16.10.2005., nedjelja

Bauštelac na Zavižanu !

Free Image Hosting at www.ImageShack.usRuta: Sv.Juraj - Zavižan
Atraktivnost:
Iako ova ruta nije u Istri, vrijedi pohvaliti našeg bauštelca koji je nataknuo helmut i osvojio Zavižan!
Profil staze:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evo njegove priče:
Voziti se u jednom smjeru 200km da bi se onda vozio biciklom 70km je precijenjeno, ali ako je cilj Zavižan onda cijela priča ima smisao. Parkirao sam u Sv.Jurju. Dan prekrasan, kao stvoren za laganu vožnju biciklom, na brzinu sklapam biciklu i krećem jer ne znam koliko će uspon trajati a nipošto nisam želio dočekati mrak u velebitskoj šumi. Izlazim iz sela na jadansku magistralu i nakon 500m skrećem na cestu prema krasnom, sa strane vidim dva biciklista koji su tek stigli i zauzeti su sastavljanjem bicikala. Početak uspona nije toliko naporan i prolazi u laganoj vožnji zavojitom cestom. krajolik tipičan za podvelebitski kraj, sami kamenjar. Oko 10km počinju prvi problemi jer je uspon 15 stupnjeva, malo kasnije susreću me ona dvojca biciklista koje sam prije vidio, radi se o dva zagrepčana od kojih je jedan česti sudionik pustolovnih utrka. Nakon kratkog upoznavanja zajedno nastavljamo put. Nakon mjesta Oltari skrećemo desno na makadam kojim stižemo do granice p.p sjeverni velebit gdje moramo platiti upad 30kn. Sada nam preostaje samo 7km do vrha koji prolaze dosta sporo i u mukama. Nakon nešto više od tri sata stižemo na Zavižan.
Na vrhu osjećaj čudan, hladni vjetar nas je odmah ohladio tako da sam ja ostao vrlo kratko, pozdravio se sa svojim bic.kolegama , zahvalio ima na piću strmoglavio se nazad put Sv.Jurja. Prilikom spusta sam se smrznuo i trebalo mi je otprilike sat vremena. Dolazak u Sv.Juraj, presvlačenje i put kući.
Još se jednom zahvaljujem zg.bikerima Matiji i Davoru što su mi pokazali put i tako me spasili od višesatnog lutanja Velebitom, nadam se da ću ih još koji put susresti.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Grdoselo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ruta: Tinjan-Podberam-Ladavci-Čerišnjevica-Grdoselo-Dušani-Pazin-Ciburi-Mali Ježenj-Tinjan
Atraktivnost: Image Hosted by ImageShack.us
Na redu je jedna mini ruta, ne baš atraktivna, ali dobro je poslužila za nedjeljnju rekreaciju. Iz Tinjana smo se strmoglavili glavnom cestom do Podberma. Tu skrećemo lijevo prema zabačenim selima - zapamtio sam samo Ladavce.
Free <br />
Image Hosting at www.ImageShack.us
Dolazimo u pitoreskno selo "Čerišnjevica" - koje naravno nije na našoj karti. Nastavljamo dalje prema Grdoselu. Usput smo se popeli na jedan brežuljak da uslikamo mitsko jezero Butonige.
Bauštelac pozira sa autohtonim istarskim govedom u pozadini:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Prolazimo kroz centar Pazina i penjemo se preko Starog Pazina do skretanja za Cibure i Ježenj.
U Malom Ježenju dolazimo na makadamski spust u dobro nam poznatu Dragu. Iz Drage se penjemo prema Tinjanu i to je to!

< listopad, 2005 >
          1 2

Komentari On/Off

Istra bike off road avanture

Bicikliraju i slikaju:
Goran (magistar neprimjenjivih znanosti), Ljubo (inženjer Boldrick aka bauštelac) i Sanja (wanna be atraktivna)