.

.

.

.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog je niš posebno jer nije ko i mi......ako vam se da čitat i ostavljat komentare sam navalite
-------------------------..............-___












adopt your own virtual pet!

Linkovi

blog Layouts










image hosting



blog layouts



blog Layouts



blog



blog Layouts



blog



blog



image hosting



image hosting



image hosting

24.07.2006., ponedjeljak

Topla faza Rininih faza

dobar dan dragi posjetitelji!
DOBRO DOŠLI...
velika mi je čast ugostiti Vas na moju stranicu.Izuzetno mi jzadovoljstvo što ostavljate
mnoštvo komentara i što ponekad na mene trošite Vaše dragocjeno vrijeme...
Pa sada bacite pogled na slijedeće vrlo zanimljive fotografije na,te na rijetke na kojim se nalazim i ja!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i dakako 0ve slijedeče fotografije također su iznimno zanimljive...
Fotografirano je ispred propale trgovine-na fotografiji prvoj s lijeva Katarinin pas ima moje naočale,
na fotografiji u sredini Katarinin pas ima moje naočale,a na fotografiji s desna Katarinin pas ima moju
maramu na glavi....pa pogledajte:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cursors