Chelsea-Arsenal 1:1

11.12.2006., ponedjeljak

INTERVJU S VAMPIROM

Gol Michaela Essiena je nešto najbolje što se dogodilo u nedjelju! Mislim da je to toliko nevjerojatan zgoditak da će se 10. prosinca pamtiti kao „Dan Essienovog gola za 1:1 protiv Arsenala“. Sigurno prije nego „Dan smrti prvog hrvatskog predsjednika“, koji se, eto, kakve li slučajnosti, dogodio na isti dan kao I fenomenalni zgoditak nevjerojatnog Afrikanca Ganca, rođenog trećeg prosinca, na isti dan kad se rodila I Julianne Moore. Sve sam to skužio kad sam gledao dnevnik, odnosno kad su javili da je danas, prije sedam godina, umro Tuđman, te posnimili nekoliko egzibicionista na Mirogoju, koji se sjećaju da je smrt nastupila baš danas, prije sedam godina.

Onda sam zadrijemao I usnuo najnevjerojatniji san, ikad odsanjan!

Sjedim na naftnoj platformi negdje u Perzijskom zaljevu, otvaram laptop da se javim nekom, a na chatu se neočekivano pojavljuje Franjo Tuđman, koji iznenada izgleda potpuno live!

JA: Predjedniče, kaj nisi ti umro?
TUĐMAN: Uh, konačno! Tražim nekoga već sedam godina po ovom internetu. Gdje si to ti? Na naftnoj platformi?
JA: Da. Radim za britansku naftnu kompaniju u Iranu. Potpisao sam I ugovor o povjerljivosti! A gdje si to ti? Kaj nisi umro?
TUĐMAN: Ja sam u internetu! Baš unutra! Kad sam umro, dospio sam ovdje. Izgleda da ne postoji raj, pakao I slične stvari, već samo taj internet, koji mi se čini ogroman!
JA: I kaj hoćeš sad od mene?
TUĐMAN: Pričaj što ima u domovini! Otkada sam umro, nemam niti jednu jedinu informaciju.
JA: Pogledaj na internetu!
TUĐMAN: Pokušavao sam, ali izgleda da ne mogu ništa kad sam unutra. Daj, pričaj što ima?
JA: Kaj ja znam… Aha, odmah smo vratili ime Dinamu! He, he.
TUĐMAN: ?! Uh!!!
JA: Onda… Tri tjedna nakon kaj si umro, izgubili ste izbore I otišli s vlasti!
TUĐMAN: ?! A kako stojimo danas?
JA: Pa danas ste opet na vlasti, al to ti je mainstream HDZ – izručuju generale po Haagu, puše ovima u EU, pljuju po NDH…
TUĐMAN: Prokleti slabići! Tko me je nasljedio?
JA: Ivo Sanader.
TUĐMAN: Katastrofa! Taj slabić, diletant!
JA: E, da! Bio si tek peta vijest na dnevniku u nedjelju. Čista Srboslavija.
TUĐMAN: Slažem se! A ima li još Srba?
JA: U Hrvatskoj ili u Srbiji?
TUĐMAN: U Hrvatskoj.?
JA: Ima, ima. Otkad si umro, počeli su se opet pojavljivati. Dolazi ih I pun kurac iz Srbije. Većinom turbo folk pevaljke. Traži se karta više. Crko projekt „Tamburica“.
TUĐMAN: Isuse! Ne mogu vjerovati!
JA: A slušaj sad najbolju foru! Srbi iz Hrvatske su koalicijski partneri tvoje stranke!
TUĐMAN: Isuse, Bože! Umrijet ću!!!
JA: Pa već si mrtav!
TUĐMAN: Ma znam, mislio sam onako, figurativno…
JA: Ah, da! Milošević ti je isto umro!
TUĐMAN: Konačno! Valjda ću ga naći u ovom internetu da napokon s nekim popričam!
JA: Kaj još… Ups! Tvoja je žena izdala knjigu o tebi. Zove se „Francek I ja“. Ima milion stranica, a košta samo sedam banki!
TUĐMAN: Jesi čitao?
JA: Ma nemam vremena, umirem od posla na ovoj platformi… Nego, daj kad si već tu, pitao bih te par pitanja, ak imaš kaj poručiti narodu.
TUĐMAN: Pitaj.
JA: Kaj misliš ti o EU? Jebote, svi su unutra osim nas I Albanije. Ulaze sada I Rumunjska I Bugarska!
TUĐMAN: Slušaj me sad dobro, mali! I prenesi ovu poruku Hrvaticama I Hrvatima. Dogovorite se sa Bosnom, Srbijom, Crnom Gorom I Makedonijom da se sklopi tajni savez s Turskom I Albanijom!
JA: Zakaj to?
TUĐMAN: Zato da zajedno napadnete Grčku I podijelite je između Albanije, Makedonije I Turske! Nešto kao III. Balkanski rat!
JA: Jebo me pas, ak ja tebe kaj kužim?
TUĐMAN: Onda svi vi koji ste je napali, praktički ste spojeni s Turskom! Potom se udružite u svoju uniju, te proglasite odvajanje od Europe I pripojenje Aziji!
JA: Jebote, još si luđi neko prije! Kaj? Da granica Europe I Azije bude na Bregani?
TUĐMAN: Upravo tako!

Tu se san naglo prekinuo, jer me je netko zvao na mobitel.
Šteta…

- 19:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UZNEMIRAVAJUĆA ČINJENICA

PURVIS: What's in-fucking-side me?
RIPLEY: There's a monster in your chest. These guys hijacked your ship, and they sold your cryo tube to this... human. And he put an alien inside of you. It's a really nasty one. And in a few hours it will burst its way through your ribcage. And you're gonna die. Any questions?
PURVIS: Who are you?
RIPLEY: I'm the monster's mother.

ZASTRAŠUJUĆA ISTINA

VERBAL: Who is Keyser Soze? He is supposed to be Turkish. Some say his father was German. Nobody believed he was real. Nobody ever saw him or knew anybody that ever worked directly for him, but to hear Kobayashi tell it, anybody could have worked for Soze. You never knew. That was his power. The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist. And poof. Just like that, he's gone.

FANTASTČNA ZBILJA


May 25, 2005
Liverpool F.C. 6-5 A.C. Milan
Ataturk, Istanbul
Ref: Mejuto González (Spain)
Attendance: 80 000
Maldini 1'
Crespo 39', 40'
Gerrard 54'
Smicer 56'
Xabi Alonso 60'

LIVERPOOL (coach Rafael Benítez):
Jerzy Dudek; Steve Finnan (46' Dietmar Hamann), Sami Hyypiä, Jamie Carragher, Djimi Traoré; Harry Kewell (23' Vladimír Šmicer), Xabi Alonso, Steven Gerrard(c), John Arne Riise, Luis García, Milan Baroš (85' Djibril Cissé)
Unused subs: Scott Carson, Josemi, Igor Biscan, Antonio Nunez
A.C. MILAN (coach Carlo Ancelotti):
Dida; Cafú, Jaap Stam, Alessandro Nesta, Paolo Maldini(c), Clarence Seedorf (85' Serginho), Gennaro Gattuso (111' Rui Costa), Andrea Pirlo, Kaká, Hernán Crespo (85' Jon Dahl Tomasson), Andriy Shevchenko

ISTINSKI KAOS


They offered me the office, offered me the shop
They said I better take anything they got
Do you wanna make tea at the BBC?
Do you wanna be, do really wanna be a cop?

Career opportunities are the ones that never knock
Every job they offer you is to keep out the dock
Career opportunities, the ones that never knock

I hate the army and I hate the RAF
I don’t wanna go fighting in the tropical heat
I hate the civil service rules
And I won’t open letter bombs for you

Career opportunities are the ones that never knock
Every job they offer you is to keep out the dock
Career opportunities, the ones that never knock

Bus driver!
Ambulance man!
Ticket inspector!

They’re gonna have to introduce conscription
They’re gonna have to take away my
If they wanna get me making toys
If they wanna get me, well I got not choice

Career opportunities are the ones that never knock
Every job they offer you is to keep out the dock
Career opportunities, the ones that never knock