Iskopajte Si OkO

petak, 29.12.2006.

Xaxa, tu ima snijega... U R ALL "L"

Evo par slika s brda winkwinkwink
Tog ce vam u KT it za jedno mjesec dana, ak i tad bude ^^
Image Hosted by ImageShack.us

I jos jedna
Image Hosted by ImageShack.us

Aj uzivajte, budem doma jos slika stavio, zasad sam ovozijevzijevzijev
- 18:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 25.12.2006.

Sretan Božić

Evo sretan Božić svima koji čitaju ovaj blog.
Ako vam nisam odgovorio na neku poruku ili poziv to je zato sto sam u Sloveniji i puno me kosta, a ja imam 15kn na racunu.
E, ovolko me košta:
PORUKA: 2 kn
Ako vi mene zovete, ja plaćam 4kn po minuti
Ako ja vas zovem ja plaćam 7 kn po minuti
Sorryte sta ne odgovaram al....cujemo se u HR.
- 15:06 - Komentari (38) - Isprintaj - #

srijeda, 20.12.2006.

XAXA, HEMA KA3HE (latinica: haha, nema kazne)

Ok, nakon mjesec dana, ja mogu na kompjuter winkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkwink
Sad sam hepi i ne kvarite mi doživljaj!!!
Evo vam par slika mog frenda iz razreda pa komentirajte (nisam ja sliko, da nebi bilo...)
1.
Image Hosted by ImageShack.us

2.
Image Hosted by ImageShack.us

3.
Image Hosted by ImageShack.us

Cure uživajte!!! (ne pitajte me gdje mu je kurac)
- 15:19 - Komentari (17) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.12.2006.

mala obavijest

Što se tiče linkova: znate da je bilo sranje sa blogovima pa mi je to sjebalo boxeve
Što se tiče nekomentiranja, ja več 2 tjedna imam kaznu i nesmijem na komp...
Pozz svima i kad dobim komp komentrat ču bez brige...
- 09:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.