Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

oPiS bLoGa

ništ...yeah blog...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost tu vam rady pleše z enejom.....kak je lepi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
armin je v belome odjelu..na toj fotki
mu se sestra ženila....isuse kak vam je on hot in live

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
to vam je julian....beba od mojega bratića...bas je cakani
(dok je bil mali)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
tu sam ja......dok sam imala dugu kosu.....za bozic



Free Music

Free Music



Free Music



LiNkOvI

karla...sretan

lea...wink

moja seka...tuzan

martin...blabla

emanuel...lud

kika...thumbup

Imaju li spajalice veze sa ljudskim pravima?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



o MeNi

ja sam... sanja...wave
prezime...ne zanima vas...belj
živim u... kući...sretan
u selu mačkovec...zujo
imam 2 brata..dead
i 2 seke...wink
jednu blizanku...janju...puknucu
rođena sam 16.11.95....hrvatska
idem v oš šenkovec...greedy
6.b razred...eek
zakooon smo...!!!lud
i to bi bilo to...za ve...

thumbupkissrolleyeswinkeeknaughtycerekmah

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Slike.hr - besplatan upload slika

Slike.hr - besplatan upload slika


bzvz...

pozdravljam svoje druuštvo..
carlu..anu..ninu..
<3 <3 <3




slikice.....



Image and video hosting by TinyPic
jos jena fotka.....



Image and video hosting by TinyPic



bedzevi.com,button,badges,priponke,Converse All Star

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




ponedjeljak, 03.11.2008.

halloween!!!!

zujosretanbokec!!!! kak ste...... ja sam badly zutra pisemo hj....uh!!!! ok ali ve idemo na zanimljive stvari. prvo ispricavam se karli kaj sam napisala da nikoga nececrycrycryona vam oce peršaka, ave se je jos i z njim spominala pa ga jos vec oce....... v petak je bil helloween....bilo je bas fora... bile smu maja,marta, monika,, josipa, lea janje i naravno ja..... igrale smo se pictonaryja i nkj američko i morale smo se istina izazov ali smo se onda spominale o deckima i tak...... jele smo i žlevile kaj lude.......na kraju smo se igrale shove z pjevanjem i bas su si ok pjevali......onda pak smo vam zavijale
na oni pesmo od celin dion z titanica. i onda je to bilo to..stela sam vam reci da za chrismas idem v aus. bas bu ok pemo v shopping(yes) i tak i vidla bum ARMINA I SEBYJA on je isto je qutt boy z aus.....o skoli vam sam morem reci da je borring jako jako katastrofa, z hj zutra pisemo pak se ve pem strebat, pisali smo i z geo i dobila sam 3 jen bod je falil za 4. morete si to zamisliti'??? denes smo v skoli vidli uc. dunju bas je trudna fest, ali je jako slatka, jedva cekam kaj se bebac rodi....5.12 bobbie ima ročkasa mali brat 1 leto a ja imam 16.11.bum vam bas na rockas pisala posteka....... jedva cekam od mame sam vec dobila poklona ali vam nam odala.....jedno pitanje je MARTA KAJ SI SAZNALA??? o znas vec kome o huckiju nkj kaj je katastrofa????ili???? ja mislim da vam je dosta....denem vam par sliki i jenga videa ak skuzim kak se mece bok!!!

komajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahyeshrvatskazujonutnaughtyrolleyeswinkkissroflcooldeadthumbupthumbupthumbup


Image and video hosting by TinyPic



od mettalice.......


- 15:11 - Oh, How I Wish . . . (23) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.