nedjelja, 30.03.2008.

+++ Good Friends and a Bottle of Pills +++

Kao uvod u ovaj post, samo ću (u što kraćem izdanju) objasnit neke stvarčice..Dakle razlog ovog posta je zapravo sasvim glup i razočaravajući ako mene pitate..Jer to nije inspiracija il nešto slično već su me okolnosti tako reći, netjerale..Sutra je ponedjeljak, početak novog tjedna, početak škole nakon ovih praznika..Što to znači? To znači da trebam ozbiljnije shvatit stvari oko sebe, prihvatit se knjige itd..Što znači smanjit ovisnost o Internetu, MSNu, MySpaceu, Blogu i svemu ostalom što mi je bilo među glavnim okupacijama ovih 10 dana..Što znači da će moj život postat pomalo isprazan jer će se razlika osjetit (ako se budem držala svega ovog navedenog) Pretjerujem..to je činjenica..Ali odlučila sam, dosta je..Danas i (možda-čitaj-najvjerojatnije) sutra iskorištavam priliku da nadoknadim sve ove komentare koje nisam vraćala jer sam bila suviše lijena za to..A rezultati se i vide po broju komentara na prethodnom postu khm..Ali sve je to samo moja krivnja jer sam zapustila ovaj blog..To je ukratko to, ovom prilikom samo želim reć da ću POKUŠAT smanjit moju ovisnost o Internetu i kompu jer je krajnje vrijeme da se uozbiljim i prihvatim važnijih stvari u životu..To je za mene problem jer samo sjećanje na zadnji sat kemije (samo navodim primjer) me i više nego zabrinjava..Ocjene su mi se drastično promjenile u odnosu na 1 polugodište što me prilično razočaralo s obzirom da sam očekivala da ću se više trudit i da ću pokazat da mi je stalo..Ali nisam..Sve je još donekle u redu jer stara nije bila u školi..Ali i to je problem koji me čeka u bliskoj budučnosti što me užasno brine jer kad dođe do toga onda se mogu pozdravit sa svim stvarima koje su me svakodnevno usrećivale ali zapravo i dovele do ovog sranja koje imam..Možda je to zapravo i dobro..Jer mi svakako treba nešta što će me "motivirat" da shvatim da ima još malo do kraja polugosišta i da imam dosta ocjena koje što prije moraju bit ispravljene..Počela sam se veselit i dvojkama..Možda nekom to zvuči smiješno..ali sa 4 na 2 nije mala razlika i kako god, želim postić bolje od trenutnoga..Da eto ovo je kao što se može primjetit jedan od mojih (pre)dugačkih postova ali tko zna kad ću opet bit u prilici napisat nešta novo..Hmm da..zasrala sam i to dobro sam zasrala..moram si organizirat vrijeme i što manje ga trošit na spavanje i sl..Jer počinjem se podsjećat na Šumicu jer njezin sat je organiziran baš kao moj život trenutno blah..Nisam mislila da ću to ikada reć za sebe ali nažalost tako je..Ok ajd sad dosta o ovome pokušavam već par minuta prijeć na neku drugu temu ali nekako mi neide..jer svaki put sam uvjerena da ću nešto izostavit..ali evo ajd..

Hmm..Moj život posljednjih dana..Pa da eto kao i većina spomenit ću vikend koji je bio pa onak..Nije bilo loše, ali pomalo sam i time razočarana jer je ovo bila možda subota koju sam trebala iskoristit onak jebački a imam osječaj da nisam no dobro ništa za to, bilo je solidno vani, ne bunim se..Zatim..Ja i Sanja odlučile da je vrijeme da iskoristimo i lovu od stipendije na nešta korisno, pametno pa tako podijelile iznos i kupile digitalac..Ajd reko super, pa sad imam još jednu zanimaciju kad mi je dosadno..Pa me sad stara zaebava da sam postala narcisoidna haha al to je samo zato jer mi svi uvijek govore da nemaju mojih slika pa eto ljudi moji imat ćete sad..I tako su u subotu Sanja i Mirela imale svoj "Photosesion" nakon kojeg sam se ja dobro nasmijala kad sam vidjela produkte njihovog cijelonoćnog truda heh..Ma ne ono, šalim se, super su slike pogotovo one Mireline heh =)

Mislim da je ovo sve zasada..pa eto, prelazim na slike..ovo su neke uslikane brend nju digitalcem..hh..pa eto ljudi pozdravljam vas sve puno mnogo..do čitanja..

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Cure se raspjevale =)

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Hihihihi al je neš smiješno uiii

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Nas dve luđakinje ccc

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Martice se voljaju hhh =)

Free Image Hosting at allyoucanupload.com
Aj ev i moa malenkost phh


22:18 | +++Thoughts of the people+++ ...komada... 27 |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.