Fortitudo (jesam li stvarno ili prividno snažan) ?



Kako znati da si jak, snažan ? Postaviš li sebi nekad takvo pitanje, na koje očekuješ potpuno ispravan, izravan odgovor ? Možda se fasciniraš vanjski vidljivom materijalizacijom onoga što se, po defaultu, smatra i naziva snagom ?

Za tebe ne znam.

Ja ? Jak sam onda kada zatvorim oči, kada svi zvuci, sva bića, sve pojave oko mene isčeznu, kada se esencija mene odvoji od vanjskog oklopa koji joj je dodijeljen i nađe se na predivnom mjestu, na kojem se osjeti čistota, beskrajno jedinstvo, harmonija, prijateljstvo, svijetla energija koja teče rijekama oko, uvjetno shvaćeno, usamljene esencije, i kroz nju samu. Povratkom sa tog mjesta univerzalog čišćenja, shvatam koliko sam snažan i velik, a istovremeno, malen.

Ne zaboravi: duša (Jiva-atma) je neumiruća (shashvatah) i besmrtna (nityam) i nikada ne može biti bez želja ili bez osjećaja. Njena snaga ili njena slabost (karma) je sadržana u njenom djelovanju.

Dakle, forma nije bitna. Bitna je esencija, srž.

Sve što vidiš i sve čim te tvoja okolina godinama "hrani" često može biti privid prave realnosti. Ukoliko si zarobljen u tu umjetno kreiranu, često i malicioznu realnost, budi siguran da ćeš napraviti greške koje ti značajno mijenjaju sudbinu, karmu i evolutivni put.

Jednom propuštena prilika za dostizanjem višeg i izdizanjem iz blata samo za tebe kreirane personalnosti i realnosti, nikad se više pruža. Univerzalno pravilo od kojeg nema izuzetka. Čim prije to shvatiš, počet ćeš djelovati na ispravan način. Nadam se, ispravan.

20.08.2013. u 23:09 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #