srijeda, 14.08.2013.

Duga kosa?

Mogli bismo reći da nisam tipična ženska osoba jer nikad nisam voljela šminku i dotjerivanje. Volim nakit i lijepu odjeću, ali puder koristim samo kad mi lice podivlja i jednostavno moram sakriti prištiće. Ne znam da li sam ikad u životu koristila ruž. Sjajilo u zadnje vrijeme sve rijeđe, a i maskaru se ne sjećam kad sam zadnji put stavila. Obrve počupam kad baš moram. Imam neke užasno široke koje rastu na sve strane pa jednostavno malo moram. Možda bih trebala sve to promijeniti i odrasti ili tako nešto, ali nije bitno za ovaj post. Zapravo sam htjela pisati o kosi.

Volim svoju kosu. Ima dobre i loše dane. Poprilično je neposlušna, ali ima volumen i može se svašta napraviti s njom. Loša stvar je što poludi od vlage. Stvarno, ako je puno vlage u zraku, izgledam gotovo kao Monica u onoj jednoj epizodi prijatelja. Evo slike da vas podsjetim ako se ne sjećate. Možda ne izgledam baš skroz tako, ali vrlo slično. :)



Problem je što od jedanaeste godine imam otprilike istu frizuru. Dužina se mijenjala malo tu i tamo, nekad je bila postepeno ošišana nekad ravno, a i razdjeljak se pomicao od sredine na stranu, ali sve u svemu nije bilo većih izmjena. Jednom sam, tamo oko 18-og rođendana, rekla frizerki da mi odreže kosu na dužinu do brade. Napravila je to nakon što me jedno deset puta pitala jesam li sigurna. Frizura mi je bila super kad ju je ona složila, ali već nakon prvog pranja bila sam nezadovoljna. Naime, ako mi kosa nije dugačka, onda nema neku težinu i kako luduje na sve strane, počne se svaki pramen kovrčati na svoj način i ne sviđa mi se kako to izgleda. Svaki dan peglati i fenirati kosu mi isto nije želja. Tako da sam ju onda puštala i odlučila da je više neću rezati na kratko. Sad sam zadovoljna kako izgleda, ali stvarno je uvijek ista i nešto me vuče na barem malu promjenu. Naručila sam se za šišanje u petak poslije podne i sva sam nesigurna. Hoću li opet samo ošišati kojih 4 centimetara dužine i to je to ili ću se odlučiti barem malo promijeniti frizuru. Šiške ne dolaze u obzir jer se jako kovrčaju i meni i sestrama. Ne želim svaki dan biti prisiljena ravnati i uvijati kosu tako da ništa prekratko ne dolazi u obzir. Treba mi malo savjeta i podrške. So bring it on!

Nemam neke baš stare slike na kompu, ali evo nekih iz zadnjih godina.


2005.


2006.


2007.


2008.


2010.


Ovo je slikano jednog poslijepodneva od kojeg imam cijeli photoshoot. Bila sam i fotograf i model.


2012.

- 20:48 - Ostavi trag (17) - Isprintaj - #