Iskopajte Si OkO

srijeda, 31.01.2007.

World Of Warcraft

Eto, sutra napokon pocinjem opet igrat WoW. Jebeno, to znaci da me necete moc dobit ni na chatu ni na MSN-u, ni na telefon ni da mi na vrata dođete! Aha, pomalo sam freak (zaželio se ja). Nisam 3 mj. igro, a igra je zaraznaaaaa!
Sad je izaso nastavak Burning Crusade... kupim si i ja to jednom...
Evo vam par slilka iz WoW-a:

ScreenShoot iz moje igre...
Image Hosted by ImageShack.us

Mapa:
Image Hosted by ImageShack.us

Elfica koja peca u Auberdineu...
Image Hosted by ImageShack.us
- 21:57 - Komentari (19) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.01.2007.

Dajem vam što je u modi

Image Hosted by ImageShack.us

E danas sam totalno zajeban, necu vise zivjet, idem se ubit, e svi me zivciraju, e e e, totalno....
Mislim ono, ja uđem u kuću a stara mi kaže bok, reko kuda ovaj svijet ide...
Stara mi dopizdila, puko mi je nokat jebo mu mater, mislim da je smak svijeta....
Ubit ću se... I neće me više bit...

Image Hosted by ImageShack.us
OVO JE SAMO PROVOKACIJA NA 90% POSTEVA KOJE VIDIM PO BLOGOVIMA...
JEL VAS SRAM NAPISAT DA VAM JE DOBRO?
KO ŠTO NASLOV KAŽE, POSTOVI O TOME KAK JE VAŠ ŽIVOT SRANJE SU U MODI, PA IMAM I JA JEDAN TAKAV....
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes


- 19:37 - Komentari (47) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.01.2007.

xexe, BiH

Današnji post posvećen je mašim susjedima...

Ovako izgleda Bosanski Google
Image Hosted by ImageShack.us

Zatim, prolazeći kroz BiH uočih ovaj lijepi znak pa...
Image Hosted by ImageShack.us

0. Ovako se kaze u svijetu.
0. Ovako se kaze u Bosni.

1. Dragi kolega dugo se nismo vidjeli
1. Dje si pizda ti materina

2. Izvini ali malo sam te duze cekao
2. Dje si, jebote

3. Gospodin je veoma obrazovan
3. On je peder

4. Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora
4. Jebem te corava

5. Mora da se salis
5. Seres

6. Ne, nikako niste u pravu
6. Pusi kurac

7. Informacija koju imate ne odgovara cinjenicnom stanju
7. Jedes govna

8. Vasa sekretarica je veoma simpaticna
8. Jel, jebes ti to?

9. Prijatno
9. Disi malo

10. Koju funkciju gospodin ima u firmi
10. Koji je on kurac

11. Smatram da njegovo misljenje ne treba uvaziti
11. Ko njega jebe

12. Ovaj projekat je lako ostvarljiv
12. To je pickin dim

13. Ovo je nemoguce
13. Moze al u kurcu

14. Taj zakon netreba uvazavati
14. Jebo zakon

15. Najzad
15. Fala kurcu

16. Hvala
16. Izraz koji ne postoji
- 15:25 - Komentari (24) - Isprintaj - #

nedjelja, 21.01.2007.

Volim ovu pjesmu pa da mogu negdje gledat spot...



E da, evo vam tekst pa si pjevajte lol....
- 14:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 16.01.2007.

Žrtve Narodnjaka

Zbog sve većeg broja smrtnih slučajeva kada mladi ljudi i srčani bolesnici prvi puta čuju Narodnjake, društvo UNZBN (Ukinimo Narodnjake Za Boljitak Nacije) prosvjedovalo je ispred zgrade Hrvatskoga Sabora oko 13 sati 16. siječnja 2007. godine. Pošto predsjednik vlade Ivo Sanader i sam sluša navedenu vrstu muzike, zahtjev za ukidanjem je odbačen bez sagledanja. Turbo Folkeri odgovorili su protestu napadom na 2 člana UNZBN-a. Oboje su u komi u Petrovoj bolnici u Zagrebu. Napadnuti Željko B. i Martin S. bili su prisliljeni slušati narkodnjake puna 3 sata. No ipak, UNZBN je nešto postigao, prijašnja "Ulica Žrtava 2. Svjetskog rata" preimenovana je u "Ulicu žrtava turbo folka".

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:31 - Komentari (29) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.01.2007.

Evo vam jos jedna sprdnja...



Evo stavio sam filmic jel mi se neda pisat...

ps. molim vas nemojte komentirat... ne zezam se
- 15:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.01.2007.

High Five

My name Borat. I from Kazakhstan. My hometown name Kuzcek. It near Almaty - please you visit!!! This is where I lives...
Image Hosted by ImageShack.us
Evo vam par Boratovih slikica i jedan filmic...
Inace, film je stvarno odlican, ako ga niste pogedali, nastojte ga nabavit deaddeaddead
Ima vrlo lijepih scena, osobito kad se tuce s frendom i pokazuje jednoj babi sliku svog sinaroflsmijehroflsmijeh
Boratovo obracfanje svijetu:


Borat na plaži smijehsmijehsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Borat s 2 najbolja frenda...
Image Hosted by ImageShack.us


Dobrih savjeta o seksu nikad dosta. Zato je i kazahstanski novinar Borat odlučio pomoći svim muškarcima koji nisu sigurni što im je činiti u ključnom trenutku. Zato je objavio 10 savjeta za dobar i siguran seks.

10. Povijest bolesti u obitelji
Prvo i osnovno, treba provjeriti postoji li u njenoj obitelji sklonost raznim vrstama retardacije. Ako je nema ili je vrlo mala, možete nastaviti sa svojim planom.

9. Žuta kosa
Svatko, pa i Uzbekistanci, znaju da žena ima manji mozak od muškarca, ali ono što neki muškarci ne znaju je da žene žute kose imaju najmanji od svih.

8. Nabavite video
Za vrijeme seksa žene vole gledati u tu spravu.

7. Pravovjerna
Postoji odličan plastični kirurg u SAD-u koji može utvrditi je li žena dala odstraniti židovske rogove kako bi skrila svoje porijeklo.

6. Privlačan izgled
Ako žena ima grudi koje stoje uspravno, to se može lako riješiti. Potrebno je samo na njih prikačiti kamenje i pustiti ga da visi 6 mjeseci. Miss Kazahstana Karilgaš Atmekova tako je uljepšala svoje poprsje i sad ima prekrasne grudi duge 1,3 metra.

5. Snažna fizionomija
Ako ženu možete nositi na rukama duže od 8 kilometara, to znači da ne vrijedi ništa i da neće moći orati preko zime.

4. Ugodan miris
Žene vole kada lijepo mirišete. Zato se potrudite i nemojte se prati bar 15 dana prije spoja.

3. Brkovi
Žene vole velike i guste brkove. Volio bih da su i moji veći. Zbog njih su me u školi svi ismijavali, počeli su mi rasti tek u 8. godini.

2. Koristite zaštitu Nikada ne prakticirajte seks bez zaštite od spolnih bolesti. Obavezno oko vrata nosite posudicu sa suzama Ciganke. To će vas sigurno zaštititi od herpesa i gonoreje.

1. Prostitucija Provjerite je li ikad prije bila prostitutka. Ako nije, to bi mogla biti velika sramota za vašu obitelj.
- 14:47 - Komentari (142) - Isprintaj - #

utorak, 02.01.2007.

JEBO TE ISKON CHAT

Jesam reko da je Iskon sranje? Pička mu se zgadila. Jebo mater serveru i konekciji. Konekcija je valjda modem...ma je kitu.
Jos sporije. No, gdje sam stao? A da, ma jebo iskonu sve po spisku!!!
Jebo mu Matičnu ploču na serveru!
Jebo mu CD-drive
Jebo mu DVD-drive
Jebo mu Procesor.
Jebo mu napajanje
Jebo mu Ventilator
Jebo mu USB port
Jebo mu miša
Jebo mu tastaturu
Jebo mu brzinu Uploada
Jebo mu brzinu Downloada
Jebo mu monitor
Jebo mu RAM
Jebo mu tvornicu koja ga napravila
Jebo mu administratore
Jebo onog koj je odgovoran za to sranje
Jebo mu sve ovo jos pet puta
ISKON JE SRANJE!!!

ISKON 1 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 2 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 3 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 4 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 5 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 6 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us

ISKON 7 SRANJE
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:57 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.