utorak, 11.07.2006.

Posljednji Hit!!!

Nakon dugo vremena Sedefi su izdali novu pjesmu s kojom su okrunili svoj demo Prvi Let.
Nova pjesma je malo progresivnija od ostalih,nesto između colonije i vuce. njamiparty
Pjesmu skinite tu: Sedefi - Zabranjena ljubav
Demo je gotov,a Sedefi krecu na turneju po BiH. Sve novosti i zanimljivosti o bendu moci cete nac na 'Imploziji'.
i jos za kraj tekst pjesme:
Zabranjena ljubav

Music: Venky
Lyrics: longee
Arr.: SEDEFI

Tugujem, pijem, nema mi druge,
vinom sad liječim sve svoje tuge,
al' ne znam kako ću da te zaboravim.

Drugove svoje sam poslao k vragu,
što će mi oni kad nemam dragu,
u krčmi ja već danima boravim.

Selo i ljudi, prokleti bili, uzeli moje najdraže,
vidjet te neću u haljini bijeloj, ni vino ne pomaže.

Nikada više ljubavi ove,
Dunavom plove
snovi o ljubavi toj,
nesuđenoj.

Ja želim samo da te ljubim,
s tobom se budim,
al' kako kad meni je to
zabranjeno.

I nebo nam je uzelo sreću,
nikada više ja voljeti neću,
tužan i sam ja ću da ostarim.

Oženit će te potpuni stranac,
a ja ću, draga, postat pijanac,
sudbinu kletu ne mogu da prevarim.

Selo i ljudi, prokleti bili, uzeli moje najdraže,
vidjet te neću u haljini bijeloj, ni vino ne pomaže.


Nikada više ljubavi ove,
Dunavom plove
snovi o ljubavi toj,
nesuđenoj.

Ja želim samo da te ljubim,
s tobom se budim,
al' kako kad meni je to
zabranjeno.


Pozdrav od Sedefa i Implozija tima wavewavewavewave
- 15:45 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.