BIT JE ONO PO ČEMU JEST NEŠTO ŠTO JEST jel sad dobro? XD otpadna voda putopisnog ključa - FENSI ŠMENSI UBER SEKSI KUL - Blog.hr


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



YeP.nOpE

dEsIgN bY: zWjEzDiCa



E MAIL( I MSN)
nutela_i_dkeksi@hotmail.com
AJ SIK JU
287979211

Free Web Counter



copy-paste od jelenka(uz male promjene)
Dakle...ovo je jedna jaaako važna pjesmica u mom životu....a napisale smo ju ja i moj mali jelenko.... pa..kao sijećanje na jedno sunčano ljeto dok smo se još ja i ona smucale po plažama bez gornjeg dijela kostima...a u iznimnim situacijama i donjeg DAKLE....
naughtykiss
ZALAZAK SUNCA

Ka, ka, ka, ka
kako je krasaaan zalaazak sunca..
i ptice pjevajuuuuu..
te male ptićice
su se raspjevale
i cvrkutale na sav glas..hej jo, jo
...
gle pottera kožoderaaaaa..
nosi lice ubojiceeeeeeee..
kosi đake na brzakeeeeeeeee..
od mutnjaka do mutnjiceeeeeeee...oj











kako bi to ema i jana nazvale:dry artXD
**moje mesto**
dora
jelenko
ema
zhuta....hm....roza....
nina
ofca....ble........
sunshine
july morning
pero
moje govno
dečec
još jedno malešno djete
catcher
mali mislav
karla
nešto ljepše
lučija
tujmer___d ležend
lepo cvjetno djete
matejo





Cursors



© FENSI ŠMENSI UBER SEKSI KUL





otpadna voda putopisnog ključa

oke, potreba televizijskih želja dosegnula je maksimum. ja osobno više nemogu izdržati svu tu napetost dimljene fotografije obaveznih filmskih platna.
mislim, pa i najobičnija molekula ima svoj smisao.nije ona samo nebitna činjenica humorističnih djelatnosti izlaznih programa!
p***o! i kužiš ti sad kak to ubiti djeluje. mislim, ja mogu recimo tu komotno stavit palačinko. ono p*******o! i nitko se neče obazirat da tu stoji koja zvijezdica viška kad počinje s slovom s kojim počinje i završava s onim s kojim završava.
to je potpuna diskriminacija značenja slova!
pa LJUDI! nisu to samo obične mrlje na papiru!to su slova! i avioni imaju osječaje za boga miloga!

to nije pošteno.
pričala mi je jedan momak neki dan o mornarima.
zaključak je značajan.svaki zvučnik ima svoju verziju valovnih djelatnosti.
*************************
volim tu riječ.
djelatnost.
baš mi se sviđa.

**************************

termopil.černobil.svegnobil.ignobil. školjka.

**************************



da. baš je došla jedan dan s tim. i štaš sad!?oš u školjku!p*******o


15.09.2007. u 12:29

| CoMeNt (10) | pRiNt | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.