utorak, 31.12.2013.

O 2013-oj

Nekako mi je postala tradicija pisati zadnji post u godini s pregledom protekle godine. To mi je prilika da sama vidim što sam postigla u godini, a i da podijelim s ljudima.

Za početak da odlutam na post s odlukama za 2013. godinu pa da vidimo što sam ostvarila.

1. više se družiti s Mihom i Dijanom – Možemo reći da mi je uspjelo da se više družimo i jako sam sretna zbog toga.
2. napraviti novi dizajn bloga – Ne znam točno od kad je ovaj trenutni, ali sviđa mi se i novi je pa recimo da je i to odrađeno.
3. redovitije pisati blog i učiniti ga boljim – Stvarno sam puno pisala blog. Mogla sam više i kvalitetnije, ali zadovoljna sam.
4. napisati knjigu – khm da... ovo nisam.
5. potruditi se da više zavolim svoj posao i da se manje nerviram vezano za njega – Recimo da sam se trudila. Bilo je još nerviranja, ali sve u svemu je ok. A i skroz sam zaboravila da mi je to bila novogodišnja odluka.

Glavna odluka je bila da ću više pisati i čitati, tj. da citiram: „Odlučila sam da ću ovo "redovitije pisati blog" svesti na "napisat ću 100 postova u 2013." i to ću si postaviti kao neki cilj. Također, pročitat ću 100 knjiga u 2013. Ovo drugo mi se čini čak teže od prvog, ali baš da vidim koliko ću daleko doći.

Nisam baš dogurala do tih brojki jer kad malo razmislim dosta su nerealne. Uzela sam prosječno 200 stranica po knjizi pa je to bilo 20 000 stranica ili 100 knjiga, ali došla sam do 30 knjiga no 11 556 stranica što će reći da čitam debele knjige. To je u prosjeku 30-ak stranica dnevno što je sasvim ok.

Napisala sam 80 postova u ovoj godini. Nisam zapostavljala blog.

Inače, 2013. ću pamtiti jer sam se u toj godini zaručila, bila u Celju, planirala vjenčanje, posjetila Pariz, bila s dragim na moru, pogledala nekoliko dobrih filmova, pročitala puno dobrih knjiga, družila se s dragim ljudima, imala dobru rođendansku zabavu, bila na 4 vjenčanja i tako dalje.

Nadam se da će iduća biti još bolja godina. Čekaju me velike stvari u 2014.

Uživajte svi večeras i neka vam se u idućoj godini ostvari sve što si želite.

- 14:29 - Ostavi trag (2) - Isprintaj - #