>>>>>>>>>>>>>>>>>>iw@n@

13.02.2008., srijeda

COOL SMS-OVI
Ljudi žele nešto reci , ali misle da će se opeci !Zato govori lijepe rijeci jer je to put prema sigurnoj sreci !!!!!




Daleko si od očiju , ali od srca nisi. Jedino sto mi nedostaje ti si! Nisi zvijezda , ni bog, ni anđeoda te molim , ali si osoba koju ludo i iskreno volim !




Ponekad mi toliko lutaš po mislima da se pitam kako te noge ne zabole!?!?!




Ljubav je kao planina , teško se na nju popeti , sali kada dodes na vrh , pogled je krasan!




Srce mi je bilo hladno kao led , a sada se topi kao sladoled . Kad te vidim , poludim , i hoću da te poljubim !!!!!




Svaka ti minuta sretna bila , svaka ti se zelja ispunila , u životu nek te sreća i zdravlje prati , ljepše ti zelje ne mogu dati! Sretan rođendan!




Moje oči sve ti kazu , moje usne ti ne lazu , moje suze koje bole , kazu ti da još te vole!




Ima 20 anđela : 10 ih sanja jedan san na svojim oblacima , 9 se igra radosno , a 1 čita ovu poruku!



puss,vidimo seeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!cerekcerekwavewave



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

travel layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments travel layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments