subota, 28.12.2013.

Malo kasnim, ali sretan Božić!

Laptop mi je ovih dana skupljao prašinu, a ja sam skupljala kalorije. njami

Božićni blagdani su prošli lijepo. Nisam zaspala čekajući misu u ponoć i tako smo dragi i ja dočekali Božić na misi. Kasno sam legla u krevet, ali uz svjetlost žaruljica na boru što mi je jako lijepo. Božićno jutro je rano počelo. Kod nas se uvijek rano dižemo jer idemo baki i djedu na doručak, a prije toga treba otvoriti darove. Dobila sam puno stvarčica: parfem, pidžamu, čarape, labelo, slatkiše, knjige... Mora da sam prema svima bila dobra ove godine.

Kod bake su došli i stric, strina i dvije mlađe sestrične. Čestitali smo jedni drugima Božić, nazdravili, najeli se, popili kavu, pojeli kolače i pričali. Bilo je već dva poslijepodne kad sam došla natrag kući. Nije prošlo dugo i već smo krenuli kod druge bake i djeda. Tamo mi je i ujak i mali bratić koji ima 6 godina. Kupili smo mu neku cestu i autiće. Ne znam kako se to točno zove. Uglavnom, sastavljala sam tu stazu za autiće, a onda smo ih punili i puštali da se utrkuju. Bio je stvarno jako sretan. Dobar je to malac iako nekad ima previše energije. cerek

Uslijedio je kasni ručak nakon povratka kući, a onda sam s mamom i tatom gledala film na TV-u. Navečer sam se još vidjela s dragim i eto tako je prošao taj divan dan.

Idući dan smo imali goste na ručku, pa onda još rodbine na večeri. U petak sam radila, a od danas sam napokon na godišnjem. Nadam se da će mi naredni dani prolaziti sporo, da će minute trajati kao sati i da će biti ispunjeni. Ne želim da prolete. no

Kako ste vi proveli Božić? Kakvi su vam planovi za doček nove godine?

- 13:26 - Ostavi trag (3) - Isprintaj - #