apoteci mi je dala neku super mast koja jako, jako, jako, jako smrdi. Bumo vidli kak bu to ispalo. Valjda ne smrdi gore od naših wc-a u domu. a to je stvarno smrad. Ja sam, naime, usavršila tehnike oblaganja wc školjki papirom (nemreš baš sve čučečki obavit) jer tehnika ovisi o tipu daske. Sukladno s tim, mogu reć da imamo dosta laika na katu. Imamo 4 wc-a. Jedinica se ne da zaključat al je normalna školjka i ravna daska. Taj wc je stalno ukakan jer je tamo najlakše obložit dasku. Dvojka ima ravnu dasku al školjka je ona čudna kaj ima onu, kakti stepenicu. Tam je daska stalno popiškena valjda zbog efekta "odbijanac od stepenice". Moja je pretpostavka da tamo nitko ne kaka jer nitko ne želi sjediti iznad vlastite "kake". Trojka ima normalnu školjku al je daska obla pa laiku klize papiri. Taj wc je najčišći. A četvorka je živi užas jer je najbliža vratima pa služi (nagađam) za hitne slučajeve kada ljudima vljda nije ni bitno jel obavljaju to što već obavljaju u/po/na/pored daske/školjke. O tehnikama neki drugi put.

Moram na wc.
- 17:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opísečko blogýku

Linkovky na sájtovky

malý český rěčničko