petak, 09.05.2008.

Fully alive more than most ready to smile and love life.....comeback post =)

e pa ljudovi moji evo ja se nakon jako dugo vremena javljam.
jbg nisam mogla prije jer mi je gad od mog buraza uzeo komp =)
bilo teško na početku ali eto navikneš se bit i bez kompjutera.hehe
još uzaludno čekam laptop ali doći će i on jednog dana.nadam se uskoro.LOL
od svega toga vezano za komp najviše mi nedostajao msn =)
ali i to je sad back.weeee

LOOL
Image Hosted by ImageShack.us



kod mene dosta toga novoga.ali ne da mi se pisati romane o tome a sumnjam da se i mogu svega sjetiti pa budem ukratko samo nabrojala.
škola je ok.proći ću s 5.sad mi samo ostaje učiti za maturu pa onda za faks.
a ja se taaaako ulijenila ovih dana,jbg ne da mi se više štrebat =)
ukoro ludi dan pa onda maturalna.
sranje,opet jedan događaj za koji moram nosit haljinu headbang
ali ajde i to će proć.veselim se ludom danu i našem roštiljanju na jezeru.
samo se nadam da neki biseri iz mog razreda ne budu upali u vodu.haha


Image Hosted by ImageShack.us



u ovih zadnjih mislim 3 mjeseca raspoloženje mi je za čudo jako dobro.
da,da napokon sam i ja sretna za čudo.
za to je zaslužna jedna osoba kojoj šaljem puse (znat će na kog se odnosi) kiss
eto i ja se zaljubih,dobro i više od toga.hehe
drago mi je da se riješih one melankolije i lošeg raspoloženja.
još se tu i tamo javi na mahove ali brzo prođe.
lijepo je za promjenu biti non stop happy.


Image Hosted by ImageShack.us



a mojoj sreći pridonijelo i snimanje filma za moju favorite knjigu ''Twilight''.
film izlazi 12.12 ove godine.taman poslije mog roćkasa.
neki dan je izašao i trailer za film i mogu reći da je odličan.
opet me uhvatila twilightomanija.hehe
ukratko jedva čekam film smijeh
eto toliko od mene za prvo javljanje nakon dužeg vremena.
nadam se da ću se sad i nastavit javljat.
ljudi uživajte mi.


Image Hosted by ImageShack.us



*za dotičnu osobu, P.S. Volim te cerek


10:24 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.