ponedjeljak, 17.02.2014.

Vikend post

Vikend je bio... Pa... Jednostavno AWESOME!!! cerek

U petak poslije posla sam jurila doma oprati kosu. Svi koji me malo bolje znaju, svjesni su da je pranje kose kod mene ritual koji traži svoje vrijeme. Šalim se malo, ali imam dugu kosu pa koristim šampon, regenerator i ponekad masku kod pranja, a onda još regenrator u spreju i ulje kod sušenja. Dosta je i neposlušna, pa ako želim da na nešto liči moram ju ravnati i kovrčati. Inače je sva jedan veliki nered. Pogotovo ako ju perem na brzinu. No nije ovo post o pranju kose! Uh što mi misli brzo odlete u neželjenom smjeru.

Oko pola 7 u petak sam krenula po dragog, a onda nas je on vozio do Zagreba. Ja se još ne usudim. Ah, ti moji strahovi.

To jutro na poslu sam dobila predivno zapakirani poklon za Valentinovo i ružu što mi je uljepšalo dan. Malo sam se poigrala s ružom u PhotoShopu, a na poklonu mi je najdraži dio ova mala bubamara na srčeku.









U Zagreb smo stigli oko pola 9 i išli smo na našu super romantičnu večeru za Valentinovo – on u McDonald's, a ja u KFC, pa smo to pojeli u Arena Centru.

Onda smo otišli do stana u kojem mi je inače seka, ali je za vikend otišla doma.

Subota je bila super AWESOME. Prvo smo pokupili naše pozivnice za vjenčanje koje su ispale predivne. Ja sam se sva raznježila nad njima. Nakon toga smo se našli s mojom awesome frendicom Mihom i njenim dečkom, pa smo svi skupa išli na sajam vjenčanja u Arenu. Gledali smo prstenje, torte, kolače (usput i kušali) i cvjetne dekoracije jer to nam još treba. Skupili smo puno letaka s popustima i probali neke stvarno fine kolače.



Nakon toga smo šetali po Arena Centru i potrošili koju kunu, a u 18 i 40 smo dragi i ja išli u Cinestar gledati LEGO movie. Svidio mi se. Tad mi je u glavu ušla pjesmica koja jednostavno ne izlazi.

Everything is awesome.
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome, when we're living our dream...


Ili kako već ide.

Nakon filma smo se našli s našim drugim awesome frendićima i otišli smo na Happy Bubble piće gdje smo se dogovorili za šetnju sutradan.

U nedjelju je bilo tako predivno vrijeme za šetnju. Nadam se da ste ga iskoristili. Mi smo se šetali po centru Zagreba. Svratili smo u Cookie Factory na Brownie a la mode. Ako niste probali, preporučam. To je topli brownie po izboru i na njemu kuglica sladoleda po izboru. Prefino.



Dragi i ja smo još otišli do City Centra One i od tamo do Čingača na ćevape gdje mi je striček konobar rekao da sam jako hrabra dok je uzimao moju narudžbu. Bila sam baš jako gladna! Ali čak mi je ostao jedan ćevap. Svi oni koji me malo bolje znaju, znaju da ja mogu poklopati puno hrane. njami

Dok smo prvo uživali u ćevapima, a onda već vodili borbu s njima, vani je lagano pao mrak. Oko pola 9 smo bili u Bjelovaru.
I to je bio moj awesome vikend. Kako ste vi proveli svoj?

Danas nam se vratila ta nesretna kiša. No proći će i to. Baš se osjećam nekako vrckavo. Mogla bih početi pisati novu knjigu. Baš sam gledala seriju Castle koja me uvijek inspirira. Richard Castle je moj idol i superjunka – The Writer. Evo i citat iz današnje epizode.

Everything I’ve ever done, every choice I’ve ever made, every terrible and wonderful thing that has ever happened to me, it has all led me to right here, this moment, with you!


Šaljem puse svima!

- 21:06 - Ostavi trag (7) - Isprintaj - #