Ivan O Svijetu

petak, 31.08.2007.

Trosimo i trosimo

Evo i ja sam danas, kao velika vecina stanovnika nasega glavnoga grada, bio na otvorenju Avenue Malla. Cim sam usao u onu, vec izvana, jako lijepu gradevinu uocio sam onu silnu gomilu ljudi. Svi su kao u transu lutali od jedne trgovine do druge u nadi da ce bas tu i bas danas naci nesto jeftino.

Svaka cast prodavacaima, vec danas su se mogli vidjeti mega popusti "zbog otvorenja" od cak 50 %, ali meni osobno je sve to malo mirisalo ne neku vec videnu staru foru.

Otvorio se King Cross i parkiralista su bila krcata do zadnjeg mjesta, zatim se otvorio City Centar (one) i opet ista prica i da se sveto trojstvo popuni evo ti sada Avenue Malla. Posljedice su sada vec poznate. Puni parking, shodno tomu i trgovine. Suskanje vrecice raznoraznih ducana. Zvuk peta na zenskim cipelama kao galopirajuci konj koji juri od New Yorkera do Foxa. Predivno!

I tako dok ja setam sa svojom boljom polovicom kroz one, uglavnom fensi, ducancice obuzme mene jedno zanimljivo pitanje.
Od kuda pobogu vam toliko novaca?!?!?!

Svi kukaju kako nemaju novaca, kako je ova drzava u banani, kako se ne misli na one male radnike koji se svaki dan bore za onaj, cesto spomenuti, svagdasnji kruh. Sto se desilo odjednom da svi odnekud izvucemo ne 100 niti 200 nego sigurno barem 500 kuna koje smo voljni potrositi na nove krpice ili stvari slicne njima.
Od kud sada taj novac? Najvjerovatnije kreditom. To je ono sto mene jako jako zivcria. Svi kukaju kako nemaju nista, ali se kredit za novi auto, od onih Skoda Octavija pa na dalje, samo tako podignu.

Ali nije samo to puko trosenje novaca problem kod nas obicnih "Rvata". Puno gora je ona "opsesija" kupovinom. Prolazio sam kroz Deichman (pravi raj za zene) i u prolazu cuo kako jedna zena moli svoje dijete da se ne izgubi jer mama mora gledati cipele. Halo!!! Pa tko je tu lud. Sam taj trgovacki centar ima 79 000 cetvornih metara povrsine i ogrome kolicine ljudi koji su se doslovce srusili u tu trgovinu su vec dovoljna opasnost za klince koji se lako zagledaju u neku svijetlecu igracku dok mama nastavi hodati i evo ga, izgubio se mali Mate. Pa se svi pitamo gdje je vise taj Jura. No dobro, kako god okrenemo ovo je samo jos jedan obican trgovacki centar, iako moram priznati da mi se skoro otvorenje Cinstera jako svida. Ogromne ce se kolicine novaca ovdje vrtiti sto ce se najkasnije na kraju mjeseca vidjeti kada se zbroji ukupna potrosnja za protekli mjesec, ali do tada cemo uzivati u svojim Diesel majicama, Guess satovima i najnovijem mirisu Jeniffer Lopez.

- 00:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #