četvrtak, 29.06.2006.

razglednica

evo ja i vinko smo na medenom mjesecu pa nemamo bas vremena za pisat postove,pa saljemo ovu razglednicu sa azurne obale greedycerek
molim?

cerekcerek

Matko i Brane
- 20:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.06.2006.

Novi hit grupe Sedefi pod nazivom Mirjana

Eto, sve san reka u naslovu... još jedan hit.... ovaj put malo brži al to je dobro....

Sedefi - Mirjana

Uživajte, znam da hoćete! roflroflroflroflrofl

TEKST:

Lyrics by: longee
Music by: Venky
Arr. by: Sedefi

Daj da ljubim lice tvoje,
druge više ne postoje.
Daj da gledam tvoje oči
i da srce mi poskoči.

Da milujem tvoje grudi,
u meni se želja budi.
Da poljubim tvoja usta,
da nestane čežnja pusta.


Hajde pleši Mirjana,
prelijepa Mirjana,
kosa ti je kao svila
boje zlatnog ljiljana.

Na rukama nosit ću te,
od tvog oca prosit ću te.
Zlatom, srebrom darivati
da te mogu svojom zvati.

Da milujem tvoje grudi,
u meni se želja budi.
Da poljubim tvoja usta,
da nestane čežnja pusta.
Daj da gledam tvoje oči
i da srce mi iskoči.


Hajde pleši Mirjana,
prelijepa Mirjana,
kosa ti je kao svila
boje zlatnog ljiljana.

- 23:15 - Komentari (26) - Isprintaj - #

subota, 17.06.2006.

Dame i gospodo - SEDEFI!

Ljdui moji, predstavili bi vam jedan megauberkul bend pod nazivom SEDEFI. Vrhunski bend se sastoji od dva člana - Venky i Longee. Pop folk. Al je zakon. Evo ovde možete skinit njihov hit:
Sedefi - Kraj

Idete doli na FREE onda čekate pa upišete u kućicu šta vam pokaže (a pokazat će neka slova i brojeve) i onda kliknete veliki botun i to je to.

Uživajte!

EDIT: Evo i tekst na upit obožavatelja/ica. roflrofl

Lyrics by: Longee
Music by: Venky
Arr. by: Sedefi

Kraj

Kraj već miriše u zraku,
ja još vidim te u mraku,
to je kraj...

Ti, zar me više ne voliš,
pa od mene odlaziš,
Bože snage mi daj...

Vrati se, slomila si srce moje,
vrati se, jutra više ne postoje,
vrati se, vidiš da volim te ja...

Ako odeš...
Javi se, ne daj da te drugi voli,
javi se, gledaj kako srce moli
i tuguje jer zna da je kraj.

Daj, da još jednom osjetim,
da te strasno poljubim,
da vidim tvoj sjaj...

A ti, ti me više ne voliš,
pa od mene odlaziš,
Bože snage mi daj...

Vrati se, slomila si srce moje,
vrati se, jutra više ne postoje,
vrati se, vidiš da volim te ja...

Ako odeš...
Javi se, ne daj da te drugi voli,
javi se, gledaj kako srce moli
i tuguje jer zna da je kraj.
....
- 12:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #

petak, 16.06.2006.

Čoko

Jer tvoja ljubav
me razapela
odrijesila me je
mojih grijeha

Svjedok mi Bog
srca mi mog
ova zena zna
da ti pripadam sva
Marija Magdalena

Vodila me noc
svud po svijetu
i rekla sam joj stoj
ja dalje necu

Image Hosted by ImageShack.us

vanjski dopisnik Zemo u suradnji s Glatkom.
- 04:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

utorak, 13.06.2006.

Brazil-Hrvatska!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
VS
Image Hosted by ImageShack.us

ehej majstori!

evo nas u njemackoj,točnije u berlinu u internet clubu odma do kampa nasih navijača.
taman tribamo uc sad na stadion.
nismo planirali ic jer nismo imali di spavat,
doslo je 17 chartera iz zagreba i kamp je full,
pa cemo spavat ode u Brazilke.

Vanjski dopisnik Zemo.
- 20:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Zemo

Zemo je biljka. On svoju kosu zaliva vodon i onda ona raste. On kad je bia mal ima je manju kosu nego šta sad ima. Smečkasta kosa. Gusta. Prepuna prhuti. Jer voda ima kamenca. Malo je crnija kosa. Sad san vidija. Uvenit će mu kosa. Raspadat će se na dodir. A jadan Zemo.... meni ža zeme.... Sad je plav. Ali prava plava boja. Ne žuta. Smije se Zemo. Oni igraju se na plejstejšn. Zemo stopira sve. Odjeba. Sad je iša zalit kosu. Da ne uvene. Sigurno. Ili se srami. Nešto je. Komičan lik uistinu.

party

Photobucket - Video and Image Hosting
- 18:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ručak

Vrijeme ručka je.
- 15:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 09.06.2006.

Novi post :Đ

Ratko says:
opet blogovi ne rade
Ratko says:
pa koji in je kurac?
Zlatko says:
a neznan
Ratko says:
jesu oni prije znali isto ovako?
Zlatko says:
da
Zlatko says:
al ne ovako često
Ratko says:
jebogaja
Ratko says:
a ja iman novi post
Zlatko says:
- 12:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.06.2006.

Prepoučna poslovica

Potaknuti uspjehom koji je proizašao iz prošlog posta,odlučili smo napravit nesto slično,samo korisnije.
Naime,ako smiksamo dvije jako poučne poslovice,zakljucili smo da cemo dobit jednu megaturbouberprepoučnu poslovicu.I ponovno smo uspijeli u naumu.Evo je:

-Tko drugom jamu kopa,

-ono sto ne želiš da tebi čine!


Nadamo se da ce vam ova poslovica pomoći u nekim svakodnevnim situacijama u životu.

Branimir i Trpimir.
- 18:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

PRESMIJEŠAN VIC

U ovom postu smo odlučili smiksat dva jako smiješna vica pa računamo ako smiksamo jedan od dva presmiješna da će novonastali bit megaturbouberpresmiješan. I uspjeli smo u naumu. Evo ga:

- Koja je najveca zelja ljudskog roda?

- Sve je isto, samo njega nema.


LOL. Predobar je.

Karlo i Dario.
- 14:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Slika govori 1000 riječi :Đ

http://implozija.blog.hr/
Ovo je moj prijatelj Ratko,a ja sam Matko,i zelio bi pozdraviti sve nase vjerne citatelje.
*usta i obrve osobe sa slike su zacrnjene,kako bi se sacuvala anonimnost osobe sa slike,koja je ujedno i jedan od autora ovog bloga,te bi otkrivanje njegova identiteta izazvala burne reakcije kod zenske populacije nasih fanova (a i kod nekih muskih) i navedena osoba bi bila psihicki i fizicki ugrozena.
Hvala na razumijevanju. Vaš VIP!
http://implozija.blog.hr/
- 14:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Interpretacija pjesme:

Pjesma je napisana u nerimovanom četvercu. Pjesnik se služio snažnim rječima, kao što su lajež, rat, strava,....
U prvoj kitci (maloj kiti).
CITAT:"Nadgledam zamišljeno četvrt svoju. Pas laje.
O kog kurca laješ pase? "

OBJAŠNJENJE:
Pjesnik stoji na svom balkonu, jedino što se može čuti je tek pas u daljini kako laje. Drugi red pokazuje nadrkanost pjesnika. Pjesnik je nadrkan iz sljedećeg razloga:
CITAT: "Više gore, daljini..... smrad... rat,
i nove nade padaju u šnicele se režu, mene boli..."

OBJAŠNJENJE:
Avioni po nebu lete, ratna atmosfera se očituje. Mladi vojnici pogibaju, zbog ratnih razloga, pjesnika taj prizor dira duboko u srce, opisano kratkim rječima : "mene boli....". U tim rječima osjeća se pjesnikova bol.
U drugoj kitici (maloj kiti):
CITAT: "Podnijet ću bol, o bol ću podnijet,
opet, kako sutra preživjet? Da..."

OBJAŠNJENJE:
U ovom dijelu pjesme se također osjeća pjesnikova bol glede rata te općenito psihičke boli, što se naročito očituje u dijelu "Da...".
CITAT: "Strava, glazba, gradilište, djeca plaču.
Tropske šume gore, a mokre."

OBJAŠNJENJE:
U ovom dijelu pjesme pjesnik nabraja grozote - strava, glazba nabrijana koja svira u susjednoj kući, djeca plaču zbog izgubljenih ljuljački u parku... "Tropske šume gore, a mokre." - rat se odvija u tropskim šumama popraćen nuklearnim katastrofama. Pjesnik je zaboravio napomenut troglave majmune.

U zadnjoj kitici (maloj kiti) pjesnik se vraća na psa koji plače za svojom kujom - prirodni instinkt, a plačanjem kave želi dat čitateljima do znanja da je težak život pjesnika.... da nema ni za kavu.


Tino i Lino.
- 14:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 07.06.2006.

PJESMA



Nadgledam zamišljeno četvrt svoju. Pas laje.
O kog kurca laješ pase?
Više gore, daljini..... smrad... rat,
I nove nade padaju u šnicele se režu, mene boli...

Podnijet ću bol, o bol ću podnijet,
Opet, kako sutra preživjet? Da...
Strava, glazba, gradilište, djeca plaču.
Tropske šume gore, a mokre.

Ja ne znam, čemu lajež pasa,
Uvijek za kujom plače, oće jebat,
Prijatelju, pozdrav kuji,
I nek sutra plati kavu.


:D

Pjesma by Jelenko, Gramatika by Medenko, odabrao Đelo.
- 20:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Filozofija

1. More. Odakle je more nastalo? Jel to davno prije bila neka dolina velika, onda padala kiša i onda se napunilo? Sine mili.... koliko onda triba toga padat? Onda će nas sve potopit!!!!!!
2. Pijesak. Odakle je pijesak nasta? Jel to davno prije bila neka stina velika, onda padala kiša i onda se sledilo pa se raspalo? Sine mili..... koliko onda je tribalo toga ledit? Onda će sve bit pijesak.

Ja gledam na to ovako. Zapravo ja i Šime. Ako uzmemo brašno (brašno je nastalo i kukuruza - u globalu gledao je slično postupku dobivanja pijeska) i vodu - napravit ćemo neko sranje šta bi opet neko pojea da je puno gladan. Čisto brašno i voda. A onda.... Uzmi puno mora i pijeska (pogledajte, ovde još ima jedan dodatan sastojak a to je sol) i onda to sve smiksamo i jedemo. I nikad ne bi bili gladni.

E, još nešto, kad bi Zemlju okrenili naopako, cilo more bi iscurilo.

E, još nešto, kad bi se zemlja zaustavila, a ti si recimo u Splitu, bacilo bi te do Trogira. Ozbiljno. Mislin, nisan sto posto siguran, tribalo bi probat.

Pozdrav, Davor i Andrej.
- 00:17 - Komentari (12) - Isprintaj - #

utorak, 06.06.2006.

NEVIĐENO

Ivo says:
matej
ljuta KUJA says:
koi matej
Ivo says:
pa ja



Posdraf.
- 21:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #

razgovor mene (goran) i abaddona (boran)

Abaddon (10:56 PM) :
jedino sta ocu za bozic je da nebuden siromasan i da me svi prestanu zajebavat zbog toga
Abaddon (10:58 PM) :
nikad nisan ima dvoje gace jeote
Abaddon (10:59 PM) :
a sad iman 3
Abaddon (10:59 PM) :
al opet iman samo ono ribarsku spicu
Abaddon (11:57 PM) :
neman ja para za uopce nesto pozelit
Abaddon (12:00 AM) :
necu imat za bor ove godine
Abaddon (12:00 AM) :
morat cu cekat da svi bace,pa ga onda skupit
Abaddon (12:00 AM) :
i slavit srpski bozic
Abaddon (06:34 PM) :
ako ne nademo di cemo spavat na novu,pitat cu ja onog bogatasa da se njemu uvalimo
Abaddon (06:35 PM) :
on ima one prijatelje lovase sa ogromnin kucama
Abaddon (08:54 PM) :
davis lovaskog bora u goticarke
reckoning (08:54 PM) :
:-)
Abaddon (08:54 PM) :
neki ooooogromn
Abaddon (08:54 PM) :
ala koji ovo đikani bacaju ove petarde
Abaddon (08:54 PM) :
nebi me bolia kurac da neman PTSP
Abaddon (08:55 PM) :
aj iden ca slavit bozic sa siromasnon obitelji
Abaddon (09:55 AM) :
koji ce mi kurac bor kad neman para za okitit ga
reckoning (09:55 AM) :
:-)
reckoning (09:57 AM) :
oš ti smit doć na probu
reckoning (09:57 AM) :
:-)
Abaddon (09:57 AM) :
ocu :-
reckoning (09:57 AM) :
:-)
Abaddon (09:57 AM) :
u pratnji skrbnika
Abaddon (09:58 AM) :
ja iman oni sirotinjski di nemos stavljat sliku
Abaddon (02:59 PM) :
http://www.iskon.hr/vijesti/page/2005/12/24/0006006.html
Abaddon (02:59 PM) :
pa ces razmislit sljedeci put kad mi se budes smija
Abaddon (12:21 AM) :
koji kurac stavljas moje probleme na blog?
goran (12:21 AM) :
neman blog
Abaddon (12:21 AM) :
:-)
goran (12:22 AM) :
:-D
Abaddon (12:22 AM) :
ma debil
goran (12:22 AM) :
:-)
goran (12:23 AM) :
zakon
Abaddon (12:23 AM) :
opce nije smisno


goran (11:00 PM) :
sta cemo sa probom?
Abaddon (11:00 PM) :
jesi ti stvarno mislija da san ja zva frustu i da je sve bilo rezervirano do petka?
goran (11:00 PM) :
da
Abaddon (11:01 PM) :
:-)
goran (11:01 PM) :
i jeli?
Abaddon (11:01 PM) :
zajebava san se
Abaddon (11:01 PM) :
ma je kurac
goran (11:01 PM) :
sta cemo svirat na probi?
goran (11:01 PM) :
i amo doc ustimani u e
goran (11:01 PM) :
jer i onako necemo nista odsvirat kako triba!!:-D
Abaddon (11:02 PM) :
:-
Abaddon (11:03 PM) :
to zato sta ste vi neozbiljni
goran (11:03 PM) :
ili ti :-)
Abaddon (11:03 PM) :
vi
goran (11:03 PM) :
Ti
Abaddon (11:04 PM) :
mogli bi onda napravit neku pizdariju za novu?
goran (11:04 PM) :
da
goran (11:04 PM) :
slusaj-aj nazovi
goran (11:04 PM) :
frustu
goran (11:05 PM) :
i rezerviraj probu
goran (11:05 PM) :
za petak
goran (11:05 PM) :
i ponovit cemo stare pisme i probat nove svirat!!
Abaddon (11:06 PM) :
:-[
goran (11:06 PM) :
sta jE???
goran (11:06 PM) :
PONOVI STARE PISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goran (11:07 PM) :
:-)
Abaddon (11:08 PM) :
[:-} <---- pogleaj kako je ovaj cili nabrijan
goran (11:08 PM) :
da---neki psiho
goran (11:08 PM) :
rezerviraj probu
Abaddon (11:11 PM) :
necu jeeebi mater
Abaddon (11:11 PM) :
a dode li zenga na probu,sve cu poubijat unutra
goran (11:11 PM) :
:-D
Abaddon (11:11 PM) :
i onda sebe i frustu kad dode da mu platimo probu
Abaddon (11:12 PM) :
i svirat am i evil dok ne dode sljedeci bend
Abaddon (11:12 PM) :
onda i njih ubit
goran (11:13 PM) :
haha
goran (11:13 PM) :
tek san sad
goran (11:13 PM) :
sinja
goran (11:13 PM) :
EM AJ IVIL
goran (11:13 PM) :
hehe
goran (11:13 PM) :
zakoon
goran (11:14 PM) :
stavi ti probu!!u petak
Abaddon (11:26 PM) :
nas koji sirotinjski bor iman...
goran (11:27 PM) :
koji?hehe
Abaddon (11:30 PM) :
pa sirotinjski
Abaddon (11:30 PM) :
jel zenga ima bor?
goran (11:30 PM) :
neznam..mislim da je i on siromasan


TOLIKO OD MENE...
Koliko? toliko
od mene :S rolleyes
- 18:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Bilo šta



ANONIMNA OSOBA KOJOJ NE ŽELIMO OTKRITI IDENTITET says:

nemam šta pisat više u svom blogu :(

ANTE I MATE says:

a gledaj

ANTE I MATE says:

kad otvoriš ovakav blog

ANTE I MATE says:

ka šta smo mi

ANTE I MATE says:

uvik ćeš imat šta pisat
- 01:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Igra riječi mene i Marka

Jučer san djelomično pojeo nešto šta nisam htio jer mi je mama kuhala fruktozne gavlanometre bez pomičnog svitka na što sam ja burno reagirao otkinuvši joj peronosporu iz halove sonde preko mosta, a na drini gdje sam vidio mlatimudane sa piroškama bez patika koje sam ostavio da se sunčaju u hladu pored stabla u hladu kojeg sam prepoznao po ultrauberkull hladnjaku i po antistresnom depresivu s udjelom i to ne masenim nego maslinovim uljem po tabanima sam je mazao no ona se bez premca penjala po pramcu pjevajući naprijed bili sve dok se more nije otopilo u otopastoj otopini na što su mali patuljci napalili jer je mama imala samo dvije noge dok smo mi u japanu pili sake i smijali se jer smo bili mladi i pijani opijeni baroknim notama mjesečeve ratnice kad vrši đihad na mog tatu premda sam znao da cu ostat gladan jer nema alata bez zanata iako ponekad pomislim da smo visoko gore sretni i uvjek cemo jesti sirovo meso divljih frzelina i piti i ljubiti takvoga me majka rodi takav cu i ostariti u duši.
- 01:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

PRVI JUBILARNI POST

Dobar dan. Želili bi vam se predstaviti. Mi smo nova revolucija u čišćenju. Čilim Gang. Dvoje smo. Mirko i Virko. Osvajamo svijet. Vraćamo novac koji nam posudite. Kad narastem bit ću u kavezu. Prodajemo sablje. Ptice Sablje. Kunu komad. NIJE. Al nema veze.

Isječak iz konvrzejšna na msnu:

BORAN says:
aj pricaj samnon dok radin
ZORAN says:
amo


ŠEVILI!
- 00:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.