utorak, 26.11.2013.

Bolovi u leđima

Zadnjih dana sam muku mučila s bolovima u donjem dijelu leđu i lijevom kuku. Istegnula sam neki živac ili se upalio ili već nešto i to užasno boli. Saginjala sam se i ustajala kao neka stara baka. Danas mi je dosta bolje pa se nadam da prolazi. Iako pijem brufene pa je možda i zbog toga, tj. sigurno je zbog toga, ali nadam se da nije samo dok sam pod utjecajem lijeka nego da stvarno i pomaže.

Ne znam kako mi se točno to dogodilo. Došlo je neko hladnije vrijeme. Prestala sam šetati i voziti bicikl kao prije. Na poslu moram sjediti po 8 sati ili više. Nepravilo se složim na tom stolcu. I tako nekako sam samoj sebi naškodila.

Krivim kišne, hladne dane za to moje stanje. Tjeraju me da se što prije maknem s hladnoće i zavučem pod dekicu i čitam. Znam da nije vrijeme krivo nego ja sama, ali lakše je okriviti nešto drugo.

Zato se svi vi koji kao i ja radite za računalom i volite ove dane provoditi čitajući dobru knjigu, sjetite da ste trećinu dana proveli sjedeći za računalom, trećinu spavajući, a onda treću trećinu nemojte samo ležati i čitati, nego se i razgibajte. Vježbajte! Istežite se! Pazite na leđa. :)

- 18:25 - Ostavi trag (3) - Isprintaj - #