priče i savjeti

četvrtak, 22.11.2018.

Putovanje u Rim(prva priča)

Jedne večeri nas je otac iznenadio rekavši nam da idemo u Rim. Mi smo bili veoma iznenađeni jer nismo nikada nikamo putovali. Išli smo u 4. mjesec. Pogled iz aviona je bio predivan, pogotovo kada smo vidjeli Italiju u ptičjoj perspektivi.
Kada smo sletjeli bili smo veoma uzbuđeni. U početku smo bili izgubljeni, ali smo se na kraju snašli. Vozač Ubera Christian(svaka mu pohvala) nas je doveo do apartmana koji je blizu Vatikana. Apartman nam nije bio loš(smeće, rupa u kojem je sve smrdjelo), nećemo navest ime apartmana. Prvi dan nismo bili presretni zato što smo prvi put bili toliko daleko od kuće. Prvo smo posjetili Vatikan koji je predivan, a pogotovo po noći. Nakon toga smo podsjetili Ponte Sant' Angelo koji s ostalim mostovima prolazi rijekom Tiber i odmah do mosta se nalazi Castel Sant' Angelo. Na tvrđavi se nalazi kip anđela koji se prema legendi na tom mjestu ukazao 591.godine i prekinio pustošenje kuge. Gladna želuca smo otišli do obližnjeg restorana gdje smo jeli pizzu koja nije bila baš dobra (iako moja sestra kaže da je talijanska pizza super). Tu večer kad smo došli u apartman svi smo bili iscrpljeni, ali nismo mogli zaspati.
Ujutro smo se rano probudili i bili smo spremni za nove avanture. Prvo smo posjetili Piazzu Navonu koja se smatra jednom od najljepših baroknih ostvarenja. Potom smo sjeli negdje na ručak i vratili se u apartman.
Popodnevnim satima smo se uputili do Piazze del Popolo koja je također prekrasna. Poznat po velikom obelisku koji se nalazi na sredini trga. Točno iznad Piazze del Popolo nalazi se velika terasa, koja je zapravo jedan od najboljih vidikovaca. Uputivši se tamo, uhvatila nas je mala kišica, ali se isplatilo jer je pogled prekrasan. Pogled se pruža na trg i okolno područje ,sve do Vatikana i kupole sv.Petra. Nakon večere u obližnjem restoranu vratili smo se u apartman potpuno iscrpljeni. Sutradan nas je uhvatila velika kiša, pljusak. Zbog kiše smo se užasno dosađivali u apartmanu, ali smo željeli posjetit Colosseum(Koloseum) prije nego se vratimo kući. Kiša nas nije zaustavila u tom naumu. Zbog velike kiše i velike udaljenosti od naše destinacije trebali smo ići metro-om. Bili smo malo izgubljeni jer smo prvi put bili u metro-u,ali smo se nekako snašli. Nakon što smo vidjeli divovski Koloseum(koja nam je bila glavna destinacija u Rimu i sama po sebi,Rim je bio poznat po njemu) u kojemu je moglo stati 50 tisuća gledatelja i bio poznat po borbi gladijatora, odmah pokraj stajao je Konstantnov slavoluk koji je visok 21m.
Sa Colosseumom uokvirili smo ovo putovanje koje se bližilo kraju. Sutradan smo sjeli u avion i sretni vratili se kući. Uspomene jednog predivnog putovanja smo nosili sa sobom. Vidjeli smo sva poznata mjesta, katedrale, i kušali talijansku hranu. Talijani su bili jako pristojni i ljubazni. Sa sigurnošću mogu reći da ćemo se svi doživotno sjećati putovanja u Rim. Možda se jednog dana i vratimo tamo. Tko zna...
Ali ipak kod kuće je najljepše.