pale sam na svijetu!

srijeda, 28.06.2006.

muke po meni

uhvatila sam boju, uspjela sam se riješiti svojih kompleksa do te mjere da se ove godine čak i kupam u moru, i to pazite sad ovo - na plažama na kojima se kupaju i ostali ljudi, i to živi,i bez ikakvih oštećenja rožnice, bez mrene i sličnog:)
dogovaram se sa potpuno nepoznatom osobom za ići na jedan od najjačih reggae festivala u italiju, u udinese, i to stopom, preboljevam ( i to bez previše boli i ožiljaka) vezu koja nije funkcionirala zbog udaljenosti zadar - zagreb, volim ga, ali nije tu, i njemu je to previše, pa smo rekli vidjeti što će biti i hoće li biti što kad se u 10 mj. nakon ispita vratim u zg.... ako i ne bude ništa, opet smo naučili mnogo toga jedno od drugoga, otvorio mi je nove vidike, obojao moj svijet kad su sve nijanse počele kliziti prema blijedilu...
volim ga kao čovjeka i proći će još dosta vremena prije nego li se potpuno riješim onih dubljih osjećaja prema njemu, ali zadivljujuće mi je dobro i ovako, tako da...
baba je u bolnici još uvijek. nakon što je operirala nogu (pisala sam već o tome kako je izašla iz auta tokom vožnje:), pokušala je ustati iz kreveta i otići do wc i zapaliti i to par sati nakon što se probudila iz anestezije. naravno, svojom spretnošću i već prethodno dokazanom gipkošću balerine, uspjela je pasti iz kreveta prilikom pokušaja "ustanka" i pala i SLOMILA KUK. biti će u bolnici još 3-4 dana dok joj ne povade šavove od operacije od prvog prijeloma i šalju je doma... što u prijevodu nači da dolazi kod nas doma, jer živi sama s didom od kojeg je već godinama razvedena... djed btw. misli da ga prate ruski i američki špijuni, da sam ja u braku od svoje trinaeste sa vođom jednog al quaidinog ogranka i negdje skrivam svoje osmero djece koje sam rodila proteklih godina. planiramo izvesti vojnu akciju enormnih razmjera, koja uključuje biološko i kemijsko oružje, a sve to s ciljem da se dočepamo njegovog bogatstva (čitaj - penzije). od svog moždanog udara, taj stvarno nije svoj. piše erotsku poeziju, pjesme političke orijentacije u rimi... jedva hoda, ali jako pati od toga da ga drugi doživljavaju kao cool, fit i vitalnu osobu, pa svako jutro u 7 sati može biti primjećen kako napušta svoj stan u nike trenirci i glumi da odlazi na jogging, a zapravo sjedi na klupi u parku i čita feral....
jučer sam tražila papirnate u sobi od stare i slučajno nabasala na 2 kutije tableta - normabel i helex. za normabel znam, to već godinama sumanuto troši, ali za helex sam sad prvi put čula. google mi je otkrio istinu o mojoj majci...
nije mi lako. jedva čekam 10 mj i zagreb... previše ku ku ljudi oko mene. jučer sam dobila žlepetinu po licu od stare, jer je ona eto, baš nekako bila uvjerena da sam ja dirala njen gornji dio kupaćeg kostima... i zato sam popila plesku, bez da sam uspjela reći i riječ. istresla mi je cijelu torbu po podu i kad je vidjela da je pogriješila i da je njen kupaći cijelo vrijeme zapravo u njenoj sobi na rubu kreveta, samo se skupila. je, ja sam sigurno dirala njen kupaći....pa taj broj je i za marcy iz bračnih voda premalen. draga smanjio sam djecu lik da smanji ženu, pa i njoj bi taj kupaći bio premal. (nemam inače ništa protiv malih cica, ali imam protiv stare kad je u elementu, pa..:)

i da se ja vratim na babu... baba izlazi iz hospital i sljedećih nekoliko mjeseci, dok joj ne zaraste kuk, živjet će s nama, točnije u mojoj sobi, a ja ću biti glavna i odgovorna bolničarka... nemojte me krivo shvatiti, ja bi za nju stvarno sve napravila, ali ljuta sam jer joj se ovo sve dogodilo isključivo njenom krivicom, a ne zato što je stara i nemoćna. prije ili kasnije, morala se polomiti, kad okolo trči ko šesnaestogoodišnja na rave partyu nakon 2 grama speeda!!!!
idem spavati, bole me oči, imam ispit i sutra i preksutra i prekprek sutra....pusa!

28.06.2006. u 00:09 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Letimični pregled mog unutarnjeg stanja. Nade, strahovi, moje suze i moji osmijesi... Jedino mjesto na kojem mogu pokazati sve svoje emocije bez straha... teško je osjećati tako puno, a znati da ne smiješ pokazati gotovo ništa...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
url urla ne kužim se ja u ništa, aaaaa neka mi netko pomogne........

vlat i ja

Tko si ti, mala vlati, tko sam ja?
Zašto ti, mala vlati, zašto ja?
promijenimo se, mala vlati, ja i ti,
budi ti, mala vlati, što sam ja,
da te pitam, mala vlati, tko si ti,
što mi radiš u tom polju, vlati, ti,
i što sam ti, mala vlati, tko si ja?

Vesna Krmpotić

preporuke

Viktor Ivančić - BILJEŽNICA ROBIJA K.
Tihomir Mraović - PRONAĐENO IZGUBLJENI RAJ, VRIJEME LJUBAVI
Marlo Morgan - TIHI ZOV AUSTRALIJE