BIT JE ONO PO ČEMU JEST NEŠTO ŠTO JEST jel sad dobro? XD FENSI ŠMENSI UBER SEKSI KUL - Blog.hr


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



YeP.nOpE

dEsIgN bY: zWjEzDiCa



E MAIL( I MSN)
nutela_i_dkeksi@hotmail.com
AJ SIK JU
287979211

Free Web Counter



copy-paste od jelenka(uz male promjene)
Dakle...ovo je jedna jaaako važna pjesmica u mom životu....a napisale smo ju ja i moj mali jelenko.... pa..kao sijećanje na jedno sunčano ljeto dok smo se još ja i ona smucale po plažama bez gornjeg dijela kostima...a u iznimnim situacijama i donjeg DAKLE....
naughtykiss
ZALAZAK SUNCA

Ka, ka, ka, ka
kako je krasaaan zalaazak sunca..
i ptice pjevajuuuuu..
te male ptićice
su se raspjevale
i cvrkutale na sav glas..hej jo, jo
...
gle pottera kožoderaaaaa..
nosi lice ubojiceeeeeeee..
kosi đake na brzakeeeeeeeee..
od mutnjaka do mutnjiceeeeeeee...oj











kako bi to ema i jana nazvale:dry artXD
**moje mesto**
dora
jelenko
ema
zhuta....hm....roza....
nina
ofca....ble........
sunshine
july morning
pero
moje govno
dečec
još jedno malešno djete
catcher
mali mislav
karla
nešto ljepše
lučija
tujmer___d ležend
lepo cvjetno djete
matejo





Cursors



© FENSI ŠMENSI UBER SEKSI KUL





daj
daj
daj


ko da je bitno. na kraju ti je ionako svejedno.
ma boli te kurac.


ti hočeš da govoriš.
ko da mi je bitno.
tolko mi je nebitno da mi jebeni žuti maslačak piše post.
pičko.


a ti.
šta ti sad hočeš.

ti bi da ti skuham čaj, da ti spečem kolač da ti instaliram prokleti program.
ma da ti to i napravim šta če ti to.
budalo.


stisni enter.
stisni enter.
stisni enter.

komentator.
humanist.
odvjetnik.
spremačica.
bubnjar.
tajnica.
snimatelj.


-baš-







ili ne

=).. ovo?

ne. fali mi ovo : XD

ja bi natrag.
smijem? =)
znam da smijem.
e pa ja idem natrag.
oprosti al nemogu više ovo. neču. ne želim.
jutros šaljem u kurcne i idem natrag.



**insert**

fino
kae ??!!?


25.03.2008. u 13:02

| CoMeNt (8) | pRiNt | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.