<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja ...

Image and video hosting by TinyPic
Tražim nešto, a to nešto možda ne postoji.
Diram oblake.
Smijem se.
Ponekad postojim.
Teško me je voljeti.


Favoriti :

Image and video hosting by TinyPic
* Teška su vremena za nas sanjare! (Amelie)

* Tajna života nije u tome da imaš sve što poželiš, nego da želiš sve što imaš. (Neale Donald Walsch)
Image and video hosting by TinyPic

* Pokušah ubit ljubav, al' ona, eto, ubi mene! (A.G.Matoš)





* Većina slika na ovom blogu su moje djelo, tako da.. ne kopirajte. Hvala.
{isto vrijedi i za tekst}


CREDITS

design: murderscene
base code: x

* Epilog

Image and video hosting by TinyPic
Sanjala sam ...
jedan lik koji hoda uz mene
i namreškava mi lice osmijehom.
Toplinu njegove ruke u mojoj
isprepletene prste
klupe u prirodi
duge razgovore.
Ples tijela
stapanje i pretapanje.
Jedno volim te
skriveno na usnama.

Sanjala sam ...
Ili nisam?

Mislila sam da me iz jave ne mogu probuditi ...




| 22:06 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>