petak, 20.09.2013.

Pauza za čitanje?

Neki dan je jedna frendica napisala na svoj status na Facebook-u nešto u stilu da ako pušači imaju pravo otići i popušiti cigaretu nekoliko puta tijekom radnog vremena zašto ona ne bi imala pravo otići i pročitati stranicu knjige nekoliko puta. Stvarno, zašto ne bi? Ja bih rado. No sigurna sam da bi me ljudi čudno gledali ili čak zamjerali.

Danas sam pod pauzom bila u knjižnici. Ne mogu opisati koliko me opušta biti okružena knjigama. Jednostavno mi uljepšaju dan. Posudila sam jednu i onda sam još 15 minuta provela čitajući. Bilo je lijepo. Kao da sam na 15 minuta uronila u neki sasvim drugi svijet. Gotovo da sam mogla prstima proći kroz stranice knjige i ući u taj zamišljeni svijet. Takav je bi osjećaj.

Jednog dana imat ću doma police prepune knjiga.

Danas sam posudila Gloria Goldreich "Večera s Anom Karenjinom" i pročitala sam samo 14 stranica, ali sviđa mi se. Čitam i "Ples sa zmajevima". Ta mi je toliko duga da mi čitanje predugo traje pa moram presjeći s nekom drugom knjigom. Ne mogu dočekati da završim tu da bih krenula na drugu. :)

- 21:42 - Ostavi trag (7) - Isprintaj - #