ponedjeljak, 07.01.2008.

Waiting for something.......or nothing

nekakav nemir vlada u meni zadnjih tjedan dana.
nemam pojma zašto.
cijelo vrijeme imam osjećaj da će se nešto dogoditi.
kao da očekujem nešto a neznam što.
i ide mi to na živce,jako.
jeste ikada imali takav osjećaj?
e pa nadam se da niste,jer stvarno frustrira.


Image Hosted by ImageShack.us



Feels so much like falling,dying while I wait to die......

osjećam se tako slomljeno a nemam razloga.
i ogorčena sam na sve oko sebe a ne bih trebala biti.
trebala bih biti ogorčena i ljuta na sebe.
Bog zna da imam razloga.
nisam cijeli tjedan nikuda izašla.
jednostavno mi se ne da.
kud god da odem svuda su ljudi,ljudi s maskama na licu
svi nekakvi,ne znam čudni.
ne volim gužve,svi onda bulje u tebe kao da si nekakva nakaza.
ne možeš na miru sjedit.užas
a tko zna možda nije problem u ljudima nego u meni.
ma, tko će znati.nitko više nije normalan ovih dana.......


Image Hosted by ImageShack.us



I'm so sick, infected with where I live
Let me live without this,empty bliss, selfishness
I'm so sick......




17:27 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.