Image Hosted by ImageShack.us Don't drink and drive, smoke and fly!!

Don't drink and drive, smoke and fly!!

27.01.2007., subota

Everybody dance now!

U jea!
Bila čaga prošli petak.
Karalo (više ne piše blog) je bia DJ. (pohvale, pohvale)mah
Men bilo jebeno.
Men fino, tebi?
Super.
Ugl, svi su cielo vrieme plesali. U jea!
DJ me nagovorija da napišem post pa sad pišem.
Svi vele da je bila najbolja do sad.nut

A juče bija tulum kod Ife!
Bilo hjebački (za neke doslovno - no hurted feelings (: )thumbup
I tako to.
Manjina je prespavala (il ugodno se provela nad kadom i wc-om (: ) cielu većer. Rest in peace.
Ja 4h neprestano plesala. Nožice me bole. I ručice.party
Zika kul, baš za razbit se.
Početak bio najbolji. Hehhe, oni koi si bili će znat..zujo (Tequila!)
Ajte ljudi lipo bok. Jel vam neam ništ za napisat više..puknucu

pufa.



09.01.2007., utorak

aHa.

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, ja se javljam i kažem da nea ništ novog..
Praznici - u jea! Mislim da sam malo zaobrnula dan i noć al nea veze.rolleyes
In d kvartiću ništ novo.
I tak inače, uživam. I to je to. Stvarno neam kaj više za pisat. A ni za radit.. znala sam da sam treala ić u purgeraj danasheadbang...
Došla meni Tanna i tako to.
Išla gleat Step up. Nie noš film. (a bogme ni onaj glavni glumac.)naughty
Neda mi se više ništ pisat, pišite vi sad malo meni. Meni je več dosta. I bloga pomalo. Hmmm.no
Šaljem pufu.kiss


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>