Inja https://blog.dnevnik.hr/inja-vivace

petak, 10.04.2009.

Kad je vrijeme za drugo djete?

Buco u zadnje vrijeme stalno navaljuje da želi drugo djete. Ja ne. Barem ne još i kad me pita kada? neznam mu odgovoriti. A baš je zapeo, čak me pokušava potkupiti, kaže da ako pristanem dobivam nove louboutinke i jedne Jimmy Choo:) Neću lagati da ponuda nije primamljiva, ali ipak ću si ih kupiti sama, nema ucjene!
Njegovi argumenti su da želi puno djece (3-4), među kojima neće biti velika razlika u godinama (Faca 2,3 god), te da je sada pravi trenutak za drugo djete. 90% ljudi koji me okružuju svaki dan me izluđuje pitanjima kad ću na drugo djete. Nemoj da razlika bude velika, nemoj da ostane jedinac, bolje ti se riješiti pelena sto prije, rodi sada dok još imaš živaca za malo djete, što si starija teže ćeš (i za 10 godina ću biti mlada)....i još slični komentari i savjeti.
Ja još želim uživati samo u Faci, nekako nisam spremna djeliti pažnju iako znam da će to majka priroda izvesti savršeno, kada dođe do toga. Pelene, bočice, zubići, prohodavanje meni nije bilo tlaka, ja sam uživala u svakom trenutku. Ok, imala sam sreću jer Faca se nikad nije budio po noći, tako da nikada nisam bila neispavana. Hoću reći da argument „bolje da se riješiš pelena odjednom“ meni nije dovoljan da bih sada rodila drugo djete. Na poslu mi je odlično i želim još napredovati, imam još jednu stepenicu koju u ovoj firmi želim prijeći. Isto tako mi je ovog trenutka život jako dobro posložen, posao, vrijeme sa Facom koje se trudim što više i što kvalitetnije iskoristiti, a kad on zaspe ja imam vremena za sebe. Iza 21 sat ja ili učim ili sam na fitnessu, vani sa frendicama ili jednostavno odmaram. Naravno, vjerojatno bih i sa još jednim djetetom uspijevala organizirati život kako želim, ali sada jenostavno nisam spremna. Eto i maloprije sam kolegicu pitala da li ima tabletu protiv menstrualnih bolova, a ona mi je odgovorila da rodi drugo djete pa neću više imati bolne mjesečnice. To su mi govorile i prije Face. Netočno u mom slučaju.
Govore mi da ako napravim veliku razliku među djecom neće se dobro slagati. Smatram da je to individualno, jer između mene i Sele je razlika 2 god, pa se kao klinke i nismo nešto slagale, dok smo sada naj frendice. Znam slučajeve gdje je razlika puno veća, a braća ili sestre su uvijek bili složni. Ima jedinaca koji su zbog toga bili nesretni, ali i onih koji su uživali u tom statusu.
Znam, odluka nije samo moja i Bucina je, ali kako da mu objasnim da nisam spremna, odnosno da za sada ne želim više djece. Možda se to promijeni sutra, možda nikada, ali sada je tako. Možda je to nepošteno prema njemu koji silno želi drugo djete (i još koje), međutim ne želim biti nepoštena niti prema sebi, a bila bih da sada zatrudnim. Facino mišljenje neznam, a nemogu ga niti znati jer kad ga Buco ispituje svaki puta da drugi odgovor.
Koja su vaša iskustva i mišljena po tom pitanju?

10.04.2009. u 14:51 • 11 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.