02.01.2007. / utorak

evo dosla nova...eto mog provoda na novoj

bila je to nedelja bio je mrak i ja neznam sto cu hvata me panika.....7 je sati a ja sam s bratom na tulumu vidio sam si susjeda i zajebavali se gadali se petardama i radili sranja ii sve je bilo dobro dok moj brat nije doso odma popui ovo popi ono i ja popim 2 case kokakaole s rumom i njegova cura frendica sta mu je vec dala mi da popijem liker od cokolade dok sam ja to popio bilo je 7 i 30 i vec vidom covjeka kako se valja po dvoristu mrtav pijan spava u grmlju a ja mu ce smijem i tako odlazim od njih i hodam ulicom do frenda i pala mi od rakete stap na glavu i dodem ja do frenga i vidim ljude ulicu ispod kako paje vatromet i pogledamo mi vatromet i oni jos i jos ga pale i nesto je poslo po krivom redu i pukne jedna reketa ispred mene ja posizio dolazim ja kod kuce da uispalim vartromet i neki debili iz susjedne kuce su bili pijani i ispale raketu iz rukr i rasketa roknre u mom dvoristu ja lud ko kurac i ja uzmem petarde i cijelu noca sam im baco u dvoriste i pogledam ja na sat i vidim 2 u jutro idem jos malo viditi mog brata dali je pijan ko stoka i bio je pijan a ne nbas tako puno i odem ja kucui i uvalim se u fotelju i zaspim .....................

GLUPE LI NOVE TOLKO PROBLEMA U TAKO MALOM VREMENU ZATO KOMENTIRAJTE LOLČINA!!!!!!!!!!!!!!!

- 18:28 - Komentari (47) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.