četvrtak, 30.08.2007.

I'M BACK AND I'M HAPPYYYY

pa evo ljudi ja se vratila s maturalca iz praga
bilo je genijalno
nisam dva dana spavala ali nema veze
bilo je super imali smo super vodičku.
cura se zove Ela ima 22 godine.odlična je
opičena.bila je super
u pragu je prekrasno.sve super izgleda i grad je odličan
što se tiče crkve nisam mogla uć u nju šmrc aaaaaaaaa
ali sam je zato naslikala 100 puta hehe

crkva
Image Hosted by ImageShack.us



prvu večer smo večerali u pivnici
e svaka im čast piva je genijalna
nakon silnog razgledavanja svaki dan, naravno navečer se išlo u disco
jeben je disco na 5 katova.
naplesala sam se ko nikad sve me živo boli


piva
Image Hosted by ImageShack.us



disco
Image Hosted by ImageShack.us



karlov most
Image Hosted by ImageShack.us




našetali smo se po pragu tako da mislim da bi sad znali svaku ulicu hehe
vozili se metroom i tak
ma bilo je ludo
da je bar trajalo duže.
hotel nam je bio zakon.
sobe su super,al zato im je hrana bljutava
hvala bogu na McDonaldsu :))
našla sam se i s neny u discu.
bilo nam je super.baš mi je bilo drago što sam ju vidjela.
pusa curice.
predzadnji dan u hotel su nam došli dečki iz velike gorice
dečki su zakon.
pijančevali smo u našoj sobi naravno koja je bila ko glavni kolodvor :))
hm među njima je bio i bojan.
presladak dečko i presuper.
zaključili ste i sami da je nešt bilo.hehe
oni su još ostali u pragu a mi smo jučer doma putovali šmrc



Prag
Image Hosted by ImageShack.us




tak mi je žao što nismo duže bili
al dobro nema veze glavno da smo se zabavili.
ljudi pozdrav ja ode uživat u uspomenama s maturalca i cmizdrit.
hehe šalim se.
pozz........


16:54 | Komentari 9 | Print | ^ | On/Off |

petak, 10.08.2007.

something or nothing

e pa došlo je i vrijeme za novi post.
kod mene nema ništa baš zanimljivoga.
mama mi ošla na more tako da smo buraz i ja sami u stanu.
ah bar malo odmora,koliko mogu imat od buraza.hehe
kod nas opet kiša.
baš nam i nije trebala ovih dana.
naime počeo je turnir u nogometu.naravno kao i svake godine igra moj buraz i njegovi frendovi.
zovu se Brutalni Bećari haha
a mi smo kao i svake godine vrijedni navijači.
baš im to i ne pomaže previše pošto zadnje dvije godine stalno gube.
ali zato su najpopularniji na cijelom turniru.jej you go buraz :))


Image Hosted by ImageShack.us



nekako sam sve više happy ovih zadnjih dana.
možda zato što 25 idem na maturalac u Prag.
i jedva čekam da zakoračim u onu crkvu di je Linkin Park snimao spot za Numb.
jeej!! can't wait
a možda je i zato što I think I'm in love
jep mislim da sam se zaljubila.ali ovaj put igram na sigurno.
prvo sve provjeravam pa tek onda radim potez.hehe
ne možeš nikad biti previše siguran.

Image Hosted by ImageShack.us



danas je petak.napokon van malo.
samo se nadam da neće bit dosadno.
neam više inspiracije.jedva sam prikupila i ovo malo :))
stoga vas pozdravljam i uživajte ljudi.....


16:31 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.