IRON MAN

četvrtak, 05.06.2008.

pišanje krvi

kao što sam jučer obečao (hahahaha) pišem novi post. ludilo kolokvija je skoro gotovo (još jedan u subotu). nakon toga idu ispiti. fuck.

pisao sam kolokvij jučer o kojem mi puno toga ovisi. ako padnem gubim potpis iz matematike 2 drugi puta. onda sam tek najebo.

čudna situacija. ne mogu ništa dobiti, a izgubiti tako puno. o ta 2 sata u kojima sam pisao kolokvij ovisi cijela moja budućnost. nastaviti faks i raditi što želim, ili pasti i raditi u skladištima, dučanima i bauštelama. mislim da ču proči kolokvij. napisao sam više nego dovoljno za prolaz, ali ipak ona nesigurnost i neizvijesnost ubija. po glavi mi se motaju misli o malim greškama, krivim izračunima koje sam možda počinio.

ako padnem opcije su mi odustati od faksa, ili nastaviti studirati bez financijske podrške roditelja (stari mi vjerojatno nebi dao lovu, a i da mi ponudi novce, ja ih nebi htio jer iskreno mislim da ih u slučaju pada ne zaslužujem. ljudi koji me poznaju znaju da prva opcija (odutajanje) ne dolazi u obzir. ne mogu odustati.

znam da je uzalud razmišljati o tome kad još neznam rezultate, ali bolje se osječam kad imam pomočni plan u slučaju najgoreg scenarija.

Party on! (kad ja ne mogu) Excelent.

- 10:34 - naloči se, znaš da želiš (11) - izbljuvaj - #