nedjelja, 09.03.2014.

Što ima novo?

Umorna sam, ali ako ne napišem post sada vjerojatno će proći još cijeli tjedan prije nego to napravim.

U Veneciji na karnevalu nas je oprala kiša. Svejedno je bilo dobro. Sasvim smo se smočili tek u zadnjih 10 minuta kad je krenuo pljusak kakav nikad prije nisam doživjela, a bilo je i leda. Na kraju je voda po cesti bila do iznad gležnja. Čizmama mi je trebalo tjedan dana da se osuše. Usprkos svemu smo uspjeli prošetati kroz uličice i po mostovima, pojesti pizzu i uslikati nekoliko dobrih fotografija, a i naš jednodnevni izlet se pretvorio u pravu avanturu.

To je bilo prošli vikend. Tjedan mi je proletio u trenu. Odabrali smo pločice za WC i hodnik. Kupili smo regal za dnevni boravak. Napokon sam se odlučila tko će mi raditi vjenčani buket i ukrašavati salu. Odabrala sam tortu i kolače. Ostavila kapare za oboje. Još mi malo treba da se odlučim za prsten (dragi je svoj odabrao, a napokon si je našao i kuma). Nekako sve pripreme idu svojim tokom, ali do 16h mi dan proleti na poslu, a onda poslije proleti u nekim drugim poslovima i na kraju mrtva umorna padnem u krevet. Ne žalim se. Zapravo uživam. Jedino što mi se pisanje svelo na pisanje e-mailova Mihi (my bff and maid of honor cerek), a blog, dnevnik i sve ostalo stoji.

Ovaj vikend nam se pojavilo i sunašce. Jučer smo bili u svatovima, na krštenju i na rođendanu. Predivan dan proveden s divnim ljudima. Ne bih promijenila ništa. Dobila sam buketu od mladenke jer sam ja ona koja se iduća udaje. Iskreno, bilo mi je to nekako puno ljepše od bacanja bukete i baš sam se osjećala posebno.

Danas smo strugali boju sa zidova u kući. Krenuli u 10 ujutro, napravili pauzu za ručak oko 3 i završili oko pola 7. Sad odmaram – jedem mango i naranče i gledam serije. Sljedeći vikend planiramo početi pozivati goste u svatove.

Nemam snage uploadati fotke. Neki drugi put. Samo da me ne zaboravite.

Eh da, dobila sam još jednu knjigu za Dan žena. Volim dobivati knjige na poklon. cerek

- 20:22 - Ostavi trag (6) - Isprintaj - #