ponedjeljak, 30.07.2007.

'cause I'm loking at you through the glass don't know much time has passed, oh God it feels like forever,but no one ever tells you that forever feels like home sitting all alone inside your head....

opet naslov mi baš nema veze s postom, ali ni ja nemam veze s vezom pa tak da je to ok.
ma baljezgam opet gluposti.
to ja tako inače kad nemam baš previše inspiracije.AGAIN!!
kod mene nema ništa tako spektakularno novo.
jedino čemu se veselim je tome da mi praksa napokon završava u četvrtak.jeeej


Image Hosted by ImageShack.us



upravo sjedim u sobi i slušam muziku.
razmišljam o tome kako je ljeto nekako brzo prošlo.
već je 8 mjesec.
i šta nam ostaje?
meni još dva tjedna slobodnih dana,pa maturalac i škola.
prije nego se okrenem već će mi doći rođendan i mojih 18 godina.
jebote već 18!!!
znam trebala bih biti sretna.ali nisam.jednostavno si ne mogu pomoć a da ne razmišljam o tome koliko
će se toga promijenit.
vrijeme tako brzo prolazi...


Image Hosted by ImageShack.us



kao ''odrast'' ću.
i strah me.bojim se da ću izgubiti sve ono što me nekako drži na životu.
bojim se da se neću više nikad osjećat ovako kako se osjećam
da će maštanje nestati i da ću ostati sama u stvarnom svijetu.
stvarno ne želim odrasti.kad bih bar zauvijek imala 17 i zauvijek išla u srednju.
ok sad stvarno mislite da sam prolupala zbog ove zadnje izjave.
al istina je.ne znam što ću bez svih tih ljudi,bez konstantne zajebancije svaki dan, bez glupiranja na odbojci i neprestanog moljenja profesora da nas puste sa satova.

I really don't wanna grow up!!!


i što je najgore od svega, strah me što će biti dalje.
ali ne želim razmišljati o tome dok ne dođe vrijeme za to.
samo se nadam da se neće puno toga promijeniti.
ali izdržat ću ja to.


Image Hosted by ImageShack.us



I'm strong enough.I hope......


19:42 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.